'Smakų Smakas', užeiga - motelis Plento g. 13, Toliočiai, Šiaulių r., 76319 Toliočiai

2469 Apžvalgos

Greta Gedminaitė
17.02.2024
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Maisto pasirinkimas nėra labai išsamus, o pasirinkus paprasčiausius patiekalus tenka išgirsti “neturime”, nors tai dar ne darbo dienos pabaiga, ar pietų metas, kuomet žmonių daug. Aptarnavimas itin lėtas, o maisto tenka laukti nepadoriai ilgai.
Inga Baltrusaityte
22.01.2024
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Pirmąkart ir paskutinį sykį. Aptarnavimas siaubingas, vienas stalas (mūsų, 3 žmonių), ir šeši padavėjai, visi su atsuktom nugarom į salę, tai kol ko nors paprašysi… Mus aptarnaujančios panelės elgesys buvo išvis nepateisinamas, tokios arogancijos ir įžūlumo dar nebuvau mačiusi, nieko paklausti negalima, labai aiškiai jautėsi, kad mes jai trukdome. Atnešė blynus, tai apsisukusi su savo plaukais man vos ne per tuos blynus pabrauke, labai jau ilgi ir tik į uodegą surišti, plaikstėsi į visas puses ir patiekalus. Buvo labai nemalonu ten būti. Nebeprašėme nei deserto, nei kavos. Sveikinu direktorę, dar nemačiau tokios formos greitai išvaryti klientus.
Vaidas Montvila
15.01.2024
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Užsisakėme šventei sūrio rinkinį galvojom kad daug ir pilną padėklą pridės kaip visada, bet matau kad skūpūs pasidarė. Labai mažai sūrio buvo, atrodė kad likučius sudėjo. Tuščias padėklas.
Indre Maciuleviciene
10.01.2024
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Ne kartą teko lankytis ir visada būdavo tikrai skanu. Šiandien užsisakiau tris porcijas cezario salotų su rūkyta lašiša išsinešimui. Atėjus laikui valgyt pamačiau, jog nėra jokių įrankių...Net nebuvo paklausta, ar reikės vienkartinių įrankių, juk maistas išsinešimui...Ir tokių neskanių cezario salotų nesu gyvenime valgius...net nepanašu į tokias salotas :( Padažas, kaip skaidrus pirktinis su krapais, net nepanašus į cezario salotų padažą...Aptarnavimas tikrai buvo malonus, priekaištų neturiu, bet maistas be galo nuvylė..
Akviliux Av
25.12.2023
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Ačiū už tobulai paruoštą stalą vestuvių vakarienei. Maistas 10 balų! Padavėja Viktorija verta didžiausių pagyrų. Ačiū tau už rūpestį kiekvienu svečiu.Aplinka labai jauki...na, esame labai patenkinti ir tikrai dar čia sugrįšime!
Inga Kalendaite
14.12.2023
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Graži vieta, malonus ir greitas aptarnavimas, ,maistas skanus, porcijos nemažos, kainos atitinka kokybę. (buvome 5, valgėme skirtingus patiekalus)
Aurelija Visockaite
28.11.2023
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
19-09-2023 Svenciau Savo gimtadieni smaku smake ir buvo viskas puiku Iki kol nepaprasem barmenes juodais plaukais saskaitos. Barmene pareiske, kad Mano gimtadienis yra pigus nes per 2val isleidome 71eurus ir saskaitos buvo skirstomos. Nei viename restorane nesu maciusi tokio neprofesionalaus elgesio o cia dar aukstos klases uzeiga.Stalas buvo nenurenkamas per visa ta laika pilnas tusciu stikliniu, padavejos niekada neprieina pacios paklausti ar nieko netruksta, patys turejome eiti prie baro uzsisakyti. Padavejos visa laika susiraukusios ir aplinkuj stala vienos muses. Gimtadienio nuotaika sugadinta ir aptarnavimas su kainomis tiesiog nesuderinami, niekada cia negrysime, baisu.
Lina Paluckiene
19.11.2023
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Labai išvargusi padavėja buvo. Užsisakėme maistą. Prie gretimų staliukų maistą žmonės užsisakę vėliau už mus tik pas kitą padavėją , gavo daug greičiau nei mes. Kai mūsų maistą atnešė jis buvo jau pravėses. Valgėm kelmą"
Viktorija
19.11.2023
'Smakų Smakas', užeiga - motelis
Padavėja juodais plaukais neatnešė grąžos, nes nusprendė pati, kad tai jos arbatpinigiai :D viskas ok, pasilik, bet kiti žmonės daug dirba ką tu lengva ranka pasiimi. Ir normaliam restorane tokių nesąmonių nebūtų