Belvilis Hotel Ežerų g 17A, 33166 Kirneilė

644 Apžvalgos

Apie verslą

Belvilis Hotel | Mėgaukis Magiška Patirtimi | Belvilis hotel - erdvės ir šviesos kupinas poilsio kompleksas Molėtų rajone, įsikūręs unikalioje vietoje ant Bebrusų ežero kranto, ošiančio pušyno apsuptyje.

Kontaktai

Mindaugas M.
20.02.2024
Belvilis Hotel
Patiko vieta pušyne, nuostabus vaizdas pro restorano langus, paslaugus ir draugiškas personalas, geras maistas. Turėjome puikią vakarienę bei pusryčius.Nuvylė kambariai - pasenę baldai, 2 atskiros sustumtos lovos ant ratukų, kurios naktį prasiskiria, kambaryje mokamas vanduo (nors iš krano gerti turbūt nelabai galima, vanduo labai geležingas, juntamas stiprus kvapas, prastas skonis). Vargome su dušu, buvo neįmanoma nusistatyti temperatūros - arba pliko, arba bėga ledinis vanduo net nesukiojant krano. Teko praleisti 15 minučių, kol pavyko nusiprausti.Spa zona - veikia labai trumpą laiką, vos dvi valandas per dieną. Šaltuoju metų laiku šis laikas galėtų būti ilgesnis, nes nelabai yra ką ir veikti. Pagrindiniame baseine neveikė nei vienas masažinis purkštukas, o viename iš dušų nepavyko nustatyti normalios vandens temperatūros, tiesiog bėgo verdantis vanduo. Patiko pirtys, nors ir nedidelės, bet jaukios. Sūkurinis baseinas kiek mažokas, sustojus purslams vanduo atrodė gan nešvarus, rudas.
Emilija Alešiūnė
06.01.2024
Belvilis Hotel
Pritariu daugeliui žmonių kurie rašo, kad šiam viešbučiui reikia remonto. Kambariai jau pavargę, liūdino ne tik tai, kad viskas jau pasenę ir nudevėta, bet ir tai, kad nepagalvota nei apie indus, taures, lygintuvą, vanduo smirda geležimi, pagalvės sušokę gumulais, langai iš lauko purvini ir trukdo džiaugtis gražiu vaizdu. Vonioj medines su pelėsiu grindys, bei jokios ventiliacijis. Personalas malonus, maistas neblogas. Grįžti nenorėčiau :(
Justas Justas
31.12.2023
Belvilis Hotel
Pasakiška lokacija prie ežero miške, bet namelio kaina visiškai neatitinka realybės - viskas pernelyg nudevėta, prašosi skubaus remonto. Nu nepagailėkit papildomų kelių eurų ant nesulūžusio jungtuko ar perdegusių lempučių pakeitimo. Voratinkliai, lipnūs nevalyti ir nutrinti paviršiai..Neskaitant nusidevėjimų gauni priejimą prie ežero, malonias darbuotojas, tikrai skanų miško kvapą bei neblogą restoraną.
Gintarė Mincevičiūtė
27.12.2023
Belvilis Hotel
Super teritorija ir personalas. Kosmetinis remontas kai kuriose vietose nepamaišytu ;) Maistas restorane buvo skanus. Vaizdas pro langus maloniai nustebino :)
Kamila Bučytė
18.12.2023
Belvilis Hotel
Nusipirkome kuponą nakvynei. Prašiau užregistruoti Spalio 5-6 dienoms, užregistravo Spalio 4-5. Pasakiau, kad atšauktų, nes tada negaliu. Šiandien norėjau užsiregistruoti Lapkričio mėnesiui. Sužinojau, jog mano kuponas nebegalioja, nes buvo panaudotas ! Nei nakvynės, nei pinigų. Darbuotojai aplaidžiai žiūri į darbą. Praėjo noras net vykti čia atostogų, nuotaika sugadinta iš anksto… AČIŪ
Monika
09.12.2023
Belvilis Hotel
Labai rekomenduoju sia vieta. Nuostabi lokacija - Belvilis isikures misko apsuptyje. Vos uz simto metru yra pliazas, galima issimaudyti, paplaukioti valtele.Nors kaip ir dauguma raso, reiketu jau siek tiek atsirenovuoti, viska atperka nuostabus aptarnavimas ir rupestis.Maisto kokybe irgi labai gera, skani vakariene, pusryciai.Viesbucio apacioje taip pat galima nueiti i spa zona, kurioje yra 2 pirtys, jakuzi, baseinas.Tikrai labai rekomenduoju Belvili norint pabegti nuo miesto :)
Viktorija Pičugina
03.12.2023
Belvilis Hotel
Gavome dovanų kuponą. Dviem suaugusiems 2 nakvynės. Kupono galiojimo laikas buvo metai. Kai nusprendeme už rezervuoti kambarį sužinojome kad viešbutis pristabdė savo veikla žiemos metu. Nuo metu laiko galiojimo mums nusimetė keturi mėnesiai. Papildomo laiko viešbutis davė tik viena mėnesį. Tiek tos, nusprendeme kad spesime panaudoti. Bet dėję nepavyko. Kadangi likusio galiojimo laiko metu viešbutis negalėjo pasiulyti dviejų nakvynių kaip buvo kupone, o tik viena. Gavome du pasiūlymus. Arba atvykti tik vienai nakčiai arba paimti nameli dviem naktims ir papildomai susimoketi 90€. Nei vienas pasiūlymas mums netiko. Galiausiai kuponas buvo nepanaudotas o pinigai išmesti į orą. Tikrai nerekomenduojame daugiau nei vienam pažįstamam šios vietos.
Mantas remeika
30.11.2023
Belvilis Hotel
Naudojome kupona vienai nakvynei kupone parašyta kad gausime valtį pasiplaukioti, tenisą pažaisti kad bus pirtis su sauna ir džekuzi. Kadangi važiavome vasaros metu prieš važiuodami pasiskambinome ir paklausėme ar mus priims ir ar viskas gerai. Patvirtinimą gavome kad galime ir kad mūsų laukia. Atvykę sužinojome kad pirtys nedirba vasaros metu teko eiti žaisti lauko tenisą bet aikštelė neprižiūrėta slidi samanota. Maistas nėra labai įspūdingas. Vakarienei pasirinkimas buvo sumažintas nes neturėjo pusės karštų patiekalų iš meniu. Kitą dieną ėjome papusryčiauti tikėjomės švediško stalo bet kai atvyksti gauni pasirinkiti vieną iš 5-6 patiekalų. Gauni kavos ir sausų pusryčių. Tai skaitau kad ir pusryčiai nebuvo labai įspūdingi. Galvojome paplaukioti valtimi pasirodo mums valtis į kuponą neįeina ir aplamai mes galėjome pasirinkti tik vieną pramoga kai kupone parašyta kad gauname kelias . Esmė tame kad nei komunikacijos ar pranešimų neduoda nieko nepaaiškina iki tol kol neatvažiuoji. Vieta gera bet tik ne šitame viešbutyje.Likome nusivylę ir tikrai niekam nerekomenduočiau!!!Bent tiek gerai kad netoliese pardavinėja skanias braškes tai bent tas pataisė nuotaikas antroje dienos pusėja.