Ease Vytenio g. 20, 03229 Vilnius

Ease





61 Apžvalgos
  • ketvirtadienis10–19
  • penktadienis10–19
  • šeštadienis10–17
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis10–19
  • antradienis10–19
  • trečiadienis10–19




Ease Vytenio g. 20, 03229 Vilnius




Apie verslą

Mano namų stilius - Ease baldai |

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37052194836
Vytenio g. 20, 03229 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis10–19
  • penktadienis10–19
  • šeštadienis10–17
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis10–19
  • antradienis10–19
  • trečiadienis10–19

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Pasiėmimas parduotuvėje
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Kredito kortelės
  • Pristatymas
  • Yra „Wi-Fi“
  • Wi-Fi




Rekomenduojamos apžvalgos

Gabrielius Rauckis
19.01.2024
Ease
Baldai grazus, atrodo kokybiski. Taciau gamino juos ilgiau nei buvo sutarta. Atideliojo pristatyma, reikejo patiems aktyviai raginti del pristatymo, nors baldai jau buvo sandelyje. Gavus baldus ir juos surinkus, ne visos detales buvo pagamintos pagal ismatavimus, todel jas reikejo keisti ir jos gaminamos iki siol...
Gonzas Gonzalesas
13.01.2024
Ease
Baldai gal ir gražūs, bet užsakymai vykdomi ne pagal sutartus/numatomus terminus. Terminas baldo gamybos trunka 2 mėn (čia suprantama viskas ok, kai sandėlyje jų neturi), tačiau po to termino praėjimo, turi pats domėtis kur baldas, na ir tuomet prasideda, kad vis ateinančią savaitę pristatys arba galiausiai nereaguoja į paklausimus el. paštu (telefonu atsiliepia). Gal tai mūsų išskirtinis atvejis, nežinau, bet patirtu apsipirkimu EASE pasidalinam kitų pirkėjų žiniai :)P.S. pritariu vienam iš komentarų „<..> nagla" nulinė reakcija iš pardavėjų <...>”."
Gabija Rimkutė
26.12.2023
Ease
Melagingai pateikiama informacija, klientų aptarnavimas neatitinka etikos normų. Suvilioja klientus su daugiau nei 50% akcija, kaip išskirtinumumą nurodant pristatymo terminą ne daugiau 4 savaičių.Pristatymo terminas nurodomas pirkimo dokumentuose. Terminas sueina ir prasideda baldų paieškos ir melavimai. Pirmas tris savaites atsakinėja sandėlininkė, kad jau kitą savaitę atvešim. Po trijų savaičių į laiškus neatsako. Bandant prisiskambinti neatsilipia. Bendruoju numeriu atsiliepus nukreipia į sandėlį. Praėjus trims mėnesiams bendruoju telefonu prisiskambinus peržiūri užsakymą, garantuoja, kad Švedijoje pakrautas važiuoja į Lietuvą (prie baldo specifikacijos nurodyta pagaminta Lietuvoje) ir dar kitą savaitę tikrai atveš. Ateina ir dar kita savaitė, bendruoju numeriu prisiskambinus pažada patikslinti ir perskambinti. Po trečio paklausimo ir tikslinimosi skambina jau sandėlininkė ir arogantišku balsu teikia bus sausio mėnesį, bandymai išsiaiškinti kur tie pažadai pristatyti iki Kalėdų lieka ignoruojami vienu sakiniu - pristatymas sausio antrą savaitę. Tačiau paprašius grąžinti pinigus sandėlininkė nudžiunga ir nedelsiant atsiunčia forma. Įdomu kiek laiko užtruks pinigų grąžinimas.
Gailė Martinėnaitė
10.12.2023
Ease
Absoliuti tragedija. Baldai gal ir neblogi, bet pristatymo terminu nesilaikymas sugadina visa patirti. Niekam nerekomenduociau. Vietoj to, kad pateiktu realistiskus terminus, atsiprasytu uz velavima ar suteiktu nuolaida - pudrina apie baldo egzistavima sistemoje, pristatyma uz savaites, dar savaites ir dar savaites. Ir ne jie susisiekia su klientu apie galima velavima, o klientas turi susisiekti su jais. Vietoj 2 menesiu, laukiam jau 3 ir galo nesimato.
Dainius
04.12.2023
Ease
Jeigu trumpai tai visą patirtį galėčiau apibūdint vienu žodžiu - apgailėtina.Ilgesnė versija:Užsakėme baldą sausio 27 dieną, šiandien jau birželio 8 d., o užsakymo vis dar nėra ir nebus, nes po daugelio skambučių ir rytoj bus" pažadu nusprendėme tiesiog atsiimti pinigus.Taigi
Kažkas Kažkodel
18.11.2023
Ease
Su tuo tuštybės įvaizdžiu tikrai persistengta Domus Galerijoje. Dažnai ten praeidavau ir vis matydavau, kaip vargšė salono darbuotoja sėdi keturlinka prie kompo ant ale modernios kėdės, kuri turi atitikti stiliaus koncepciją. Užuojauta darbuotojai. O toliau spręskite patys.
Vytenis Venclovavicius
17.11.2023
Ease
Labai nusivylęs darbuotojų darbu ir baldų kokybe. Atvyko pavėluotai kampinė sofa su negera viena kampine dalimi. Antros dalies laukėme ilgiau nei 6 mėnesius, belaukiant nebuvo jokio ryšio du darbuotojais, nuolat reikėjo skambinti ir klausti, kada atvyks, nuolat sugalvodavo n priežasčių, kodėl neatvyksta. Galiausiai po daugiau nei pusmečio laukimo atvyko dalis su dar didesniu broku... Visiškai jokios darbuotojų atsakomybės, dirba labai prastai. Rekomenduoju apeiti šį saloną ir jame nieko nepirkti.
Vaida X.
17.11.2023
Ease
Gražus įmonės įvaizdis (interneto svetainė, fiziniai salonai, mandagus bendravimas), bet po juo slypi savos taisyklės, kurios palankios tik pardavėjui. Visiškai nerekomenduoju. Baldas stipriai vėlavo, atvežė brokuotą, gerai kad pinigus grąžino, bet ir dėl jų teko pavargti. Jokie terminai šiai įmonei negalioja.

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Vytenio g. 20, 03229 Vilnius
Ease