Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės Medininkų 5, 13266 Motiejiškės

111 Apžvalgos

Apie verslą

Aurora Dream - Švenčių ir poilsio centras su viešbučiu | Švenčių, pramogų ir poilsio centras / sodyba šalia Vilniaus. Jūsų šventei, renginiui, stovyklai. Visus metus kviečia Jūsų kolektyvą.

Kontaktai

Sigita Urbanaviciute
19.01.2024
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Nuomavomės erdvę vaikų mokyklos baigimo šventei. Šeimininkas vaikams organizavo orientacinį žaidimą. Vaikai lakstė, maudėsi tvenkinyje, žaidė su puikiai dresuotais šuniukais. Visiems buvo labai smagu, nesinorėjo išvažiuoti.Šeimininkai įgyvendino visus susitarimus, atsižvelgė į visus vietoj atsiradusius extra poreikius. Ačiū! Vieta nuostabi, labai patogi - netoli miesto.
Ingra Design
18.01.2024
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Sodyboje surengėme šventę vaikams su orientacinių žaidimu. Šeimininkai suorganizavo žaidimą į kurį įsijautė ne tik vaikai, bet ir tėveliai :) išūkiai piliakalnyje :) šiame žaidime dalyvavo net ir šunys kurie padėjo užuominomis surasti ir nuskanuoti punktus. Bei atlikti užduotis. Vaikams labai patiko vandens telkinys iš kurio vos galima juos buvo išprašyti :) Puiki didelė teritorija ir erdvė su aikštele sporto pramogoms. Didelė sporto salė. Natūrali gamta. Po žaidimo, maudynių ir pikniko visi išsidūkę vos ištraukėme važiuoti vaikus namo. Rekomenduojame ! Labai faina vieta vaikams išsidūkti ir smagiai praleisti laiką. Vieta netoli Vilniaus miesto.
Rūta Siniauskienė
13.01.2024
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Lokacijos vieta gera,tai tik vienas pliusas.Minusų daug!Šeimininkai toks vaizdas prašosi,kad čia daugiau niekas negryžtų. Nesuvokiama kaip aptarnaujantis personalas gali būti stipriai apsvaigę nuo alhogolio. Ko pasekoje nevykdomos paslaugos ir klientų įžeidinėjimas.Klientų sveikatos pažeidimai,kurie galėjo baigtis ir liūdnau,čia jau baisiau negu baisu.Prie visko trūkumas paprasčiausios tvarkos,kambariai išsiurbti tik aplink lovas,patraukus lovą į kitą vietą,šiukšlės,dulkių kalnai,naktinės lemputės padengtos nepermatomu dulkių sluoksniu.Kaip sakoma čia buvo apsilankymas pirmą ir TIKRAI paskutinį" kartą.Nuoširdus patarimas-aplenkti šią vietą."
Gabriele Urbonaite
07.01.2024
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Sodybos šeimininkai Vilmantas Aušrius bei Raimonda Aušrė prašė padaryti jiems reklamą - tą ir darau.Suorganizavome renginį sodyboje, pinigus sumokėjome pavedimu dar prieš jį, grynus pinigus padavėme į rankas Vilmantui, nes jis tiesiog jų reikalavo, nepaisant to, kad vyko seminarai, įvairios veiklos ir tai galėjo palaukti. Pinigų priemimo kvito neišrašė, nors prisižadėjo net raštu bei taip pat nedavė jokios sutarties, vengė.Buvo išnuomotas kubilas ir pirtis konkrečiai valandai, gerb. V.Aušrius, patikino, kad viskas veiks, nors nebuvo patenkintas ir paprašius sutvarkyti purviną kubilą rėžė - Aš neturiu ką pasakyti"Kubilas sutartą valandą buvo ŠALTAS. Skambinant
Kristiana Guzevičė
16.12.2023
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Sodyba buvo užsakyta renginiui. Šeimininkai pasirodė arogantiški, vaikščiojo neblaivūs, nesuteikė užsakytų paslaugų, jacuzzi buvo vos šiltas, burbuliukai neveikė, pirtis vėlavo, nors buvo patikinta, kad bus laiku. Po mūsų nuomojamą teritoriją lakstė jų palaidas Vokiečių aviganis, nakčia lojo, vaikščiojo kiti žmonės. Antros dienos vakarą į teritoriją atvažiavo šunų pervežimo įmonės autobusiukas, kuris su lojančiais šunimis, ne aišku dėl ko, prastovėjo gerą valandą, atseit šunis vedžiojo… taip ir nesupratome, ką jie veikė išnuomuotoje teritorijoje, nors moteris iš autobusiuko neatrodė svetima, nes drąsiai vaikščiojo po teritorija ir užsakyta erdvę.Trečią dieną, besibaigiant renginiui ir tariant atsisveikinimo žodžius, šeimininkai pertraukė jaukią akimirką ir pradėjo barškinti puodais, davė suprasti, kad greičiau dingtume. Niekada čia negrįšiu ir NIEKAM NEREKOMENDUOJU.
Ana Kačanovska
13.12.2023
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Turėjome darbo dieną su kolegomis (13 asmenų) iš vieno skyriaus Aurora dream erdvėje. Pasirinkome Meditacijų" namuką
Darius Valaitis
13.12.2023
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Puiki vieta darbo kolektyvui praleisti dieną arba net kelias. Į netoli Vilniaus esančią vietą, galima gauti ne tik erdves laisvalaikiui, bet ir puikius sveikatingumo užsiėmimus apie kvėpavimą, vaikščiojimą basomis ir, žinoma, išbandyti šalčio vonios naują patirtį! Rekomenduoju :)
Tomas Celiauskas
21.11.2023
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Turėjome puikú laikà su kolegomis tiek darbams, tiek poilsiui. Pirtis, kubilas, maistas, nakvynė, komunikacija - viskas be priekaištú. Paprašytas, šeimininkas net pravedė edukacijá apie sveikatingumà. Labai patogi lokacija - realiai pačiame Vilniuje. Patobulėjimui smulkmenos: interneto ir projektoriaus kokybė, bet dauguma ne to čia važiuoja… Darkart ačiū!
Raminta Čirvydaitė
20.11.2023
Auroradream centras: viešbutis, švenčių, stovyklų erdvės
Turėjome čia renginį. Šeimininkai vaikščiojo prisigėrę, nesuteikė užsakytų paslaugų, jacuzzi buvo vos drungnas, be burbuliukų, galų gale prisikviestusios sutvarkyti jacuzzi (nes buvom visą laiką ignoruojamos) užuodėm ir pamatėm, kad šeimininkas visiškai girtas. Ten kažką bandė nesėkmingai sutvarkyti, bet gavosi taip, kad vienai dalyvei nudegino nugarą karštu vandeniu. Po mūsų nuomojamą teritoriją lakstė jų palaidas Vokiečių aviganis, vaikščiojo kiti žmonės. Namelyje tualetas užtvertas tiesiog užuolaidėle, dušo durys išlūžusios. Žodžiu, bendrai paėmus šeimininkai buvo labai labai nemandagūs, ignoruojantys ir girti, o ir tvarkos ne per daugiausiai. Niekada čia negrįšiu ir NIEKAM NEREKOMENDUOJU.