Ararat All Suites Hotel Liepų g. 48A, 92107 Klaipėda

1000 Apžvalgos

Apie verslą

Ararat | Viešbutis | Restoranas | SPA | Keturių žvaigždučių viešbutis ARARAT All Suites Hotel savo duris miesto svečiams atvėrė 2008 metais. Viešbutis įsikūręs ramioje Klaipėdos centro gatvėje, šalia žalumos kupino miesto parko. Mūsų viešbutyje pasijusite tarsi namuose. Elegantiškais baldais apstatytuose liukso klasės apartamentuose vyrauja modernios klasikos interjeras su stilingomis detalėmis. Ararat viešbutis restoranas Klaipėda

Kontaktai

Vida Mockienè
27.01.2024
Ararat All Suites Hotel
Maloni vieta, įvairus meniu. Buvome savaitgalyje beveik vieni iš pirmųjų klientų. Truputį nusivylėme, kad neturėjo norimo karšto patiekalo ir deserto, nors meniu įrašyti buvo.
Audronė Bukmanaitė
20.01.2024
Ararat All Suites Hotel
Buvo užsakyti du verslo klasės apartamentai. Išties puikūs, tvarkingi ir erdvūs. Labai ačiū paslaugiam personalui
valerija baroniene
16.01.2024
Ararat All Suites Hotel
Buvom tik restorane. Maistas puikus, aptarnavimas taip pat.
Ieva Petruškevičienė
16.01.2024
Ararat All Suites Hotel
Užsakinėjome staliuką 10 žmonių, paminėti jubiliejų. Sulaukėme daug gerų atsiliepimų apie vietą, tačiau atvykus nusivylėme. 10 - čiai žmonių buvo sustumti du skirtingo aukščio stalai, kurie sutvirtinti ir paklijuoti lipniomis juostomis. Aptarnavimas taip pat nebuvo aukšto lygio. Teko 20 min laukti gėrimų, su komentarais kada bus tada ir atnešiu"
Genovaitė Verbickienė
14.01.2024
Ararat All Suites Hotel
Atvykom i restorana tikejomis skaniai pavalgyt maistas neskanus aptarnavimas taip pat niekada niekam nepatarciau ten lankytis!!!((((
Daiva Barkiene
27.12.2023
Ararat All Suites Hotel
Buvom šventėj,nuostabus restoranas,labai gražus interjeras,skanus maistas,aptarnavimas 100%, rekomenduoju!
Irena Lekavičienė
21.11.2023
Ararat All Suites Hotel
Kovo 17 d.prieš savaitę buvome užsisakę 10 žmonių,šventinei vakarienei stalą.Atvykus sutartu laiku buvome pašiurpę.2 stalai sustumti skirtingų aukščių,ant kurių nesugebėjo sudėti indų,nekalbant apie maistą,nes virto nuo stalų aukščio skirtumo.Alaus reikėjo laukti pusę val.,nes atsakymo sulaukėme,kada pagamins,tada atnešiu.Nuo 21val.virtuvė nebedirba,tai maisto papildomai nebegavome.Kėdės suneštos tikriausia iš pagalbinių patalpų,visos skirtingos.Stalai baisūs.Gaila,kad teko pabuvoti ne Armėnijoje,o Rusijos užkampyje.Šventė sugadinta.Gėda prieš svečius
Greta Adlyte
19.11.2023
Ararat All Suites Hotel
Didelis, erdvus kambarys, yra viskas ko reikia ir net virtuvėlė maisto gamybai. Pusryčiai įvairūs, tik labai gaila, kad jų nepapildo ir atėjus vėliau gali nieko neberasti, nors darbo laikas nurodytas iki 11h.