Figaro Ozo g. 18, 08200 Vilnius

Figaro





237 Apžvalgos
  • ketvirtadienis10–21
  • penktadienis10–21
  • šeštadienis10–21
  • sekmadienis10–21
  • pirmadienis10–21
  • antradienis10–21
  • trečiadienis10–21




Figaro Ozo g. 18, 08200 Vilnius




Apie verslą

Figaro salonas – Grožio salonai Vilniuje |

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37061089266
Ozo g. 18, 08200 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis10–21
  • penktadienis10–21
  • šeštadienis10–21
  • sekmadienis10–21
  • pirmadienis10–21
  • antradienis10–21
  • trečiadienis10–21

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
  • Svečių tualetas




Rekomenduojamos apžvalgos

Dovydas Ko
27.01.2024
Figaro
Labai labai blogai! Sugadino meistrė visiškai plaukus atlikdama vyrišką kirpimą. Išdrožti" plėmai
edgaras edgarass
06.01.2024
Figaro
Kirpo vyryskis, siaubingas kirpimas. Moteriskas kirpimas - dabar atrodau kaip apdraskytas suo, o sumokejau 45 eur. Apsimoviau, dideles kainos nereiskia, kad bus grazi sukuosena. Cia dirba tikrai neprogesionalus kirpejai.
jovita jovita
23.12.2023
Figaro
Likau sužavėta, profesionalumo, gero humoro jausmo ir kaip sakoma geros akies":):):) Ačiū Natalija
Simona Martinaitienė
11.12.2023
Figaro
Manikiūrą atliko labai neprofesionaliai. Perspėjau, kad mano oda labai plona ir nenaudotų šlifavimo aparato, bet į perspėjimus nereagavo. To pasekmė nudegino pirštą. Net neatsiprašė, kad sužeidė pirštą. Nudeginus pirštą pradėjo karpyti odeles, bet matėsi, kad sunkiai sekasi tai daryti. Higieninis rankų manikiūras be lakavimo užtruko 1,5 val. Katastrofa. Niekam nerekomenduoju. Manikiūrininkės patalpoje krenta į akis nešvara. Paprasčiausiai dulkės, prietaisai purvini. Nemačiau dezinfekavimo aparato, net nežinau ar įrankiai buvo dezinfekuoti. (tikiuosi dezinfekavimo aparatas buvo kitoje patalpoje). Bet prie kasos nepasikuklino už manikiūrą paprašyti pilnos sumos.
daina spl
03.12.2023
Figaro
Kovo 12d,buvo atliktas kojų klasikinis pedikiūras.Esu labai nepatenkinta,darbuotojos neatsakingu darbu,kadangi nulakavo nagus,ir išleido į namus,su pilnai neišdžiūvusiu laku.Nors prieš tai džiovino su plaukų džiovintuvu,kad greičiau išdžiūtų.Gryžusi namo,dar skambinau,ir prašiau,kad sekančią dieną perlakuotų,bet buvo nurodytas laikas,kuris man buvo neparankus,kadangi aš galėjau atvykti,tik12val.Toks garsus salono vardas,o dirba tokie darbuotojai,kurie gadina salono vardą.Niekada daugiau neisiu į tokį saloną,ir kitiems nerekomenduoju,nes tai veltui išmetami pinigai.42eurai.Dar turėjau pasiūlymą,kad galiu kreiptis,ir į vadovus,su ta mintim,kad vistiek nieko nelaimėsiu.Tad mieli vadovai,atidžiai žiūrėkite,kokie darbuotojai pas Jus dirba!
vika gridiajeva
27.11.2023
Figaro
Dvi žvaigždės už kirpėjos tikrai dideles pastangas. Ačiū jai.Užsisakėme paslaugą per treatwell programėlę - proginį sušukavimą. Tikėjomės garbanų. Atėjus administratorius pasiūlė palaukti, ir prie mūsų priėjo kirpėja su žodžiais : aš nedarau šukuosenų, ir net nekerpu moterų.Kaip tai įmanoma?Mums renginys už 2 valandų, aš nerimauju ir klausiu, tai ką jūs man siūlote?Ji vis dėl to pasisodina ant kėdės ir oradeda eksperimentuoti. Ačiū jai už drasą, tačiau garbanos tikrai neatitiko jokių lūkesčių, bei ilgai nelaikė. Šalia viso gėrio - dar paslaugos eigoje turėjau eiti nusipirkti savo plaukų lako - nes jos buvo neva per silpnas.Nerekomenduoju.
Beatričė Vincaitytė
20.11.2023
Figaro
Administratore yra pati nuostabiausia. Padeda, pataria ir pasitinka sy sypsena. Meistres irgi profesionales. Labai maloni patirtis kiekviena karta.
Silvija Romankevič
20.11.2023
Figaro
Likau labai nepatenkinta pavienių nagų priauginimu kurį atliko “meistrė” Areta. Kabutėse rašau todėl nes meistriškumo jai dar tikrai reikėtų pasimokyti. Nuimant formeles su formele buvo nuplėštas ir vienas nagas, nuplėšus nagą buvo bandyta taisyti, bet dėl blogai uždėtos formelės nagas gavosi pakilęs į viršų. Pasakius pastebėjimą meistrė patikino, kad nagas dar “nusileis”. Dėja “meistrei” pabaigus darbą pažvelgus į nagus pamačiau, kad nagas vistiek stipriai pakilęs ji atsakė “na tai už šį tada pinigų neimsiu”. Nebuvo čia piniguose esmė norėjosi kokybiško darbo kuris nebuvo atliktas, o kitus du nagus dėl neaiškios priežasties vos palietus skauda. Ir žinoma jei to dar nebūtų maža kampe buvo matyti nemaža krūva dulkių ir nukirptų nagų. Negi manikiūristei nereikėtų prieš priimant klientą tokius dalykus susitvarkyti?
rasa sabonyte
19.11.2023
Figaro
Paslaugą atliko meistrė Natalija (ozas). Paslauga -cheminis plaukų garbanojimas. Nerekomendujų jos paslaugų, nes atvykus į konsultaciją meistrė nurodė, kad paslauga kainuos nuo 45 iki 55e, tačiau po proceduros teko sumokėti 97e. Priemonės parinktos netinkamos, todėl mano plaukai dabar trupa nuo šaknų.
Diana Popova
18.11.2023
Figaro
Reiktų pasitempti klientų aptarnavimo lygį. Administratorė išvis nebendraujanti, užėjau užsirašyti, tai net akių nepakėlė.Po paslaugos suteikimo priėjau susimokėti, tai vėl gi net akių nepakėlė, spoksojo į kompiuterį ir tiek, jokios komunikacijos (galima juk pasakyti, luktelėkite, tuoj paskaičiuosiu, paklausti ar patinka ir pan...) Po minutės spoksojimo į kompiuterį - pasakė kainą. Jeigu jūs imate 27€ už galvos išplovimą + džiovinimą tai bent jau parodykit kažkokį lygį už ką tiek mokėti, vandens/arbatos/kavos niekas nepasiūlė, jautiesi visiškai nelaukiamas tokioj vietoj, o visas dirbantis personalas elgiasi taip, lyg darytų man didžiulę paslaugą priimdami mane procedūrai.Ar tikrai klientas turi jaustis nejaukiai dėl to, kad atėjo į jūsų saloną? Spręsti jums.

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Ozo g. 18, 08200 Vilnius
Figaro