Sakartvelo Linkmenų g. 5, 09306 Vilnius

Adomas B
18.02.2024
Sakartvelo
Autentiška gruziniški virtuvė, padori bet kiek ankštoka atmosfera. Patiekalai atnešti ne per greičiausiai, bet maisto porcijos didelės ir skonis unikalus. Apsilankyčiau vėl
Jevgenij Liubacka
06.02.2024
Sakartvelo
Maistas: tobulas!Aptarnavimas: kaip šeimos draugai.Aplinka: super.Tikrai grįšime ir draugam rekomenduoju.
Virginija Juodakytė
01.02.2024
Sakartvelo
Nei per miligramą maistas nesuprastėjo. Vis dar norisi kiekvieno patiekalo. Ir kurį bepaimi, nebežinai ką reikės kitą kartą rinktis, nes norisi kiekvieno paragauto!
Evelina Tatol
22.01.2024
Sakartvelo
2023-06-10 apsilankėme šioje užeigoje(atleiskite, ranka nekyla parašyti žodžio “restoranas”), tuo pat metu rinkosi svečiai minėti vienos damos gimtadienio. Na ir visi marinavosi ties mūsų staliuku. Kantrybė trūko, kuomet viena iš svečių priėjo taip arti, jog, sakykime, $ubinė vos neatsidūre ant stalo. Tuo metu, buvo prieita prie mus aptarnavusio padavėjo elementariai paprašyti, jog šį klausimą išspręstų. Atsakymas buvo - spręskit reikalą patys. Tuoj pat paprašėme sąskaitos, į kurią priskaičiavo ir desertus, kurių per pusvalandį nesulaukėme. Pasakė, jog išminusuoti negali. Sumokėjome, išeinant jau pasirodo ir desertai paruošti, ir pinigus grąžinti gali. Aplamai, taip, maistas skanus, bet aptarnavimas -1 iš 10. Ypač to tamsiaplaukio padavėjo.
Mindaugas Buivydas
02.01.2024
Sakartvelo
Labai skanu. Malonus ir paslaugus aptarnavimas. Buvom tryse, visi likom patenkinti
Irvidas Cesaitis
26.12.2023
Sakartvelo
Likome patenkinti. Maistas super. Aplinka... Gruzijos ir Ispanijos mišinys. Dekoras liko nuo senų laikų, keli gruziniški akcentukai, muzika ispaniška. Smagiai pasėdėjom.
Algimantas Švambarys
18.12.2023
Sakartvelo
Su žmona pasidarėme sau šventę, tiesiog atėjome papietauti į restoraną.Tai darome periodiškai, dėl to, kad žinome, kad skaniai pavalgysime ir gerai praleisime laiką.Apvažiavau Gruziją skersai ir išilgai motociklu ir puikiai žinau kokia yra gruzinų virtuvė.Taip visai nenutoles nuo namų, valgau tikrą gruzinišką maistą, tarsi atsiduriu mylimoje šalyje...
Kamile Bernote
23.11.2023
Sakartvelo
Uzsisakem wolte, sumokejome kaip vidutiniame gruziniskame restorane, pavalgeme kaip valgykloje.Pamirso prieskonius, juos bande kompensuoti per dideliu kiekiu druskos.Maistas nedziugino, nerekomenduociau ir nekartociau ❌
Agnė A
19.11.2023
Sakartvelo
Lankėmės dviese, nustebino nepaprastas šeimininkų (nepavadinčiau jų aptarnaujančiu personalu) šiltumas, atvykome 22 val, kai restoranas dirba iki 23 val, jie iškepė nuostabų chačiapurį ir pagamino puikias salotas, kad tik svečiai neliktų alkani ir nerodė jokio nepasitenkinimo,jog mes neskubama. Būtinai sugrįšiu