Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė' Lithuania, 96241

Mindaugas Gaudutis
11.02.2024
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Šeimininkai nemalonūs, uzsakius kubilą ir vakare jame sėdint, gavome ne viena pastaba, kad garsiai kalbame :( Ne dainuojame ir net nesokome, o kalbejomės!!!! 9val ryte ju kavinėje pusryciams uzsisakėme kiausiniene. 10:40 kiausiniene buvo patiekta ant stalo. Daugiau nei pusantros valandos!!!!!Ryte laukiant maisto is seimininku gavome repliku, kad reiktu viska susitvarkyt.Nerekomenduoju ir pats niekad ten negryšiu.
Juozas Surblys
23.01.2024
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Važiavome su kemperiu pro šalį, reikėjo nakvynės užuovėjoje. Paskambinus iškart priėmė, gerą kainą davė. Tikrai malonus ir draugiškas gaspadorius, aplinka korekt! Laužavietė labai pliusas. Rekomenduoju ir linkiu geriausios sėkmės puoselėti gražią sodybą.
Kipras
17.01.2024
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Maistas patiko, normalios porcijos už gera kaina. Galetu but tik apsienautos nendres,kad vanduo geriau matytusi labiau. Keista kodel kai buvom ,nebuvo lankytoju. Gera vieta istrukt ir nuvykt pavalgyt ,pakeliuj i ventes raga.
Violeta Bagdanskienė
22.12.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Čia radome viską ko reikia kokybiškam poilsiui-puikūs kambariai, svetingi šeimininkai, skanus maistas, nn
Irena Vaičiuvienė
12.12.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Ideali vieta ramiam poilsiui.miškas,tvenkinys.atskiri gyvenami nameliai.Restoranas,,Pamario burė, jaukus interjeru,nebrangus maistas,malonus ir šiltas aptarnavimas.Ramybės oazė
Lukas Vilaniskis
03.12.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Išsinuomavus sodybą visi svečiai buvo grūdami į vidų, nes buvo grojama su gitara ir dainuojama. Buvo iškviesta policija klientams grojant gitara ir dainuojant. Visiškas nesiskaitymas su klientais.Nuvaziuoji užsisakęs sodybą su kolektyvu, o tave grūda į vidų, kviečia policiją ir apsaugą dėl grojimo su gitara. Policija sodybos savininkui padėti neaugebėjo, nes išsinuomavus sodybą gitara groti galima.Išvada tokia, pinigai sumokėti, bet tik už buvimą kambariuose užsidarius. Patarčiau pasieškoti kąnors geriau.
Daiva Peteliene
27.11.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Puiki vieta stovyklai. Buvom aprūpinti sočiu skaniu maistu, imrovizuotu kino teatru lauke. Daug erdvės kūrybiniams darbams: skvereliai, terasos prie namelių, laužavietės erdvė, prieplauka ir pan.Triviečiai kambariai arba bendros nakvynės erdvės virš restorano, taip pat pirtyje.Šeimininkai labai malonūs paslaugūs.Saugi aplinka.
Lukas MEHEHE
24.11.2023
Kaimo turizmo sodyba 'Pamario burė'
Savininkas skambina ir grasina, kad ištrinti vertinimą, išvadina visokiausiais necenzūriniais žodžiais. Apeikit šią sodybą jei nenorit susigadinti viešnagės, košmarinės atostogos.