Kelionių organizatorius GRŪDA K. Donelaičio g. 46, 44241 Kaunas

• trečiadienis09–18

Kelionių organizatorius GRŪDA K. Donelaičio g. 46, 44241 Kaunas

Apie verslą

GRŪDOS kelionės - poilsinės pažintinės kelionės autobusu lėktuvu | Plačiausias GRŪDOS kelionių pasirinkimas: pažintinės, poilsinės, egzotinės, slidinėjimo kelionės lėktuvu ir autobusu. Užsisakykite kelionę internetu pigiau!

Kontaktai

Sandra Kaminskaitė
03.02.2024
Kelionių organizatorius GRŪDA
Atsiliepimas apie 5 dienų slidinėjimo kelionę į Bukovelį 12.29.2021Trumpas apibendrinimas tiems, kas neturi laiko skaityti detalėms: į Bukovelį tikrai važiuoti, bet ne su Grūda.Pradėkime nuo to, kad mano kelionė buvo į Slovakiją išvažiuojant 26 Gruodžio, bet ją atšaukė prieš kelias dienas. Tad jei kad turi įsipareigojimų su darbais ir turi pasiimti atostogas, kurių keisti negalima, siūlyčiau su Gruda nevažiuoti, nes gali būt, kad per tas atostogas liksite namie. Pačią kelionę Grūda pakeitė pagal mano prašymą ir viskas buvo sutarta labai sklandžiai.Autobusas buvo labai senas, neveikė nei lemputės, nei šildymas/šaldymas, kėdės taip pat buvo nepatogios.Važiuojant į priekį kelionė vietoje per google maps rodomų 14 valandų (aišku reikėtų pridėti sustojimus degalinėse) truko 21 valandą. Važiuojama buvo itin prastais keliais ir stojama buvo tik degalinėse. Per tą 21 valandą nė karto nestojome kavinėje pavalgyti pietų (šilto maisto). Atvykus valgyti vėl nebuvo kur ir dar gidas buvo labai nustebęs, kad mes išvis to norėjome. Jei Grūda žino, kad jie būtent važioja tiek ilgai, tai galėtų bent ankščiau iš Kauno išvažioti, kad atvykti bent vakarienei.Aš kelionę sekiau per google maps – ant galo vairuotojai išvis „nugrybavo“ ir pradėjo vežti į kitą pusę nei mūsų viešbutis. Turėjau eiti į autobuso priekį paklausti kur čia jie važioja, tai, žodžiu, net nežinojo į kurį viešbutį reikia. Taip prie ir taip be proto ilgos kelionės laiko prisidėjo dar valanda. Gido autobuse nei į priekį, nei atgal nebuvo.Viešbutis – tikrai neblogas, paprastas, tvarkingas ekonominės klasės apgyvendinimas, kambariuose švaru ir šilta. Minusai – viešbutyje niekas nekalba angliškai ir labai prasti pusryčiai, o kava tai išvis vienas vanduo. Tad tikrai atsiveškite savo virduliuką su savo kava. Pirties praktiškai neįmanoma užsisakyti (šiaip nueiti negalima) – mes patys pirmieji užsisakėme pas gidą, kol išlipom iš autobuso jau gidas prirašė kitų žmonių vietoj mūsų, tad per tris slidinėjimo dienas taip ir likome be pirties.Grūdos rekomenduojamas įrangos nuomos punktas – man snieglentė buvo atiduota net nepatikrinta – snieglentė visa laiką krito nuo kojų, nes atsidarinėjo pritaisymas prie batų. Norint pasikeisti, reikia kviestis taksi, kadangi nuomos punktas yra toli nuo kalno. Tad būkite atsargūs su nuoma ir įrangą patikrinite kelis kartus.Labai papiktino tai, kad iš kalno Grūda veždavo 16:30 – ir nė minutės nelaukdavo, net jei pasakėm, kad žmonės leidžiasi ir bus po kelių minučių. 16:30 tik užsidaro keltuvai, tad laisvai dar 15min-30min galima leistis, tada dar 15 min nueiti iki autobuso, tad tikrai nesuprantu, kodėl autobusas neišvažiuodavo pvz. 17:30. Iš naktinių trasų išvis niekada nevežė, nors ir buvo nurodyta programoje. Nori ilgiau pasilikti – kviesk taksi ir mokėk ekstra.Pats Bukovelio slidinėjimo kurortas – viskas super, labai kokybiškos trasos ir pakelėjai, labai daug fainų barų ir restoranų ant kalno, tik Ukrainoje nepigu – 1 bokalas alaus 10 EU, karštas vynas 5 EU, tad būkite tam pasiruošę.Išvykstant atgal paprašiau gido Sauliaus, kad praneštų viešbučiui, kad mano pusryčių davinys būtų vegetariškas. (Kadangi, kaip minėjau, viešbutyje niekas nekalbu angliškai, o aš nekabu rusiškai). Atsakymas buvo toks: „Tai aš tau tą dešrą nuo bulkos nuvalgysiu“. Tada pridėjo, kad dėl sūrio gabalo tikrai neis į viešbutį tartis. Labai neprofesionalu ir nerūpestinga.Kelionė atgal buvo dar ilgesnė nei į priekį, nes antras iš Bukovelio važiavęs autobusas nuvirto ant šono, tad dėl šios avarijos mūsų autobusą apsuko, kad paimti keliautojus. Keturias valandas nestojo į tualetą, autobuso tualetas buvo pripildytas tiek, kad visas jo turinys teliuškavo man tiesiai ant batų, kai bandžiau nueiti.Po kelionės paskambinau organizatorei Ievai Bogvilei ir papasakojau apie visus nesklandumus. Atsakė, kad ačiū, kad paskambinote, bet aš šiandien visą dieną išklausiau žmonių, kurie buvo virtusiame autobuse, tad jūsų problemos neatrodo tokios didelės. Na, maždaug, būk patenkinta, kad ant tavęs autobusas nenuvirto ir kad likai nesužeista. Štai toks Grūdos požiūris.
Algirde Girdeniene
12.01.2024
Kelionių organizatorius GRŪDA
9 dienų kelione, poilsinė-pažintinė: Italija-Prancūzija (Žydroji pakrantė). 2023-04-22/30 d. Autobusas blogos būklės, nepritaikytas kelionėms kalvotomis vietovėmis, ko pasekoje autobusas sugedo. Pralaukus apie 2 val. gatvėje, nuvežė į viešbutį apgailėtinos būklės ( antklodės mūsų senelių laikų), maistas apgailėtinas. Autobusas sutaisytas, tačiau kiek žinau jam Lietuvoje nebuvo atliekama papildoma patikra, autobusas šiai dienai vėl kelyje, nenustebkite, jei kuri nors grupė negrįšite laiku ir tai tikrai ne vairuotojų kaltė. Gidės arogancija liejosi per kraštus, elgėsi kaip su vaikais , paisė tik sudarytos Grūdos programos, nesiderino prie keliautojų. Kelionė bėgomis, neturėjome laisvo laiko net papietauti, vakarienės užsakytos viešbučiuose nevalgomos. Kelionės programoje daug objektų, tačiau netinkamai sudėliota, nepaskaičiuoti atstumai tarp objektų, daug laiko praleista autobuse. Vaizdai ir vietovės gražūs, tačiau organizavimas ne kas…
Albina W
06.01.2024
Kelionių organizatorius GRŪDA
9 dienų kelionė Italijos rivjera ir Pietų Prancūzijos žydrasis krantas" 2023-04-22 labai nuvylė GRŪDA paslaugos.Autobusas nusidėvėjęs ir nepritaikytas tokiai tolimai kelionei. Italijoje patyrėme autobuso gedimą
zita raucke
24.12.2023
Kelionių organizatorius GRŪDA
Gaila, bet mūsų kelionė į pietų Kroatiją, Makarską vakar baigėsi. Įspūdžiai tokie lyg buvome kitoje planetoje. Ačiū mus lydėjusiai vadovei Neringai už puikias žinias, o tai pat ir vairuotojams, kurie įpatingai buvo susikoncentravę į vairavimą. Ačiū už nuostabias pramogas, būtinai kartosime.
Miglė Kavaliukienė
18.12.2023
Kelionių organizatorius GRŪDA
Šiaurės Italijos perliukai ir poilsis prie Adrijos jūros 8d.Esu nusivylusi,agentūra patikino kad važiuosime visą kelionę vienu autobusu,važiuojant iš bruno pranešė,kad lenkijoje iš naujo autobuso mus persodins į seną autobusą nes mūsų geras autobusas važiuos vėl į italiją su kita grupe,visi keliautojai nepatenkinti,o man asmeniskai agentūra patikino,kad nebus jokių persėdimų.Mūsų šeima būtų nevažiavusi dėl persėdimų.Persėdus sėdynės kietos,nesilanksto,vietos mažai,netelpa kojos,salonas purvinas,radijas nei dvd neveikia ir t.t.Jei jau pakeitė autobusą turėjo būti patogus,o dabar teko važiuoti apie 700km su tokiu kuris turėtų būti nurašytas netinkamas naudoti.Italijos grifone hotel (20metų atgal)kai maudaisi visa dušo-wc patalpa skęsta.Garsinis gidas turėtų būti privalomas nes gidė visą svarbią infomacija sakė į imtuvą nors pusė grupės neturi imtuvų,turi perklausti kada susirinkam kada vakarienė ir t.t. o gidei pakartoti nepatinka.Imtuvų kokybę reikia gerinti nes daug trukčioja neveikia.Į eskursijas išvažiavimas anksti ryte parvežimas tik ant vakarienės,nueiti prie jūros nelieka laiko.Eskursijų laisvas laikas gerai,bet kai kur galima būtų būti ir trumpiau nes visi keliautojai sėdi ant suoliukų ar žolės laukia gidės (burano sala).Mes prašėme,kad trumpintų eskursijas,kad spėtume nueiti prie jūros prašymą įvykdė, bet nebuvo sužavėta.Dabar suprantu , kodėl tris kartus ši kelionė buvo atšaukta dėl mažo turistų skaičiaus
Vilma Vilimaite
18.12.2023
Kelionių organizatorius GRŪDA
Viskas apgalvota, suplanuota minučių tikslumu-aukščiausias lygis visos kelionės Pietinė Italija.Amalfis""
inga vaitkunaite
09.12.2023
Kelionių organizatorius GRŪDA
Savaitgalis imperatoriškoje Vienoje 3 d.- mūsų pasirinkta kelionė per šią kelionių agentūrą. Deja, įspūdžiai po šios kelionės ne patys geriausi. Pirmas šokas - senas vieno aukšto autobusas, tarškantis, barškantis ir visiškai netinkantis ilgesnėms kelionėms. Labai slogų prisiminimą paliko neprofesionalus gidės elgesys ir jos saviveikla, kuri neatitiko kelionės programos. Ekskursija Olomouce, kuri buvo numatyta šeštadienį, perkelta į ketvirtadienį, neatsiklausus daugumos nuomonės. Taigi prasikračius visą dieną autobuse, užuot leidus pailsėti viešbutyje, visus nuvežė į miestą. Samdyta čekė gidė kalbejo tyliai, laužyta rusų kalba, žodžiu, vargiai buvo galima ką suprasti. Lėkė pakniopstom, vos spėjom visi iš paskos. Buvo šalta, vėjuota, tamsu, o rodomi objektai menkai teapšviesti.Į pastabą dėl ekskursijos perkėlimo, gidė reagavo su įžeidinėjimais, pasijuto neįvertinta ir užgauta, mat ji daranti visiems dovaną"