Join UP! Ukmergės g. 322, 06142 Vilnius

• trečiadienis09–18

Join UP! Ukmergės g. 322, 06142 Vilnius

Apie verslą

Join UP! tour operator – holiday packages, holiday trips | Tour operator Join UP! is offering a wide range of tours to more than 40 countries in the world for the best prices

Kontaktai

Daria K
13.02.2024
Join UP!
Esu labai patenkinta šios įmonės darbu. Iš karto aišku, kad čia vertinamas tavo laikas, nes jie dirba greitai, tiksliai ir sklandžiai.Negalėjau apsispręsti ne tik dėl viešbučio, bet ir dėl šalies, į kurią noriu skristi atostogauti, tačiau vadybininkai patarė ir padėjo išsirinkti.Patiko, kad sulaukiau ne tik geros kelionės, bet ir visapusiško palaikymo per visas atostogas. Būtinai kreipsiuosi dar kartą.
Gita Pumpute
08.02.2024
Join UP!
Atostogavome 2023 m. birzelio men. Turkijoje, Okulacare, agenturos gidas pasiule pigiau pirkti hamama per ji, apmokejome, nuveze netoli Okulacaro, taciau gavosi taip, kad procedura uztruko ne 3 val, o 2 val, administratore nuolat reikalavo isigyti dar masazu sumokant dar tiek pat kiek mokejome uz visa hamama, apgaudinejo kad mano draugai uzsisake papildomus masazus, nors taip nebuvo. veliau paaiskejo, kad sumokejome ne ka pigiau kaip kitur. atsargiai isigykite ta procedura. gidas berods buvo vardu ibrahim. aisku sukeleme skandala apie ta apgaudinejima, moketi nereikejo. esu buvusi Turkijoje, bet taip susidurti su sukciavimu, apgaudinejimu neteko. l
Rūta Povilauskaitė
16.01.2024
Join UP!
Esame labai nusivylę. Pagal atsiųstus dokumentus ir bilietus turėjome išskristi 5val., atvykus į oro uostą skrydžio laikas buvo visai kitas, 3:30val.. Susisiekti su niekuo neįmanoma, niekas neatsiliepia. Kaip dabar agentūra teigia, jog buvo išsiųstas pranešimas, tačiau mūsų durniais laikyt nereikia, nes nei aš, nei draugas negavo JOKIO pranešimo apie pasikeitusį skrydžio laiką. Pirkome per Airguru, bet tik per juos dabar ir pavyksta kažkokį atsaką gauti.
Дарья Микиткова
28.12.2023
Join UP!
Man viskas patiko. Dar kelionės pasiūlymo metu tapo aišku, kad su poilsiu viskas bus gerai. Padėjo išsirinkti viešbutį pagal visus poreikius, ypač atsižvelgdami į mūsų draugų su vaikais norus. Greitai, tiksliai, aiškiai. Kitą kartą tikrai čia sugrįšime
Dalia Semaškienė
21.11.2023
Join UP!
Dėkojame Jolantai Žvirblytei, už atostogoms išrinktą viešbutį. Malonus bendravimas, rūpestingumas ir atsakomybė! Patenkino visus lūkesčius 100%.Ačiū!
Justina Čiurlionė
20.11.2023
Join UP!
Nepatiko, kad likus mažiau negu 24 valandoms iki skrydžio, tiek skrendant į priekį, tiek atgal, buvo ženkliai keičiami skrydžių laikai. Į priekį skrydis buvo paankstintas pusantros valandos, o skrendant atgal pavėlintas 4 valandomis. Už vėlų išsiregistravimą iš viešbučio turėjome susimokėti iš savo kišenės, nors tai buvo šios agentūros kaltė.Gidė, lydėjusi iš oro uosto ir į jį buvo maloni, šiaip agentūra dirba operatyviai, bet tie pakeitimai nebuvo malonūs ir sukėlė papildomų rūpesčių, kurių per atostogas nesinori.
Dalia Beinorienė
18.11.2023
Join UP!
Pirmą kartą keliavome su Join UP! , todėl truputį nerimavome, ypač kai buvo pakeista kelionės data. Bet viskas buvo gerai. Norimą viešbutį gavome už gerą kainą, kelionė praėjo puikiai. Bendravimas tiek Lietuvoje, tiek nuskridus į Šarm el šeichą vyko sklandžiai.