Matsuda Ozo g. 20, 07151 Vilnius

Matsuda





124 Apžvalgos
  • ketvirtadienis08–17
  • penktadienis08–17
  • šeštadienisUždaryta
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis08–17
  • antradienis08–17
  • trečiadienis08–17




Matsuda Ozo g. 20, 07151 Vilnius




Apie verslą

Matsuda autoservisas |

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37052404484
Ozo g. 20, 07151 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis08–17
  • penktadienis08–17
  • šeštadienisUždaryta
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis08–17
  • antradienis08–17
  • trečiadienis08–17

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai




Rekomenduojamos apžvalgos

Emilis Buragas
10.02.2024
Matsuda
Profesionalūs darbuotojai, mandagiai atsako į iškilusius klausimus ir greitai juos išsprendžia
Happy Romeo
18.01.2024
Matsuda
Nepagailėkit laiko perskaityti atsiliepimą, gal jums tai sutaupys daugiau laiko!Deje, buvome pastovūs klientai šio Matsuda autoserviso. Situacija, dėl ko niekada negrįšime remontuoti savo auto pas juos tokia. Kažkas atsitiko ( metalinis garsas) pakaboj + degantis ABS. Paprašėme diagnostikos bei pakabos patikrinimo. Po apžiūros ( kaip ji buvo atlikta mes nematėme, kadangi prašo duoti raktelį ir eiti savo reikalais...) Skambina vadybininkas Anaras. Priskaiciavo 500€. Išvardijo ką reijtų daryt ir pasakė kaip viskas blogai toj mašinoj. Paprašiau palaukti, kol perskambinau vadybininkui už 25 min ir ATSISAKIAU remonto, kadangi patikrinus rinkos dalių kainas, tai ką jie norejo taisyti tikrai galima zymiau pigiau rasti. Jie tikina - reik daryt kokybiskai ir dėti brangiausias Toyota dalis, tuomet ir garantija suteikia o jei detales bus tokios, kokiu klientas nori, neduos garantijos. Mano manymu, servisas privalo duoti garanti savo darbams, ir nesvarbu kokios dalys bus. Tai cia 1 kas suglumino kalbant su vadybininku tel. Atvykau paimti masinos. Vadybininkas Anaras ( sita vardą prisiminsiu dar ilgai, chamų chamas), žadėjo išstumti mašiną iš serviso į lauką. Atvykau po 2 val nuo pokalbio. Mašina dar stovėjo garaže. Meistrai bei vadybininkas kalbėjosi tarpusavyje, o mašinos mano neišstume. Praejo 25 min laukimo. Nuėjau iš laukimo patalpos i jų angarą, paprašiau dar karta. Abu vadybininkai pradejo sakyt, kad netrukdyciau, eičiau iš patalpos - Palauksit kiek reikia sako... Aš gi (Anaras) su jumis kalbėjau telefonu ir laukiau kol perskambinsite." Bendravo grubiai
Aivaras Cibulskis
14.01.2024
Matsuda
Mėnesį bendravom, nesugebėjo sąmatos pateikti draudimui. Sako atsiūskit nuotraukas, nusiunčiau nuotraukas. Laukiu savaite, skambini nes jie patys nelabai suinteresuoti. Skambini, klausi tai kažką nusprendėt? Sako nematęs auto nesudarysiu juk sąmatos"
Dominykas Kizys
09.01.2024
Matsuda
Po eismo įvikio palikau automobili servise, kad sutvarkytu. Buvau suspaustas tarp dviejų mašinų tai taisė ir priekį ir galą. Detalės liuks, viskas atrodo tvarkoje, neturėjau jokių priekaištu, na tik viena lemputė buvo perdegusi, bet smulkmena atrodo, paprašiau tai pakeitė. Po poros savaičių atvežiau atgal nes aušinimo skystis pradėjo bėgti po kojom. Jie nenorėjo to susiet su eismo įvikiu tai liepė susimokėt, 150 euru už salono prardymą ir kažkokių šlangučių pakeitimą??! Po remonto pasiėmiau automobili su minimaliu aušinimo skysčio kiekiu, galvoju galėjo bent užpildyt jai tvarkė, na bet dzin, nusipirkau ir užsipyliau pats. Po poros dienų aušinimo skystis visas man po kojom, vėl kompas meta klaida kad nėra aušinimo skysčio. Vėl atgal pas juos, prašiau sutvarkyt iki galo. Davė pakaitini automobili bent kol taisė. Po penkių dienų pasiimu automobili, pravažiuota daugiau nei 300 km kažkur... Salonas pilnas dulkių, ant panelės purvino šuns pėdos, gale vėl perdegus lemputė, tarsi kažkur mėnesį būtų neprižiūrėta numesta ir palikta... Trūksta net žodžių, tokios mašinos aš servise nepalikau.
Algirdas Dranseika
22.12.2023
Matsuda
Prastas aptarnavimas, remonto laikas ilgas ir mechaninės bėdos labiau paslėpiamos nei pašalinamos, vieną kartą mašina nustojo veikti del tos pačios bėdos, del kurios ir nuvežta buvo, o antrą kartą paprašius sutaisyti kapoto atidarymo mechanizmą, pirmą kartą pabandžius po remonto atidaryti kapotą jis neatsidarė
Mantas Petruškevičius
05.12.2023
Matsuda
Teko palikti automobilį po eismo įvykio, po draudimo. Žala smulki buvo, bet sutvarkė be priekaištų ir aptarnavimas buvo malonus. Reikėjo kelis kartus perkelti sutartą laiką mašinos palikimui ir atsiėmimui, ir tai nesukėlė problemų. Galėtų tik valanda ilgiau dirbt, iki 18, kad būtų lengviau pasiekt per kamščius.
Vytautas Šaikūnas
04.12.2023
Matsuda
Kol servise prie Akropolio vadovu buvo Darius, aš tuo servisų buvau labai parenkintas ir bendravimu, ir darbų kokybę. Dabar ten vadovauja su klientais nemokantis bendrauti vyrukas, tad teko susirasti kitą servisą.
Marius Beniušis
23.11.2023
Matsuda
Pirma patirtis buvo labai maloni. Deja antrą kartą atvykus didesniam aptarnavimui, +- pusę dienos darbo. Paskaičiuota sąmata buvo labai didelė. Palyginus medžiagas su kainomis internete už kiekvieną poziciją buvo pridėta nuo 10 iki 60eur antkainis (čia jau neskaitant, kad gal detales gauna ir su nuolaidomis). Kad darbas nepigus buvo tai jau tiek tos, Vilnius toks jau miestas, jei nori sutaupyti kažkur gali ir pats keistis, bet už detalės permoketa apie 200eur.Vargu ar dar čia atvyksiu, bent bendravimas malonus, nors irgi buvo siurprizų, kad gal nespės darbų atlikti nors mašiną turėjo visą savaitę.
Rytis Seilius
21.11.2023
Matsuda
Apvažiuokite šį servisą iš toli. Tik kad bendrauja gana maloniai, bet darbo kokybė visiškas šlamštas. Arba visai nepadaro, arba padaro dalinai, į akis meluoja, o kainą lupa kaip už gerą. Šio serviso tik kėbulų cechas yra labai aukšto lygio, o mechaninis Ozo g. - tik patikliems nenusimanantiems žiopliams.
Arturas Rimkus
18.11.2023
Matsuda
Greitai, operatyviai ir labai patogiai. Puiki komunikacija.

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Ozo g. 20, 07151 Vilnius
Matsuda