Hotel Moon Garden Bazilijonų g. 10, 01304 Vilnius

Nikalas Senteo
14.02.2024
Hotel Moon Garden
Pritariu nuomonėms! Netikėtai užsukome dienos pietų. Dienos pietų sriuba – sezoninė trintų moliūgų, nustebino ir tikrai buvo puiki (su kepto sūrio skrebučiu ir alyvuogių aliejaus šlakeliu). Duona prie sriubos buvo patiekta su šviežio rozmarino šakele (rozmarinas jautėsi ir vietoje keptoje duonoje/su moliugu seklomis – pasirodė, kad tai buvo fokacio – seniai jau niekur nebuvau tokios skanios ragavęs). Makaronai su Bolognese padažu (beje, man, nevalgančiam mėsos buvo pasiūlyta ir pagamnita vietoj mėsiško padažo daržovių!), gaminami vietoje. Puikiai išvirti, puikus skonis. 10 balų!
Vilma Jar
12.02.2024
Hotel Moon Garden
Viešbučio vieta patogi ir lengvai pasiekiama. Kambarys, kuriame gyvenome, buvo tvarkingas, tačiau atvykus 14.35 jis dar nebuvo paruoštas, todėl teko laukti. Beje, laukėme savo kambario ne tik mes, bet ir dar vieni žmonės. (Galbūt reikėtų dar vienos kambarinės?!)Pusryčiai sotūs, skanūs ir gausūs - padavėjas itin paslaugus ir malonus. Interjeras restorane patiko.
Rekada Rekada
28.12.2023
Hotel Moon Garden
Kompaktiškas ,jaukus,vertas dėmesio viešbutis.
Rolandas Rutkauskas
22.12.2023
Hotel Moon Garden
2019-12-27 viešbučio restorane šventėme vestuves. Labai ačiū viešbučio vadovui Justinui, kuris puikiai išpildė mūsų lūkesčius, o aparnaujančio personalo paslaugumas, malonus aptarnavimas vakaro metu viršijo mūsų lūkesčius, maistas labai skanus ir estetiškai patiektas. Restorano interjeras taip pat labai jaukus. Tikrai rekomenduotume ir kitiems švęsti šiame restorane.
Martynas
11.12.2023
Hotel Moon Garden
Super, net geriau nei tikėjomės.Nuvykus pasitiko labai maloniai. Gavome net didesnį kambarį nei užsisakėme, buvo balkonas.Aplinka super, švaru, tvarkinga, viskas nauja, nieko nepritrūkome. Kambaryje buvo chalatai, šlepetės, rankšluosčiai, prausimosi vienkartinės priemonės. Lova minkšta, patogi, nustebino patalynė - minkšta ir švelni.Pusryčiai įskaičiuoti - labai skanu, daug pasirinkimo, tiesiog super.Bendrai pagal tai, kaip jautėmės vienos nakties vizito metu - stiprus 9/10. (Dėl lokacijos, jei būtų ne senamiesčio pakraštyje duočiau 10/10, tačiau buvo proga pramankštinti kojas, nors oras ir nebuvo geras).Rekomenduoju!
Dainora Vaitmonė
08.12.2023
Hotel Moon Garden
Norime nuoširdžiai padėkoti viešbučio ir restorano personalui, kad mūsų vestuvių dieną padarė nepamirštamą. Kambarių interjeras labai tiko fotosesijai. Restorano maistas labai skanus. Nuo pirmos minutės personalas padeda, rūpinasi tavimi. Viskas ko mums reikėjo.Didelis ačiū už suteiktą laimę, gražias nuotraukas ir skanų maistą.
Rolandas Vilkas
22.11.2023
Hotel Moon Garden
Nuotraukose pateiktas vaizdas neatitinka realybės. Kambaryje nėra kuom kvėpuoti (oro kondicionieriaus pultelio nėra). Labai triukšminga gatvė šalia, viskas girdisi viduje. Viežbutis smirdi. Vakare svečiai rūko savo kambariuose, smirda dūmai kitiem. Apgyvendinimas atitinka 2 žvaigždučių viežbutį,tikrai ne keturių žvaigždžių. Nešvaru. Blogas kambarių valymas. Vonios kambarys griozdiškas ( ne veltui foto puslapyje nėra). Tvanku, trūkumas deguonies.
natalie
20.11.2023
Hotel Moon Garden
švarūs ir geri kambariai. Yra viryklė, keptuvė, puodas, skalbimo mašina, arbata ir kava, dvi lovos ir daug vietos. rekomenduotu.
Donatas Bagužis
18.11.2023
Hotel Moon Garden
Likome labai patenkinti, kad pasirinkome šį restoraną vestuvėms. Jauki aplinka, skanus maistas, o personalas darė viską, kad šventė vyktų kuo sklandžiau.