Kelionių panorama Vytenio g. 46, 03229 Vilnius

• trečiadienis09–18

Kelionių panorama Vytenio g. 46, 03229 Vilnius

Apie verslą

Kelionių panorama - poilsinės, pažintinės, tolimos, slidinėjimo kelionės, paskutinė minutė pasiūlymai | Lyderiaujanti kelionių agentūra Lietuvoje! Karščiausi kelionių pasiūlymai geriausiomis kainomis! Užsiregistruok ir gauk naujienas pirmas!

Kontaktai

Arnoldas K
17.02.2024
Kelionių panorama
Sveiki, liepos 5 -12 dienomis lankėmės Kretoje. Didelis AČIŪ vadybininkei Giedrei J. už malonų bendravimą, suteiktą informaciją bei pasiūlytą viešbutį Silva beach". Viešbutis nuostabus
Karolina neverk
29.01.2024
Kelionių panorama
Agentūros aptarnavimas mane išties nustebino - gerąja prasme. Tai buvo puikus patyrimas, nes agentė buvo pasirengusi bendrauti su mumis net savaitgalį ir stengėsi surasti mums tinkamą viešbutį ir kelionę. Mes labai dėkingi Violetai už jos pastangas ir pasirūpinimą.Nors pradžioje buvome suplanavę apsistoti Saint Georgio viešbutyje, dėl laisvų kambarių problemos mus nuvežė į kitą viešbutį - Porto Demo Boutique Hotel, skirtą tik suaugusiems. Tai buvo puikus sprendimas, nes mūsų kambaryje buvo nuostabus vaizdas į jūrą ir kalnus. Viešbučio restorane turėjome galimybę mėgautis labai gražia terasa su nuostabiu vaizdu į jūrą ir kalnus. Maistas buvo skanus, graikiškas, jokių priekaištų neturėjome.Kambarys buvo paprastas, bet patogus - jame buvo tualetas su dušu, televizorius, seifas, arbatinukas ir netgi balkonas. Kambariai buvo tvarkomi kiekvieną dieną, kas mums suteikė papildomo komforto jausmo.Mūsų kelionė buvo tikrai puikus poilsis - galėjome mėgautis jūros ir kalnų grožiu, pasivaikščiojome po kaimą ir tiesiog leidome laiką ramybėje.Ačiū agentūrai ir Violetai už šią nuostabią kelionę!
Mantas G.
25.01.2024
Kelionių panorama
Pirmiausiai norime padėkoti mūsų kelionės agentei Neimantei iš Kelionių panaoramos už rūpestį, operatyvumą ir patarimus padedant išsirinkti atostogoms nuostabų viešbutį Nirvana Dolce Vita. Tai nebuvo mūsų pirmos atostogos Turkijoje, tačiau šios kol kas išliks tikrai tarp vienų iš nepamirštamų atostogų. Keliavome balandžio pradžioje, kai tik sezonas buvo prasidėjęs, todėl daug nesitikėjome, o veltui, pasirodo sezono pradžioje galima turėti tikrai nuostabias atostogas. Žinoma ne viskas buvo dar atidaryta (ne visi ala carte restoranai veikė, tiltas tik statomas, parduotuvės tik atsidarinėjo), bet nepaisant to veiklos buvo pakankamai (dartai, šaudymas iš lanko ir orinio šautuvo, krepšinis, futbolas, tenisas, tinklinis ir kitokie aktyvūs sporto užsiėmimai) animacijos komanda tikrai puikiai padirbėjo. Dukrai labai patiko viešbučio vaikų klubas, norėjo grįžti kiekvieną dieną, tikrai jame nuoširdžiai ir atsakingai prižiūri vaikus. Pagrindinis baseinas ir kalnelių parkas nebuvo šildomi, bet veikė, tačiau suprasdami, kad sezono pradžia mes puikiai leidom laiką vidiniame ar jūros vandens baseine, kurie buvo šildomi. Kambarį gavome pagrindiniame korpuse, kambarys tvarkingas ir valomas kasdien, mini šaldyve (pildomame kasdien) be limonadų galima rasti paprasto, gazuoto vandens, energetinių gėrimų bei alaus, o taip pat šokalado, bulvių traškučių ir riešutų. Maistas tiek ala carte restoranuose, tiek Felini restorana (kuris dirba 24/7) buvo puikus, burgerių kavinėje, man labiau patiko jų kebabai nei patys burgeriai (trūksta iki LT lygio šiek tiek, bet burgeriai nėra blogi). Maistas valgykloje taip pat neblogas, nuo jūros produktų iki standartinio maisto kaip ir kituose viešbučiuose (matyt sezonui įpusėjus maisto įvairovė didės). Verta pažymėti, kad viešbutis lyg ir gamina savo saldainius ir šokoladą, tai jie tikrai buvo puikūs, tikrai skanesni nei pirktiniai turistų parduotuvėse. Lobby bare didelis pasirinkims kokteilių (tikrai puikūs), taip pat alkoholinių ir kitų gėrimų, kiekvieną vakarą grojo su pianinu, tikrai puiki vieta atsipalaidavimui. Viešbučio teritorija didelė, galima bėgioti yra bėgimo takas, galima pasivaikščioti mišku, nueiti iki mini zoologijos sodo, užlipti į švyturio teritoriją ar apsilankyti laukiniame paplūdimyje.Apibendrinant, turėjome tikrai vienas iš geriausių atostostogų Turkijoje ir viešbutyje, kuriame tikrai jautiesi laukiamas ir į kurį norisi sugrįžti vėl ir vėl :)
Skaistė Jonušaitė
19.01.2024
Kelionių panorama
Viešbutis Summer beach hotel Crete, 2 suaugę, vaikas iki 12 m.Georgiopoli miestelis, įsikūręs tarp Chanijos ir Retimno, 2-3 valandas autobusu nuo Harakliono. Mūsų šeimos įvertinimas: 8,5 balo iš 10.Viešbutis netoli jūros, maitinimo įstaigos, jokių laiptų. Netoli yra daug parduotuvėlių, kavinių, maisto parduotuvių, nuomos punktų, turistinių taškų. Kambarys Duble deluxe- be galo ramioje vietoje su vaizdu į kalnus. 2 kambariai, vienas miegamasis su 2gule lova, kitas su 2 viengulėm. Kambary prastas wifi, reikia išeiti pro duris, tada traukia. Viešbučio baseino- baro teritorijoje, vidiniame kiemelyje niekas nešukalioja, jei pradeda triukšmauti- drausmina personalas. Registratūroje dirba labai maloni lietuvė, o kita- irgi mandagi graikė. Kambariai valomi kasdien. Rankšluosčiai keičiami kas 2 dienas. Atneša dušo reikmenų 2 kartus svaitėje. Raktas 1 visiems žmonėms. Mūsų kambaryje nieko netrūko, arbatinukas, seifas, plaukų džiovintuvas, šaldytuvas, kavos rinkinukas, puodeliai. Talpios spintos su pakabomis, televizorius. Puikiai ir tyliai veikė klima - kondicionierius. Turėjome privatų balkoną, kur vakarais galima buvo pasėdėti prie staliuko. Kambarys kaip nuotraukose, visur graikiškas stilius. Birželio pabaiga- uodų metas, derėtų pasirūpinti apsauga nuo jų. Restoranas uz 2 min.peščiomis. All įskaičiuota. Graikiška virtuvė, nesikartojantis meniu, tradiciniai graikiški patiekalai. Aptarnaujantis personalas malonus ir mandagus. Daugybė patiekalų. Ilgas maitinimosi laikas. Ne per ankstyvi pusryčiai. Viskas kepama vietoje, turistai mato, kaip kepama žuvis, kiaušiniai, mėsa..Registratūroje yra lagaminų saugojimo kambarys, jei skrydis vėlokas.Patogus ir greitas priėjimas prie jūros. Nemokami gultai ir skėčiai, skaidri ir šilta jūra, netoli dušas apsiplaut sūrumą. Išeinant iš paplūdimio yra kojoms nusiplaut kranelis. Prie viešbučio gultai nemokami, veikia baras tarp maitinimų. Baseino vanduo labai šiltas vakarais. Yra labai mažas baseinukas 3-5 m.vaikams, ko nebuvo parašyta.Coral travel atstovas labai mandagus, paslaugus rumūnas, kalba angliškai ir rusiškai.Labiausiai patiko puikus viešbutis, kambarys ramioje vietoje, maitinimas, baseinas, atstumas iki jūros, ramus ir labai gražus miestelis, kurį apėjome per dieną. Nedidelės kainos, nes Lietuvoje viskas brangiau. Vežėme nemažai lauktuvių.Nelabai patiko prastas wifi kambariuose, naktinis skrydis, ilgas laukimas registratūroje, kol įleis į kambarį ir vėliau po išsiregistravimo, gana ilgas virš 2 valandų važiavimas autobusu iki oro uosto.Galima rinktis Coral ekskursijas, gidas ateina ir viską papasakoja. Galima savarankiškai keliauti. Labai daug pasirinkimo, nuomos punktų, laivų uostelis, važinėja turistinis traukinukas. Kaip gidas sakė, vakarinė Kretos dalis įspūdingesnė. Tuo įsitikinome. Mes šįkart rinkomės savarankiškas keliones. Paprašius, kai kur vaikams iki 12 m.taiko nuolaidas, kuo mes ir pasinaudojom. Kuro kainos panašios į Lietuvos kainas. Miestelyje yra nemažai bankomatų, beveik visur galima atsiskaityti banko kortele. Kavinėse kainos mažesnės nei Lietuvoje.Dėkoju Kelionių panoramai už išsamų, labai mandagų bendravimą ir bendradarbiavimą, derinant kelionės akcentus mūsų šeimai. DėkoVioletai už kantrybę.
Inga Bielskutė
28.12.2023
Kelionių panorama
Kelionė buvo tikrai gera, viešbutis labai patiko, labai švarus, personalas paslaugus, neįkyrus. Labai geras SPA, buvome užsisakę 5 dienas viso kūno masažus po valandą. Tikrai rekomenduoju.
Gintare Vaitkiene
19.11.2023
Kelionių panorama
Laura hotels expereience Q ELEGANCE.Geras aptarnavimas, maistas skanus su plačiu asortimentu.Veikiantys barai tiek viežbučio teritorijoje, tiek paplūdimio teritorijoje. Kambariai tvarkomi kiekvieną dieną. O visa kita priklauso nuo atvykusio žmogaus su kokiais lūkesčiais keliauja. Pats viešbutis ne iš naujūjų. Baseinai tiek su mažamečiais tiek suaugusiems, yra ir čiuožyklos, gultai prie baseino ir prie paplūdimio.Ačiū kelionių organizatoriams už puikų ir greitą darbą.
Olga Subonis
18.11.2023
Kelionių panorama
Laba diena,Aš likau viskuo patenkinta :)Viešbutis nuostabus. Numerį gavome su trečiame aukšte su vaizdu į jūrą. Maistas įvairūs ir skanūs. Personalas kompetentingas, malonūs ir mandagus. Ėmėm ekskursijas iš TEZturo. Nuotaika buvo gera, poilsiautojų nedaug. Tai ko man ir reikėjo. Ramybė, jūrą, smėlis, saulė :)O kas liečia gilesnių pamąstymų apie viešbutį, tai viešbutis kai pilnai užpildytas yra triukšmingas. (Tai jau pradėjo jaustis diena prieš Velykas). Baseinas SPA patalpose šaltas, pirtis nelabai karšta. Jūros pakrantė smėlėta bet vandenyje daug pavienių apie 20-30cm akmenų.Be galo Jums dėkinga!