Sėkmės užeiga Vilniaus g. 53, 21376 Vievis

• trečiadienis11–19

Sėkmės užeiga Vilniaus g. 53, 21376 Vievis

Apie verslą

UAB Sėkmės Užeiga. Rekvizitai.lt | UAB Sėkmės Užeiga (Sekmes Uzeiga) 181707536. Lietuvos įmonių katalogas. Imones PVM, adresas, telefonas, pelnas, darbuotojai, skolos, žemėlapis. Restoranų ir pagaminto valgio teikimo veikla

Kontaktai

Viktorija
12.12.2023
Sėkmės užeiga
Jauki vieta, malonus aptarnavimas, paprastas ir skanus maistas. Taip pat mažos kainos.
Vytautas Lupeika
12.12.2023
Sėkmės užeiga
Taip, lankiaus iškart po Dainų šventės. Pataikiau prieš pat P.C. darbo pabaigą - tiesiog po karštos šventės dienos labai norėjau gerti... Praktiškai blaškiaus po įv. dėžėm ir lentynom perkrautą prekybos salę. Nė vieno darbuotojo salėse - tik vienintelė kasininkė kažkur pakrašty, kurios ir teiravausi... Kitose P.C. būna patogiau. Tokios tokeles...
Vamzdis Vamzdis
10.12.2023
Sėkmės užeiga
Čia lankomės ketvirta karta. Pirma karta kai apsilankėme likome labai patenkinti ir maistu ir aptarnavimu . Nors buvo pirma karta nemažai žmonių ir gedulingi pietūs aptarnavo puikiai . Aišku teko palaukti , bet buvo verta. Mes apsidžiaugė, kad puiki vieta kartais papietauti , pabėgti iš Vilniaus. Dėja. Paskutinius tris kartus važiuojam žmonių nėra daug , bet arba sako neaptarnaujam , arba net palaukus 10 minučių ir ilgiau negali paduoti meniu , nors eina pro šali . Apie laba diena visai tylių . To nėra. Na ne bėda pasiimam meniu patys , pavartom dar 10 minučių , po to paaiškėja neaptarnaus:) po tokių trijų kartu daugiau nesinori čia lankytis. Labai gaila.
Ernestas Novošinskis
20.11.2023
Sėkmės užeiga
Labai gražu viduje, daug picų, yra nemažai pasirinkimo meniu
Tadas Rinkevičius
20.11.2023
Sėkmės užeiga
Deja, bet ši vieta paliko neigiamą įspūdį.Užsisakėme picą, tačiau pati pica buvo visiškai be skonio, nebuvo jokių prieskonių, tešla buvo blankaus skonio, o aptarnavimo galima sakyti, kad nebuvo, nes dirbanti viena padavėja nespėjo aptarnauti visų apsilankiusių klientų.Pietų meniu yra tikrai neblogas, tačiau dėl picų yra dar kur tobulėti...
erika simanaviciute
18.11.2023
Sėkmės užeiga
Dienos pietų laukėme valandą.( Kalbant apie skonį ,tai tikrai nebuvo vertą) Atvykome tryse ,vienas pavalgė,o mes dviese likome laukti. Baras su virtuve barėsi, keikėsi. Kas blogai dirba sunku pasakyti, nes net sriubos ,kuri faktiškai turėtų būti tik išpylstoma ,reikia laukti apie 30 min. Daugiau niekada nesirinkčiau šios vietos.