Karpynė - Kaimo turizmo sodyba Karpynės g. 2, 60192 Gabšiai

2799 Apžvalgos

Apie verslą

Karpyne | | Žvėjyba, restoranas, vila, lauko baseinai, sporto, poilsio ir pramogų kompleksas vestuvėms, jubiliejams, šventėms bei jūsų poilsiui ir atostogoms.

Kontaktai

Aiste Barauskaite
03.02.2024
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Aplinka tvarkinga, prižiūrėta, tačiau arti automagistralės, todėl naktį labai girdisi automobiliai. Kambarys buvo 1 viloje, kuriame trūko švaros, voratinkliais apaugę langai. Nakvynė buvo su pusryčiais, pusryčiai vidutiniški, mažai pasirinkimo.
Kornelija Strakšė
08.01.2024
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Viskas buvo gerai, bet yra keletas niuansų…kambarys tinkamas, bet jokio tinklelio ar kondicionieriaus nėra. Dar nėra tekę būti tokiame apleistame spa. Atrodo, kad santechnikas net nebuvo prisilietes prie visos įrangos. Reikalingas iš pagrindų atnaujinimas. Baseinas vienas ledinis, kranai išlūžę ne visi veikia dušai. Po pirties šaltas kibiro mechanizmas neveikia, masažiniai vandens purslai neveikia. Jaccuzi vos veikia vienu paspaudimu, mygtukas slankioja, prikabintas matomais dviem varžtais, daug baseinų funkcijų neveikia. Garinės pirties dušas įjungiamas su raudona rankenėle, kuris yra po suoliuku. Baisūs persirengimo kambariai, neestetiškos užuolaidos, spintelės be raktelių, plaukų džiovintuvai apklijuoti lipnia juosta, reikia juos klibinti, kad džiovintų. Kriauklių persirengimo kambaryje nėra. Į spa nėra administruojančio darbuotojo, kuris suteiktų rankšluosčius. Labai neestetiškas spa kompleksas. Visa kita tinka, bet duodu 3 žvaigždutes, nes spa niekas neprižiūri ir netvarko. Baseino vanduo praradęs spalvą, bet temperatūra normali. Tikiuosi komentaras padės atsižvelgti į klientų poreikius ir pataisyti visą šį jovalą.
Inga Garlauskienė
01.01.2024
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Užsukome papietauti su draugais ir likome labai nusivylę aptarnavimu.Mums buvo pasakyta, kad karštų patiekalų gali tekti laukti apie valandą, o užkandžiai ir sriuba bus patiekti greitai.Užsisakėme gėrimų, keptos duonos, sriubos ir užkandžius.Kepta duona buvo atnešta vėliau nei sriuba, kai jau gėrimai buvo į pabaigą.Sriuba buvo skani, tačiau užkandžių nesulaukėme ir po valandos.Tuo metu prie gretimo staliuko sėdėję klientai, kurie atėjo vėliau už mus, gavo ir karštus patiekalus.Kadangi skubėjome, teko išeiti alkaniems.
Rasa Žukauskaitė
06.12.2023
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Ką tik grįžome iš šios sodybos, labai patiko! Žinoma pasisekė su oru, kuris leido pasivaikščioti ir pasigrožėti sutvarkyta aplinka didelėje teritorijoje. Aptarnavimas ir paslaugumas darbuotojų, bei pateikiamo maisto kokybė nenuvylė, Mėgstantiems žuvį, tai ta vieta!Rekomenduoju atvykti ir įsitikinti patiems. Šilta, gera, švaru, skanu... Sėkmės visam kolektyvui.
Jurgita Dobrikiene
24.11.2023
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Deja,bet buvau tik restorane. Visada ten užsuku kai prošalį važiuoju,nes esu aistringa karpių valgytoja. Visada perku rukytą karpį išsivežimui,bei pavalgau vietoje.Šiaip paskutiniu metu kažkas ten dedasi anksčiau būdavo skaniau,šilčiau ir jaukiau.
Asta Kisielienė
24.11.2023
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Šiaip aplinka graži, viskas gerai , tačiau nepatiko prie karšto patiekalo pateiktas burokėlių ir perlinių kruopų garnyras,ne visi valgo perlinių košę ,o burokėlių gabaliukų dydis visai netiko,be to buvo visai be skonio. Naminių salotų dešimčiai žmonių net po arbatinį šaukštelį neužteko,o vištienos filė gabaliukai senam žmogui buvo neįkandami,kas labai patiko ,tai jų kepama duona
AGT Einikis
20.11.2023
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Atvarėm su šeima 15 valandą, nes nuo tada tiktai galima buvo įsiregistruoti. Gaila, bet nepasidomėjęs apie sąlygas ir paslaugų tiekimo laiką tiesiog aklai atvažiavau. Žodžiu žvejams ten nėra ko veikti. Balos tuščios kaip šuliniai, žvejoti galima tik iki 19 valandos. Tai nuo 15 h kelias valandas lieka pažvejoti. Tada dar vienas fainumas"
Edvinas Sunelaitis
20.11.2023
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Pradėsiu nuo to, kad siulysiu visiems nuvykti ir gerai praleisti laika. Nekreipkit dėmesio į piktus komentarus. Maisto kokybė tikrai gera, nebent esate išpuikes turtuolis. Tada važiuokit į Oliverio arba Ramsio restoranus. Paslaugų kokybė atitinka kaina. Žvejyba superinė. Na kaip pagauni per 6 valandas 11 karpiu, manau žvejyba galima užskaityti. Esu emigrantas, gyvenu Anglijoj. Sesuo atvyko iš USA. Su Tėvukais, visi kartu praleidom labai gera laika. Taip kad siūlau nuvykti patiems ir tada susidelioti savo nuomone.
Miglė Kavaliauskienė
19.11.2023
Karpynė - Kaimo turizmo sodyba
Nusipirkome kuponą su nakvyne, kad sūnus su vyru galėtų pažvejoti. Tai buvo pirmas kartas Karpynėje. Likome nustebinti kokybiško ir prabangaus patalpų įrengimo (buvome apgyvendinti Klėties pastate, kitur nebuvome). Nors kažkiek ir nusidėvėję, visur jaučiasi prabanga - kokybiškos medžiagos, kietmedis, kiliminės dangos, drožiniai iš medžio. Švaru, gražu, kvepia. Kambarį gavome su antru aukštu. Pats kambarys erdvus, švarus, vonioje visi higienos reikmenys + šlepetės, buvo ir plaukų kondicionieriaus, ne tik šampūnas. Ant balkono langų ir durų tinkleliai nuo uodų. Vaizdas pro langą - nuostabus. Viduje yra visokių veiklų - boulingas, biliardas, vaikų žaidimų kambarys, yra bendra virtuvėle su virduliu. Boulingo neišbandėme, reikėjo iš anksto rezervuoti, o biliardą labai smagiai pažaidėme su šeima. Spa zona su pirtimi nedidelė, gal burbulinė vonia kiek mažoka, kai viešbutis pilnai apgyvendintas, bet nutaikius momentą visa šeima pasibuvome joje. Oras buvo vėsus ir vėjuotas, tad lauko baseino neišbandėme. Restorane nevalgeme, negaliu vertinti. Žvejoti mažuosiuose tvenkiniuose ne itin sekėsi, bet vistiek smagiai praleidome laiką. Viskas labai patiko. Manau, sugrįšime dar čia :)