Senoji Hansa J. Basanavičiaus g. 29, 00216 Palanga

763 Apžvalgos

Apie verslą

Viešbutis Palangoje, restoranas Palangoje ir Klaipėdoje | 3-jų *** viešbutis Senoji Hansa Palangoje, restoranas Senoji Hansa Palangoje, kavinė – baras Senoji Hansa Klaipėdoje bei restoranas Palangoje Vila Gražina

Kontaktai

Domas | Hansa Service
20.02.2024
Senoji Hansa
Jaukūs, kokybiškai renovuoti kambariai, paslaugus personalas, labai skanus maistas. Pačioj Palangos širdy, Basanavičiaus gatvės viduryje.Yra parkingas (įvažiavimas iš Basanavičiaus g.), SPA zona (pirtelė, džiakuzi, poilsio zona).Priima su šuniukais (iki 15 kg.).
Lina Rackiene
11.02.2024
Senoji Hansa
Mes cia vakarenevom mums labai patiko.Malonus aptarnabimas,skanus maistas gyva muzika.Aciu gerai praleidom vakara.
Jurgita Dauskurdiene
08.02.2024
Senoji Hansa
Praleidome savaitgalį viešbutyje ir šventėme jubiliejų restorane. Vieta ideali. Kambariai tvarkingi, su balkonais antrame aukšte erdvesni, trečiame mažesni. Yra sauna, sukūrinė vonia. Restoranas paliko labai gerą įspūdį, visas vakarienės maistas buvo skanus. Pusryčiai labai įvairūs, nestandartiniai, viskas - ir karšti, ir šalti valgiai buvo skanūs. Šeštadienio vakare buvo gyva muzika - italas atlikėjas Costa sukūrė puikią nuotaiką, populiarių italų dainų puikus atlikimas, pritariant elektrine gitara užkūrė vakarėlį kaip reikiant. Ypač maloniai nustebino personalo paslaugumas, profesionalumas, bendravimas. Smagu kad sugebama ir žiemos sezonu išlaikyti tokį aukštą kokybės lygį, likome labai patenkinti.
Mykolas A.
13.01.2024
Senoji Hansa
Mes dviese lankėmes restorane. Šiek tiek ilgiau reikėjo palaukt maisto. Bet sulauke supratom, kodėl reikėjo laukt. Maistas buvo tiesiog stulbiantis, padažai ir viskas aplink juos buvo nuostabu, tiek stake, tiek antis.
Lina Malyseva
10.01.2024
Senoji Hansa
Viskas puiku, personalas, aptarnavimas, skanus pusryciai , skanus restorano maistas. Atvyksim dar ne viena karta.
Renata Staugaitienė
11.12.2023
Senoji Hansa
Maloni aplinka, leidžia gyventi šuniukams, nuostabus personalas. Gausūs ir skanūs pusryčiai. Yra pirtis su sukūrine vonia.
ALEKSANDRA DENČENKO
01.12.2023
Senoji Hansa
vieta labai jauki, aptarnavimas super:) kainos manau didokos uz tokias nedideles porcijas, buvo skanu, bet deja viename is karbonadu radome plauka:(
Audrius Spiridavičius
22.11.2023
Senoji Hansa
Maistas tikrai skanus, tik grill jautienos salotose gavome šaltą jautieną. Tačiau aptarnavimas tragiškas. Atėjus 20h paskutinį užsakytą patiekalą gavome 21:45. Padavėja prie staliuko prieina maždaug kas 40-50min. Labai nusivylėme, nes anksčiau viskas būdavo super.
Czeslaw Jacznik
20.11.2023
Senoji Hansa
Laukiem 20 min kol padavėjai teikesi prieiti ir paklausti ar išsirinkome patiekalus. Šildituvai ne uždekti,ir laukti žvarboka. Aštri " jautienos sriuba.... Beskonis bulionas su truputį daugiau pipirų
Žilvinas Bartkus
18.11.2023
Senoji Hansa
Stalo vandens, kad neįpilat restorano lankytojams - gėda! Išleidi keliasdešimti eurų, bet vandens neįmanoma gauti - pirkit iš meniu... gėda!