Karklės SOS vaikų poilsiavietė Placio 46, 92383 Karklė

zus.marcinkonys kirdeikiene
20.02.2024
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Sos vaiku kaimo stovyklavietės aprašymas neatitiko realybės. Nuotraukose viskas atrodė normaliai, tačiau atvykus mūsų laukė prasti, drėgni nameliai, nenušienauta žolė. Buvome užsakę dviviečius, triviečius, keturviečius kambarius, tačiau teko gyventi susispaudus kelioms šeimoms šešiaviečiuose ir aštuonviečiuose prastos būklės nameliuose. Ankstų rytą mus pažadino atvažiavęs sunkusis transportas, prie namelių prasidėjo kažkokie darbai. Mokėjome 15 eur už žmogų, kas visai neatitiko paslaugos kokybės.
Inesa Karsten
12.01.2024
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Grupei vaikų užsakėme nakvynę Sos-vaiku kaimas poilsiavietėje prieš 1.5 mėnesio. Buvo pažadėti 2,3, 4 kambariai ir atskiras numeris vairuotojui. Kuriozai prasidėjo nakvynės dienos rytą, kai sulaukėme skambučio iš poilsiavietės, kad sumokėtume iš anksto, kitaip liksime be nakvynės. Mokėjome po 15 eur už asmenį, gyvenome baisiomis sąlygomis priplėkusiuose nameliuose po 6, 8, vairuotojui teko nakvoti autobuse...į tuoletus teko eiti nenušienauta pieva be takelių, kadangi lijo, viskas šlapo. Neapsikentusi viena mūsų šeima išsinuomavo normalų namelį šalia esančiose Karklės kopose už 10 eur asmeniui.
Kęstutis Pužas
18.12.2023
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Graži, tvarkinga ir jauki aplinka. Tiems, kas nori nebrangiai ir ramiai praleisti laiką. Kelintus metus čia atvykstame. :)---Tik kai kurių masinių užsakymų metu reiktų labiau tinkamai organizuoti ir koordinuoti kempingo užimtumą, kad netektų leisti gyventi klientams, o po valandos juos išprašyti---:)
Erikas Varaskevicius
18.12.2023
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Geras kempingas. Puikiai pailsejom . Graži, rami aplinka, visai netoli juros.
Violeta J.
07.12.2023
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Malonus seimininkai. Patogi vieta. Grazi gamta. Netoli jura. Geros kainos. Tvarkingi namukai. Puikiai! Dar sugrisim!!
Arvydas I
04.12.2023
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Savininko pożiūris į kempingaujančius keistas"... Jis antrą kempigavimo dieną gali sugalvoti pasiūlyti perstatyti kemperį į kitą vietą
Laimonas Ignas Vaičiūnas
23.11.2023
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Požiūris į klientą nei šioks nei toks.*kai reikėjo susimokėti paaiškėjo, kad kaina pakilusi. Apie tai nakvynę patvirtinančiame laiške nebuvome įspėti.* patalpos remontuojamos bet mano nuožiūra dar trūksta daugiau baldų* nepilnai suremontuotos vonios todėl visur drėgmė, pro dušo plyšius ant grindų bėgo vanduo, kišosi kanalizacija. Tokioje drėgmėje jeigu ne laukas ir šiltas oras tai rūbai nebūtų džiuvę.* virtuvėje indaplovė į kurią kaip teko girdėti negalima dėti labai purvinų indų nes užsikiš. Kyla klausimas kam tada išvis ta indaplovė.*kai mūsų nebuvo kambary keliskart buvo užsukę į kambarį darbuotojai. Argi nereikėtų atsiklausti jeigu kažkas tvarkoma...yra elementari pagarba klientui ir privatumas.*apibendrintai atvykęs jautiesi kaltas kad atvykai. Ir jei atvirai pilna kitų nakvynių o Jums palinkėčiau susitvarkyti vadybą bei požiūrį. O jeigu nepatinka darbas tai ir nedirbkite.
Giedre Vaiciuniene
17.11.2023
Puiku, gražu,švaru. Nuostabūs šeimininkai
Rasa Aleksaite
17.11.2023
Karklės SOS vaikų poilsiavietė
Su vaikais iš globos namų čia praleidome puikią savaitę: daug vietos žaidimams, laužavietė, lauko stalai, netoli stadionas ir paplūdimys. Gyvenome naujuose nameliuose.Ypatingas ačiū virėjoms, kurios mus maitino labai skaniu naminiu maistu!Savaitė prabėgo kaip akimirka