Topo Centras Upės g. 9, 4 aukštas, 08106 Vilnius

Topo Centras





489 Apžvalgos
  • ketvirtadienis10–22
  • penktadienis10–22
  • šeštadienis10–22
  • sekmadienis10–22
  • pirmadienis10–22
  • antradienis10–22
  • trečiadienis10–22




Topo Centras Upės g. 9, 4 aukštas, 08106 Vilnius




Apie verslą

Attention Required! | Cloudflare |

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37066000200
Upės g. 9, 4 aukštas, 08106 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis10–22
  • penktadienis10–22
  • šeštadienis10–22
  • sekmadienis10–22
  • pirmadienis10–22
  • antradienis10–22
  • trečiadienis10–22

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Pasiėmimas parduotuvėje
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
  • Pristatymas
  • Liftas
  • Elektronika
  • Lemputės




Rekomenduojamos apžvalgos

Martynas Kindurys
18.02.2024
Topo Centras
Baisiai apgaudineja su kaina. Prekes kaina buvo uzklijuota ant pakuotes ir salimais stovejo pranesimas jog taikoma 20 proc nuolaida tam tikroms prekems. Nors preke atitiko akcijos salygas, kasoje imuse ta uzklijuota kaina. Paaiskinimas buvo paprastas, kad si uzklijuota kaina yra jau su akcija :) kainos lipdukas kaip ir visu kitu - baltas ir net po tuo baltu lipduku nera kito lipduko su sena kaina.. :D Patikrinus internetiniame puslapyje kaina nurodyta tokia pati, kokia ir uzklijuota ant pakuotes ir jokiu akciju nera. Paskambinus konsultantams pasako, kad kartais gali skirtis prekiu kainos fizineje ir internetineje parduotuveje. Not cool topo centras.. Daugiau pas jus niekada nebeuzsuksiu, nes nusukinejat baisiai ;) linkiu kitiems neapsigauti!
Andrius Andriušis
30.12.2023
Topo Centras
Neturiu kuo skųstis,tik galiu pagirti personalą,kuris sugeba palaikyti tvarką parduotuvėje ir aptarnauti maloniai klientus
Ieva
20.12.2023
Topo Centras
Ačiū pardavėjui Simonui už vakar dienos konsultaciją ir sklandų apsipirkimą!
Domas Mackus
25.11.2023
Topo Centras
Labai nuvylė komunikacija apie užsakymo būseną ir aplamai bendravimas su klientais.Situacija buvo tokia, kad užsisakiau prekę brangiau (lyginant su konkurentais) ir viskas dėl to gerai, nes Topo Centro siūlytas pristatymo terminas man buvo tinkamas. Pirkau dovaną.Paskutinę prekės pristatymo dieną susisiekiau ir sužinojau, kad siuntos - negausiu. Buvo pranešta, kad siuntą gausiu kitą dieną. Deja, kitą diena taip pat nieko negavau. Tiek to, pasakiau, kad palauksiu, ką padarysi. Man buvo pažadėta jog kitą dieną jau tikrai bus, su manimi susisieks. Deja vėl, tačiau ir dar kitą dieną - nieko. Susisiekiau, paklausiau ar galiu tikėtis nuolaidos, juk būtų sąžininga. Darbuotojas su manimi sutiko ir pasakė, kad pasitikslins su vadove bei kitą dieną man perskambins. Po šių žodžių jau kaip ir aišku buvo, kad niekas neperskambins, o taip ir buvo. Eilinį kartą skambinu pats, vėl diktuoju siuntos numeriukus, vėl aiškinu apie situaciją, vėl visi viską girdi pirmą kartą. Niekas nieko neužfiksavo, niekur nepažymėjo. Atrodo, kad kiekvienas su kuriuo kalbėjausi prieš tai naiviai tikėjosi, kad ta prekė jau netrukus pati ateis ir prisistatys. Kalbos apie nuolaidas, perskambinimus buvo tiesiog kaip parašai ant vandens". Pagal paskutinį darbuotoją
Gix Komanda
23.11.2023
Topo Centras
Vaikinuku kolektyvas, nelabai norintis dirbti ir bendrauti. Turi išlaukti kol baigs žaisti telefonu, greičiausiai žinutes atrašo draugėms :D nelabai reaguoja kai stovi klientai priešais, paklausus apie prekes nelabai, ką gali atsakyti, net net nesupranta ko klausiame, problemos aiškintis nenorėjimas, greitesnis atsakymas ne neturime, arba nežinau, kitam topo centre buvo atsakyta pasitikslinsiu, vėliau pasitikslinus buvo atsakyta ir ataoprašyta, kad šiuo metu nurodytas prekes galime rasti tik internetinėje parduotuvėje, kaip manau ir tūrėjo būt pabendrauta :) deja cup top centre net keliems žmonėms per parduotuvę tik esant, nelabai buvo norima bendrauti.
Darius Petkevičius
22.11.2023
Topo Centras
Nustebino, kad prie pirkinio sąskaitos kurį pasirinkau, kad pasiimsiu fizinėje parduotuvėje atsirado 1,99eu suma!!! Neva mokestis už pristatymą iš sandėlio į parduotuvę. Tai visos parduotuvėje esančios prekės kodėl neapmokestintos tais 1,9eu?Tad pasirinkau siuntimą į paštomatą. Vienu euru brangiau, bet bent nereikės šalti ir mokėti keistojo mokesčio.
Rimas
21.11.2023
Topo Centras
Ypač kokybiškai suteikia info telefonu. Paaiškino apie prekę susigundziau aplankyti fizinę parduotuve. Aišku aptarnavimas aukšto lygio, nes konsultantai jauni vikrūs,greitai pastebi kliento poreikius. Pirkau kokteilių plaktuva, ir tuomet jie taikė akciją maisto ruosimo prietaisams. Nuolaida nebuvo pritaikyta, nors kainos lipdukas buvo baltas. Paaiškino, kad kaina yra pakeista, bet atseit niekas tuo nepasirūpino. Ramiai mokėjau pilną kainą, nes daiktas labai reikalingas. Kalbant bendrai tobulėti šiai parduotuvėj dar yra kur...
Laurynas Lukosaitis
21.11.2023
Topo Centras
Šitas Topikas normalus. Mandagūs ir linksmi konsultantai. Visko ko reikėjo gavau. Ir tvarkingas, neapšiktas kaip dauguma kitų Topikų.
Konstantin P.
17.11.2023
Topo Centras
Parduotuvės infolinija 8 660 00200 informavo, kad būtent šioje parduotuvėje (Upės g. 9, Vilnius ) galima įsigyti prekę ne iš ekspozicijos, nes liko 2 vienetai ir grąžinti savo seną įrenginį, atgauti už tai keletą eurų. Dėl to važiavau ne į patį artimiausią nuo savo namų TopoCentrą. Kai užėjau į parduotuvę, paklausiau ar turite šią prekę NE IŠ EKSPOZICIJOS, atsakė, kad TIRKAI TURIME 1 vnt. supakuota gamykliniu lipduku. Tada sakau, kad imu ir noriu grąžinti seną telefoną. Tada konsultantas man pradėjo aiškinti, jog jie neturi ekspertų įvertinti telefono kokybę ir man reikia važiuoti į didesnę TopoCentro parduotuvę. Pasakiau, kad infolinijoje mane informavo kitaip, jog grąžinti galima bet kurioje TC parduotuvėje. Pradėjau skambinti vėl į infoliniją, klausti dėl ko toks nesusipratimas... Už 5 min.atėjo konsultantė ir be „laba diena“ ir „sveiki“, garsu tonu liepė man „SAKYKITE IMEI KODĄ“, tada jau prasidėjo telefono vertinimas. Apie vertinimą čia jau kita istorija, geriau praleisiu... Dėl vertinimo išsprendžiau problemą , pagalvojau - valio :) Bet tai dar buvo ne viskas...Galiausiai, kai telefonas jau buvo įvertintas, kvitas , parduotuvės konsultantas man pranešė „gerą žinią“ , kad šioje parduotuvėje yra 2 įrenginiai, ir paaiškėjo, kad abu yra iš ekspozicijos, tada konsultantas pats jau supratęs situacijos absurdą, tyliai paklausė ar imsite? Aš būtent dėl dovanos važiavau į šią parduotuvę Vilniuje , kad gauti prekę ne iš ekspozicijos, bet nesinorėjo daugiau ginčytis ir bartis su konsultantais, ir taip man tai kainavo daug laiko ir nervų, norėčiau kuo greičiau palikti ir pamiršti šią parduotuvę...Parduotuvėje praleidau 20 min ir 1 val. kelionė ten ir atgal + sugadinta nuotaika ir dovana... Žinočiau, kad taip viskas bus, nupirkčiau iš parduotuvės prie namų ir tiek.

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Upės g. 9, 4 aukštas, 08106 Vilnius
Topo Centras