Kaimo turizmo sodyba 'Šventosios upės slėnis' Mikierių g. 4, 29331 Mikieriai

96 Apžvalgos

Apie verslą

Baidarių nuoma, kaimo turizmo sodyba, pramogos | Pramogų slėnis, baidarių nuoma, pirties bei sodybos nuoma

Kontaktai

Aivaras Mockus
07.01.2024
Kaimo turizmo sodyba 'Šventosios upės slėnis'
Vieta nebloga, gal kiek ankštoka visiems suvažiavus, nes aplink pro mašinas, palapines laksto kitų vaikai. Plaukimui įranga nebloga. Blogiausia šeimininkų bendravimas ir nusiteikimas, jog nelabai gerbia svečių laiką. Vien dėl to yra sunku rekomenduot šią vietą ir baidarių nuomininkus.
Aurimas
28.12.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Šventosios upės slėnis'
Yra pliusų yra minusų, kaip visur. Bet paminėsiu nedraugiškus savininkus. Negrįšiu antram kartui.
Tautvydas Katkus
02.12.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Šventosios upės slėnis'
Sveiki, plaukimo trasa išties graži. Bet savininkams TIKRAI reikėtų pasimokyti malonesnio bendravimo. Plaukėme plaustu, iš pradžių, dar nepervedus avanso, bendravimas buvo malonus. O tada viskas pasikeitė. Bendraujant telefonu, ir el laiškais buvo atrašinėjama ne oficialiai, o kaip su draugeliu. Taip, aš nebuvau organizatorius, bet visus elektroninius laiškus mačiau. Planavome imti 10 vietį plaustą. Pervedus avansą mums buvo primygtinai įsiūlyta pasiimti dar ir kanoją. Tiesa, 10 vietų plauste, patogiai gali plaukti tik 7 žmonės. Tai nebuvo paminėta kol nepervedėme avanso. 20 viečio plausto savininkai nesutiko duoti, nes plaustas, pasak juos, skirtas tik profesionalams.Pradėjome kelionę, nebuvome plausto bandę anksčiau, na lėtai jis plaukia, bet nesvarbu. 1-2 km nuplaukėme maždaug per valandą. Nusprendėme grįžti atgal, o žmonės su kanoja plaukti pirmyn iki paėmimo vietos. Pasiekus paėmimo vietą žmonės plaukę su kanoja pasiskambino, kad jau atplaukė. Savininkai pasakė, jog atvažiuoja. Atvažiavo po valandos, nors kelias iki stovyklavietės automobiliu - 8 minutės. Per tą laiką, kitų stovyklaviečių baidarininkai buvo paimti du kartus, atplaukia, paskambina, 15 minučių ir visi paimti. Tad mano draugai sėdėjo karštyje ir laukė. Pagaliau atvažiavo paimti, atsiprašau, kad užtrukome frazės niekas negirdėjo. Pasakė tik, kad dažasvydį žaidė, tai nebuvo kada atvažiuot. Parvažiavus pažadėjo ledų ar tai kavos, nesu tikras. Kitą rytą nusprendėme nueiti paprašyti kavos. Nežinojome, kad kava skirta tik kanoja plaukusiems. Paprašėme 7 kavos puodelių, 6 su pienu, 1 be. Gavome 6 juodas ir 1 su pienu, savinikė atnešė kavą visa burbėdama kodėl aš čia turiu nešt ir panašiai. Taip pat, bendraujant elektroniniais laiškais pasakyta kad stovyklavietės, viena nuo kitos nutolusios bent per 10 metrų. Tai tikrai ne. Stovyklavietės yra visiškai viena šalia kitos. Parkavimo aikštelė yra, bet skirta savininkų automobiliams, mes statėmės tarp medžių. Malkų pasikepimui yra, bet jei norite išsikepę maistą ir toliau šildytis prie laužo reikia nuomuotis kirvį, nes likusios malkos nesukapotos. Tualetas neblogas, lauko bet atsisėst yra kur. Gan švarus, bet tualetinio vakare jau nebebuvo, visa laimė, kad turėjome savo. Krantas žvejybai geras. Mačiau plaukioja neblogas 2-3kg salatis. Ryšio stovyklavietėje visiškai nėra. Galima retkarčiais pagauti užlipus ant kalno prie kelio.Pabaigai pasakysiu, kad nerekomenduočiau šios stovyklavietės niekam, nes savininkų bendravimas siaubingas.
Laura Morkuniene
21.11.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Šventosios upės slėnis'
Plaukimas baidaremis upe buvo saunus,viskas puiku,žinoma tai priklause nuo musu nusiteikimo ir nuotaikų,bet šeimininkams tai ,kaip daugelyje atsiliepimų,lankstumo,tolerantiskumo su poilsiautojais labai truksta,daugybę prirasiau as jam asmeniniu laiškų,tai kas netiko,tai i visus argumentus turi sau palankius atsakymus,niekada daugiau musų kompanija nenoretų su seimininkais susidurti,NEREKOMENDUOJU,pamoka mums paskaityti komentarus,kad paskui netektų susigadinti nuotaikos.
Dalia Kucinskiene
17.11.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Šventosios upės slėnis'
Žiūrint kam ko ten reikia. Mes naudojomės kempingo paslaugomis. Nepatiko. Tualetas vidur pievos, po namų langais. Prie upės prieiti neimamoma. Purvynas. Vanduo iš bambalio prie tuliko. Malkų nėra. Elektrą žadėjo, laidų neatvedė. O pinigėlius pasiėmė.
Vilte T
17.11.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Šventosios upės slėnis'
Vieta - labai daug žmonių, stovyklavietės arti viena kitos, nėra ryšio, nėra patogaus parkingo.Aptarnavimas - nemalonus bendravimas, teikiamų paslaugų aprašymas neatitinka realybės.Nerekomenduoju.