Telia Lietuva Saltoniškių g. 9, 08105 Vilnius

Telia Lietuva





279 Apžvalgos
  • ketvirtadienis10–21
  • penktadienis10–21
  • šeštadienis10–21
  • sekmadienis10–21
  • pirmadienis10–21
  • antradienis10–21
  • trečiadienis10–21




Telia Lietuva Saltoniškių g. 9, 08105 Vilnius




Apie verslą

Just a moment... |

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37052621511
Saltoniškių g. 9, 08105 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis10–21
  • penktadienis10–21
  • šeštadienis10–21
  • sekmadienis10–21
  • pirmadienis10–21
  • antradienis10–21
  • trečiadienis10–21

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai




Rekomenduojamos apžvalgos

Darius Petkevičius
05.02.2024
Telia Lietuva
Truputį apie Ežį":1. Ar tikrai mėnesio planai?Papildau 12 mėn 12 d. 10 val.Sąskaita galioja iki 01 mėn 11d. 10 val.2. Įsidedu į sąskaitą pinigų
Arunas Bruzas
21.01.2024
Telia Lietuva
Siulykite ne konkurencingą, revoliucingai paslauga! 21a. Už lango!
Mantas .Bertulis
19.01.2024
Telia Lietuva
Atvykus į parduotuvę tenka pralaukti 50 min., kol galu gale Jus aptarnauja, kadangi čia šeimos su vaikais eina be eilės, patarčiau rinktis alternatyvią parduotuvę, todėl, jeigu Jums yra brangus laikas, patarčiau vengti šios parduotuvės, kuri yra Panoramoje.
Greta Prakapavičiūtė
03.01.2024
Telia Lietuva
prastas aptarnavimas su verslo klientais. prisiskambinti neimanoma, darbas nevyksta sklandziai.
Lucas Petrauskas
01.01.2024
Telia Lietuva
Kiek matau ir iš senesniu reviews - problema tapati ir neištaisyta… CUSTOMER SERVICE!!! Visiškai jokios pagalbos, Visada užsisakius prekę, vis trikdžiai sistemoje, taip buvo su 4-5 prekėmis, per 3 metus.. Dabar užsisakius naujajį macbook air, po keliu dienu pasiteiravau kaip einasi užsakymas. Gavau atsakyma, kad sistemoje trikdžiai, per 1-2 dienas ištaisys 2-3 pristatys, ok… Šiandien ir vėl pasiteiravau, užsakymo nebėra, nes prekės nėra sandelyje… BET KAI UŽSAKINĖJAU BUVO, IR NE VIENA?? Konsultantas pasiūlė juokinga 10eur kompensacija.. Su vadovu irgi negalima pasikalbėti. Ant galo tiesiog numetė ragelį.. Esu pasipiktines ir atsisakau visu turimu telios paslaugu.. NEREKOMENDUOJU TELIOS!!!
Mindaugas Plisas
27.12.2023
Telia Lietuva
Visiškai atmestinas požiūris į klientus - per kelis kartus apsilankius NESUGEBĖJO atsakyti į klausimą, kodėl nesuteikė paslaugų už kurios buvo užsakytos ir už jas sumokėta. Nerišlūs ir NELOGIŠKI paaiškinimai. GERAI, KAD YRA ALTERNATYVŲ.
Petras Povilaitis
17.12.2023
Telia Lietuva
Sveiki.Labai nekokybiškas aptarnavimas.Šiame skyriuje negavau man reikalingos paslaugos.Nuvažiavus i kita skyriu,buvo suteiktos man reikalingos paslaugos.Tikrai esu nusivylęs čia dirbančiu personalu.
Egidijus Cerniauskas
17.12.2023
Telia Lietuva
Sveiki,Esu labai nemaloniai nustebintas Telia atstovų bendravimu. O situacija yra tokia - apie 20 metų buvau Telia klientas. Tačiau per visą šį laikotarpį Telia nesugebėjo užtikrinti ryšio. Kaip sakoma buvo geriausia iš blogiausių. Galų gale kitas operatorius po derybų pastatė mūsų gyvenvietėje ryšio bokštą, ko pasėkoje ryšio kokybė pagerėjo. natūralu, jog prasidėjo migracija. pervedu numerį pas kitą operatorių, prieš tai sutikrinęs iki kada galioja sutartis. Ogi pasirodo jog telia įtaiso netesybas dėl vienos dienos. Skambinu pasiaiškinti - konsultantė vardu Odeta sako - nieko padėt negalim tokia tvarka ir t .t. Prašau kontakto su kuo būtų galima pasiaiškinti ar kam būtų galima pateikti pretenziją - sako nėra jokių kontaktų. ir nėra galimybės tai padaryti. Vienas galimas variantas tipo konsultantas gali užpildyti pretenziją ir gal būt kažkas susisieks.... Tai va kaip tapti abonentu - kontaktų pilna tik skambink, kai pateik pretenziją ar nutrauk - jau problema. Deja su tokiu požiūriu apeikit per kilometrą. Niekam niekam nerekomenduoju.
Czeslaw Jacznik
27.11.2023
Telia Lietuva
Ačiū Mariui už bendradarbiavimą. Ir tik dėl jo kompetencijos teigiamas įvertinimas. Nes šeip Telia prisidirbo.
Ramūnas Stanius
17.11.2023
Telia Lietuva
Nesigilinsiu ar čia pagrindinė būstinė , bet pasakysiu apie Telia. Paėmiau sūnui televizorių , nes patogiau gaut primokant prie sąskaitos po kažkiek eur per mėnesį. Atvažiavo televizorius , po paros pradėjo išsijunginėt vaizdas. Siunčiam į servisą ITCC ar koks ten yra. Tie siinčia į autorizuotą servisą. Galai į vandenį. Info galite patikrinti internete. Ir viskas. Pinigus mokam , televizoriaus nėra. Kiek , kas ir kaip , niekas nežino. Na apie dvi savaites tvarko "

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Saltoniškių g. 9, 08105 Vilnius
Telia Lietuva