Moller auto Ukmergės g. 252, 06120 Vilnius

Moller auto





390 Apžvalgos
  • ketvirtadienis07:30–19
  • penktadienis07:30–19
  • šeštadienis09–15
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis07:30–19
  • antradienis07:30–19
  • trečiadienis07:30–19




Moller auto Ukmergės g. 252, 06120 Vilnius




Apie verslą

Moller Auto Keturi žiedai | Finden Sie hier alle Informationen zu unserem Audi Autohaus, Audi Neuwagen, Audi Gebrauchtwagen, unseren Angeboten sowie den Leistungen des Audi Kundenservice.

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37052388011
Ukmergės g. 252, 06120 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis07:30–19
  • penktadienis07:30–19
  • šeštadienis09–15
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis07:30–19
  • antradienis07:30–19
  • trečiadienis07:30–19

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Pasiėmimas parduotuvėje
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
  • Yra „Wi-Fi“
  • Wi-Fi




Rekomenduojamos apžvalgos

Agne Prichockaite
14.02.2024
Moller auto
Rekomenduoju naudotų automobilių pardavimų vadybininką Mažvydą. Greitai sutvarkėme visus dokumentus ir gavome automobilį per 3 darbo dienas. Dėkoju už malonų ir operatyvų bendravimą.
andrey zubov
09.02.2024
Moller auto
Tikrai saunuoliai. Pas mane sena AUDI bet jie visada stengasi padeti nors ir supranto kad as nelabai mokus klientas)
Virginijus Kurpius
19.01.2024
Moller auto
Gera vieta .Per maža parkavimosi aikštelė. Atvažiavus nėra kur pasistatyti mašinos nes visa aikštelė užimtata komercinėmis mašinomis.
Augustas Ivanauskas
09.01.2024
Moller auto
Klientų aptarnavimas seviso lygmenyje - absoliutus dugnas. Paliekant automobilį vakare prieš darbų dieną reikėjo gerokai pastovėti, kol priėmėjas pabendraus su kolegomis ir teiksis priimti laukiančius klientus. Priimant automobilį nebuvo pateiktas transporto priemonės perdavimo/priėmimo aktas (paklausus, ar reikėtų kažką pasirašyti, darbuotojas tarė, kad nereikia). Tikriausiai dėl šios priežasties kitą dieną gerą pusvalandį teko ieškoti pradingusių automobilio raktelių (galbūt ir pačio automobilio, nes niekas nepasiteiravo, kur jis pastatytas). Automobilį atsiimti teko iš itin nemandagaus priėmėjo Andriaus Mirinavičiaus. Automobiliui buvo atlikta apžiūra prieš pirkimą, kuri nebuvo protokoluota jokiais apžiūros dokumentais: automobilio pakabos įvertinimu, diagnostinėmis ataskaitomis ar bent jau nuotraukomis. Procesas buvo pakomentuotas pavieniais defektais, kurie, kaip jau minėjau, neturi jokio pagrindimo, galiausiai buvo pasakytos frazės viskas blogai" ir "kitą kartą padarykit normaliai". Priėmėjas Andrius pokalbio metu nedėvėjo apsauginės kaukės (atsiliepimo rašymo metu jos vis dar yra privalomos). Jei atsakingiems už klientų aptarnavimą darbuotojams Jūsų įmonėje toks bendravimas ir dokumentacijos nenaudojimas yra nežinomas
shkvalas pasiutes
13.12.2023
Moller auto
Nepatiko aptarnavimas. Labai visi pasirodė susireikšminę. Jei ne su kostiumu ateini, niekas net nežiūri rimtai. Rinkomės tarp Audi A6 ir E klasės MB. Pasirinkom MB. Paklausus dėl aptarnavimų, tai taip atmestinai suburbėjo kažką apie kainas, ridas ir tiek.Ne iš vieno pažįstamo girdėjau nusiskundimų Audi aptarnavimu, bet kažkaip nesinorėjo tikėti. Dabar patikėjau.
Rasa P
08.12.2023
Moller auto
Reiktu ponukams pasikelt rankoves ir nusivalyt nuo sniego masinu aisktele tada ir kava gert bus skaniau.
qc
03.12.2023
Moller auto
Vieninteliai oficialūs Audi atstovai. Taiso gerai. Bet priežiūros reikia. Ypač, jei automobilis jau nebe garantinis. Nenoriu kalbėti blogų dalykų, tačiau esu susidūręs su bent jau man nesuprantama situacija, kai taisant vieną dalyką buvo nuimta kita smulki detalė. Atskirai jos neužsakysi, reikia užsakyti via mazgą, kuris yra brangus. Toks paprastas dalykas, bet pora (!) tokių atvejų mano pasitikėjimą sunaikino visam laikui. Meistrams nepatinka, kai stovi ir prižiūri jų darbą, neatitraukdamas akių. Natūralu. Jie profesionalai, nuolat mokosi, gauna sertifikatus. Tačiau kito varianto tiesiog negaliu sau leisti. Rekomenduoju juos kaip meistrus, tačiau rekomenduoju ir nenuleisti nuo jų akių. Gal detalę nuėmė pameistrys ar valytojas. Bet manęs tai nedomina. Kenčia via darbuotoju komanda. Dėl paslaugų kainos - verta būtų mažinti įkainius. Žinau, kad kiti oficialūs atstovai atsižvelgia į automobilio amžių. Nors čia jų reikalas - gal vis dar turi užtektinai turtingų klientų? Iš kitos pusės, Audi iš tiesų profesionaliai ir sudėtingai pagaminti automobiliai, lenkiu galvą priešais gamintoją. Juos aptarnauti reikia kvalifikacijos ir dėmesingumo. Rekomenduoju profesionalus.
Valdas Cesna
18.11.2023
Moller auto
Kreipiausi atlikti automobilio apžiūrą prieš pirkimą, darbuotojai puikiai atliko savo darbą, nustatė kad buvo atsukta rida, pakeistas automobilio priekis ir rado kitus automibilio trūkumus, už automobilio apžiūrą sumokėjau 135 eurus, kas yra pakankamai protinga suma už aukščiausios klasės paslaugas.
Justinas Ruminas
17.11.2023
Moller auto
Audi centro servise dirba nekompetetingi asmenys, nesugeba kliento informuoti apie remonto trukme. Atsako i klausimus tik jiems paskambinus. Pralaikius automobili menesi ir sutvarkius nesugeba net atsiprasyti uz patirtus nepatogumus.Atvykus pas juos atrodo lyg paciam viska reiks pasidaryti , jokios pagarvos klientui.Daugiau į šia istaiga nebegrisiu.Remontuojamas automobilis buvo Q8.

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Ukmergės g. 252, 06120 Vilnius
Moller auto