ITAKA Lietuva A. Smetonos g. 7, 01115 Vilnius

ITAKA Lietuva





98 Apžvalgos
  • ketvirtadienis09–17
  • penktadienis09–16
  • šeštadienisUždaryta
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis09–17
  • antradienis09–17
  • trečiadienis09–17




ITAKA Lietuva A. Smetonos g. 7, 01115 Vilnius




Apie verslą

Kelionių organizatorius ITAKA | Su ITAKA pasaulis gražus! | ITAKA Lietuva poilsinės kelionės iš Vilniaus. Geriausi atostogų pasiūlymai Jums. Viskas įskaičiuota. Kruopščiai atrinkti viešbučiai. Kelionės lėktuvu. Paskutinės minutės pasiūlymai.

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37052444333
A. Smetonos g. 7, 01115 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis09–17
  • penktadienis09–16
  • šeštadienisUždaryta
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis09–17
  • antradienis09–17
  • trečiadienis09–17

Savybės

  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems




Rekomenduojamos apžvalgos

Jurgis Balciunas
08.01.2024
ITAKA Lietuva
Pirkome skrydį Į Zakintą, kelionę atidėjo 5 dienom, nesugebėjo mūsų perkelti į mums tinkamą kelionės datą. Nors naujai pirkti lygiai tą patį tik brangiau buvo galima. alternatyvas pasiūlė nors verk kokias prastas. Parašai laišką tai atrašo tos pačios dienos vakare, tempia laiką. Žodžiu visiškai nesistengia dėl klientų. Gyvenime nekeliausiu Su ITAKA į kelionę. Ir kitiems nerekomenduoju.
Vladislav Chansviarov
02.01.2024
ITAKA Lietuva
Perskaičiau pora neigiamų atsiliepimų,nusprendžiau paneigti!Galiu pasakyti,kad keliaujame gan dažnai.Ir patys užsakome bilietus ir viešbučius ir per kitas agentūras.Rašo apie skrydžių laiką,jų vėlavimą!Galiu pasakyti kad skrydžiai būna labai įvairūs.Ir rytiniai ir dieniniai.Priklauso nuo šalies,regiono,metų laiko,sezono...Vėlavimai būna absoliučiai visur ypač prasidėjus pandemijai.Prie ko čia agentūra?Labai daug kartų su jais keliavom ir manau keliausim dar.Pirma-per juos yra ŽYMIAI daugiau krypčių negu skrendant iš Lietuvos!Antra-personalas pataria visas smulkmenas,padeda su viešbučio pasirinkimu,padeda su parkingu Varšuvoje,atsako į visus rūpimus klausymus.Trečia-tikrai galima sutaupyti.Kainos kartais skiriasi vos ne dvidubai negu skrendant iš Lietuvos.Mes dažniausiai keliaujame keturiese ir kainų skirtumą verčiau iškeisim tarkim į automobilio nuomą visai savaitėi arba ekskursijoms.Tai yra kiekvieno pasirinkimas.Pagal mūsų vertybių skalę-keliauti su ITAKA verta!
Irmina Ramanauskienė
27.12.2023
ITAKA Lietuva
Atostogaujame Marsa Alame Casa Mare Resorte. Čia nesaugu, nuo baseino dingo (manau, kad pavogė) vyro baseino šlepetės. Jau išvykusiems lietuviams iš pliažo nuo gulto dingo rankšluostis. Labai pagalvokite, ar čia verta atostogauti.
Rūta Buišaitė
17.12.2023
ITAKA Lietuva
Siaubinga įmonė. Telefonu norėjau užsisakyti kelionę, mane patikino, kad yra reikiamas kambarių skaičius ir tuoj pat bus atlikta rezervacija.Susiderinom su darbais reikiamas laisvas datas, tačiau po pusantros valandos gavom laišką, jog kambarių nebeliko(telefonu tikino, jog atlikinėja rezervaciją būtent pokalbio metu).Pradėjus aiškintis, Itaka puolė siūlyti kitus atostogų variantus su prastesniais viešbučiais ir kaina didesne 250€/asmeniui!Nerekomenduoju. Likom be atostogų ir sugadinta nuotaika.
Miglė Gindrėnaitė
11.12.2023
ITAKA Lietuva
Vykome į Itakos organizuojamą kelionę į Albaniją. Noriu pasidalinti naudinga informacija keliaujantiems. 1. Tikėtina, jog negausite viešbučio kambario iškart atkeliavę į viešbutį, nes atvykstama apie 5 ryto, na o viešbučio para prasideda 14 val. Mums pasisekė, tačiau pora keliautojų turėjo laukti viešbučio registratūroje. 2. Vykstant į ekskursiją prie Komani ežero, rekomenduoju nepietauti organizatorių siūlomoje vietoje, nes mūsų visa grupė apsinuodijo maistu bei dvi dienas praleidome gydydamiesi lovoje. Taip pat noriu palikti atsiliepimą apie gidę Martiną. Pagalbos, užuojautos, naudingų patarimų tikėtis neverta – bandys parduoti įmonės siūlomus produktus bei suversti kaltę kitiems. Informavome gidę apie apsinuodijimą Itakos organizuojamoje pietų vietoje. Ji patikino, jog kaltas viešbučio maistas, nes iš kitų apgyvendinimo įstaigų keliautojai neapsinuodijo. Tačiau skrisdami namo, susitikę kitus keliautojus išsiaiškinome, jog tai ne tiesa – visi Komani ežero ekskursijoje pietavę asmenys apsinuodijo. Bendravome su prieš tai keliavusiais, situacija su maistu ekskursijoje prieš 1 mėn. buvo tokia pati bei tikėtina, jog nesikeis ir ateityje.
Eduardas Šimkus
21.11.2023
ITAKA Lietuva
Norime pasidalinti labai nemalonia ir nuviliančia patirtimi su kelionių organizatoriumi ITAKA Lietuva, kuri galbūt padės kitiems vartotojams nelikti apgautiems.Buvo užsakytas kelionės į Egiptą paketas dviem asmenims, į kurį buvo įskaičiuotas skrydžiai su pervežimais, 7 dienų kruizas Nilu su ekskursine programa ir maitinimu bei vėlesnė 7 nakvynių viešnagė viešbutyje su „viskas įskaičiuota“. Kelionės sutartyje kruizas ir viešnagė viešbutyje buvo išskirtos į atskiras pozicijas ir įkainotos atskirai.Belaukiant kelionės, buvo gautas kelionių organizatoriaus laiškas, jog skrydis perkeliamas vieną dieną, dėl ko viena diena sutrumpėja viešnagė viešbutyje, o atsiradęs kainos skirtumas bus grąžintas. Viskas lyg ir atrodytų gerai, tačiau vėliau buvo gauta pakoreguota kelionės sutartis, kurioje viešbučio kaina nuo pradinės 720 Eurų sumos sumažėjo iki 690 Eurų, t. y. kelionių organizatorius vienos nakvynės kompensaciją įvertinto 30 Eurų suma.Kadangi atlikus paprastus matematinius skaičiavimus (720 Eurų dalinant iš 7 dienų), vienos nakvynės viešbutyje kaina gaunasi ne 30 Eurų, tačiau 102,85 Eurų, kilo įtarimas dėl organizatoriaus apskaičiuotos kompensacijos sumos pagrįstumo, buvo kreiptasi į kelionių organizatorių su prašymu paaiškinti, kaip buvo apskaičiuota atitinkama suma.Vietoje paprastų, aiškių ir pagrįstų matematinių skaičiavimų, gautas gan miglotas paaiškinimas: „Nereikėtų visos sumos dalinti iš 7. Reikėtų atminusuoti skrydžio bilietus ir pervežimus, jie naudojami į abi puses tad ši suma nekinta, taip pat dar yra kiti kelionės mokesčiai. Grąžinama tik už apgyvendinimą“. Taigi iš esmės, kaip buvo gauta 30 Eurų suma liko žinoma tik pačiam organizatoriui, bet ne klientui.Kelionės metu teko bendrauti ir su kitais turistais iš Lietuvos, kurie atsidūrė tokioje pat situacijoje ir paaiškėjo, kad kompensacijos sumos skyrėsi. Vieniems buvo atlyginta 50 Eurų, kitiems 60 ir pan., kas tik dar kartą sustiprino įtarimą, kad ITAKA nepagrįstai pelnosi klientų sąskaita.Buvo pateikta motyvuota pretenzija su reikalavimu pateikti kompensacijos apskaičiavimą, į kurią sulaukta tik lakoniško atsakymo be jokių paaiškinimų.Susisiekus su klientų aptarnavimo skyriaus vadove Aiste Svinkūnaite, buvo dar karta paprašyta pateikti prašomus skaičiavimus. Pirmąjį kartą nurodyta atstovė bendravo gan maloniai ir nurodė, kad paprašys kolegų bei atsiųs el. paštu. Praėjus mėnesiui, pažadas įvykdytas nebuvo, todėl susisiekta pakartotinai kiek sugriežtinus toną.Tuomet buvo susidurta su Aistės Svinkūnaitės nepagarbiu, įžūliu ir net pašiepiančiu bendravimu, aiškiai duota suprasti, kad klientams niekas nebus teikiama ar papildomai mokama, o jeigu kažkas nepatinka – liepta eiti į teismą.Atvirai nustebino, jog asmuo, kuris santykyje su klientu leidžia sau reikšti neigiamas emocijas ir, panašu, nieko neišmanantis apie klientų aptarnavimo standartus, užima klientų aptarnavimo vadovo pareigas.Kadangi jokio susitarimo pasiekti nepavyko, buvo kreiptasi su skundu į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kurio nagrinėjimo metu kelionių organizatorius visgi sutiko išmokėti trūkstamą kompensacijos dalį bei pasiūlė taikos susitarimą, į kurį įrašė vartotojo įsipareigojimą nesikreipti į žiniasklaidos priemones, ar kitokiu būdu neviešinti situacijos.Su tokiu pasiūlymu nesutikus, VVTAT ginčą išnagrinėjo iš esmės, pripažino, kad vartotojai yra teisūs bei įpareigojo ITAKA sumokėti kompensacija.Liūdniausia tai, kad net ir teisinėmis priemonėmis įrodžius tiesą, nebuvo sulaukta net elementaraus atsiprašymo ar kitokiu būdu bandyta sušvelninti situaciją.Taigi išvada tokia, kad ITAKA veikia neskaidriai, nesąžiningai bei nepagrįstai pelnosi iš savo klientų. Tuo tarpu klientas yra gerbiamas ir su juo maloniai bendraujama tik iki tol, kol pinigai įkrenta į sąskaitą.Raginu visus būti budriems, o atsidūrus panašioje situacijoje – nebijoti ginti savo teises įstatyme numatytomis priemonės. Matomai, tik tokiu būdu galima sustabdyti tokį nachališką savivaliavimą.
Sigita Andriuškaitė- Gaidamovič
20.11.2023
ITAKA Lietuva
Nusivylimas Itaka"dėl pažintinės kelionės"Iškyla ant uolų".Kelionės 2022. 08.30-09.06 organizavimas paliko labai blogą įspūdį. Ji nepelnytai vadinama pažintine. Iš to pažinimo buvo tik 1
Tomas
18.11.2023
ITAKA Lietuva
Iš pradžių kelionės skrydis buvo perkeltas iš 25 dienos į 28 d. Tuomet antradienį buvo gautas pranešimas, jog kelionė aplamai neįvyks. Jokių alternatyvių negalėjo pasiūlyti, o bendravimas su klientais iš viso yra netoleruotinas, įžulus, grubus, net paprasčiausio atsiprašimo už įvykusią situaciją nebuvo.

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

A. Smetonos g. 7, 01115 Vilnius
ITAKA Lietuva