Feel Perkūnkiemio g. 19-154, 12120 Vilnius

Feel





98 Apžvalgos
  • ketvirtadienis10–19
  • penktadienis10–19
  • šeštadienis10–17
  • sekmadienis10–17
  • pirmadienis10–19
  • antradienis10–19
  • trečiadienis10–19




Feel Perkūnkiemio g. 19-154, 12120 Vilnius




Apie verslą

Apranga, kosmetika, aksesuarai ir žaislai internetu pigiau | Feel.lt | Drabužiai, kosmetika, aksesuarai ir žaislai internetu pigiau ! Didelis pasirinkimas. Tik originalios prekės. Išskirtinės kainos! Pristatysime per 1-2 darbo dienas! Nemokamas* pristatymas, nemokamas keitimas. Kaina, stilius ir kokybė - Feel.lt

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37062283322
Perkūnkiemio g. 19-154, 12120 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis10–19
  • penktadienis10–19
  • šeštadienis10–17
  • sekmadienis10–17
  • pirmadienis10–19
  • antradienis10–19
  • trečiadienis10–19

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Pasiėmimas parduotuvėje
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
  • Pristatymas
  • Pristatymas tą pačią dieną
  • Yra „Wi-Fi“
  • Wi-Fi




Rekomenduojamos apžvalgos

Jurgita G.
09.02.2024
Feel
Nžnau kam čia pasiseka prisiskambinti, skambi au 3 dienas, 3 dieną gal iš kokio 10 karto pavyko, pakėlė ragelį, bendravimas nemalonus. Jau 14 dienų praėjo nuo prekės gražinimo į sandėlį, pinigų negrąžino. Teks greičiausiai kreiptis į vartotojų teises. Tvarkykitės savo klientų aptarnavimo kokybę, tragedija, o ne aptarnavimas. Pinigus grąžinkit!
banjo32
03.02.2024
Feel
Norėdami sužinoti tikrąjį pristatymo laiką, tą, kuris parašytas puslapy padauginkinte minimum iš 3. Tiesa, savo siuntos turėsite ieškoti patys, niekas apie vėlavimą nepraneš. Greičiausiai įmonė tiesiog neturi nurodytų prekių pas save ir gavę užsakymą, patys iš kažkur už pigiau užsako (Kinija?) ir persiunčia Jums. Kaip pusė šių atsiliepimų atspindi - susisiekti vos įmanoma, o ir susisiekus kokia nors žiežula, net neslėpdama, kad jai visai nerūpi Jūsų užsakymas ar pinigai, pasakys, kad siunta išsiųsta ir greit bus, nors, kaip minėjo ir kiti, dažnai tai būna melas.Rimtai, kaip Jūs vykdot savo veiklą? Facebook'e trinat komentarus, o čia - lieka tik atsišaudyti. Jūs tikrai nenorit kažko keisti?
Violeta Violeta
27.01.2024
Feel
Rekomenduoju : madinga, nebrangu, įvairi prekių pasiūla ir malonus personalas
Olivija Savickiene
04.01.2024
Feel
Daug gražiu ,nebrangių rubu.
Jurgita Pasvenskiene
02.01.2024
Feel
Pirkau ne kartą iš feel.lt ir nei karto neteko nusivilti. Pirmą kartą pasirinkau Top Secret firmos rūbelį. Taip patiko kokybė ( o ir kainos čia neblogos, būna nuolaidų), kad ir toliau renkuosi šios firmos rūbelius. Pristato greitai ir patogiai (renkuosi DPD pickup terminalą - tai irgi pliusas, nes tikrai ne visos elektroninės parduotuvės į jį pristato).
Renata Rusteikienė
30.12.2023
Feel
Užsisakiau jau keletą kartų ir tikrai nenusivyliau. Tiesa, pirmą kartą užsakymo teko laukti gana ilgai. Bet manau tai buvo suprantama, kadangi buvo uždarytos visos fizinės parduotuvės. Paskampinus labai maloniai pakonsultavo, patarė. Tikrai esu patenkinta tiek batais, tiek suknelėmis. Čia pirkti batai dabar patys mėgstamiausi
Rasa Turlienė
13.12.2023
Feel
Visada buvau patenkinta tiek prekėmis, tiek gavimo greičiu, kol nesusiduriau su klausimu dėl drabužio keitimo. Parašiau užklausą, gavau formalų atsakymą su nuoroda, kurioje detalių dėl prekės keitimo neradau. Parašiau antrą laišką su prašymu paaiškinti kaip ir ką daryti, gavau tokį pat formalų atsakymą su nuoroda. Paskambinau. Mergina pasakė kad perskambins po dešimties minučių, matyt nežino kaip ten kas pas jus su keitimu prekės, gerai, laukiu jau valandą, vėl skaitau prekės gražinimas ar keitimas skyrių, sugalvojau parsisiųsti gražinimo aktą, pabrėžiu, gražinimo, kam aš turiu ji skaityt jei nenoriu gražinti prekės, noriu pakeisti, nes man ji patinka. Taigi skaitau... Ten yra informacija. Todėl klausimas ar nevertėtų pakeisti to akto pavadinimą i gražinimo ar keitimo aktas? Taip pat nejaugi taip sunku skirti laiko ir paaiškinti informacijos nerandančiai nuolatinei klientei to ko ji klausia? Du kartus. Ir plius skambindama. Atsainus požiūris į klientą mane nuliūdino...
Monika Pociūtė
17.11.2023
Feel
Kažkas baisaus! Melagių kompanija. Siunčia prekes mėnesį paskambinus paklausti kur siunta kuri turėjo neva per 1-2 d.d. atkeliauti drąsiai teigia, kad ji jau išsiųsta ir kitą deina bus pristatyta, paskambinus antrą kart po dviejų dienų sako, UPS mes dar negavom iš sandėlio, paklausus kodėl meluoja ir ką man siūlo dabar daryt sako laukit, mes gavom klaidinga info ir viskas ką galėjo pasiūlyti tai džiaugsmingai atšaukė siuntą. Aš suprantu, tikrai visko nutinka, bet tada ir kalbėkit kaip žmonės ir bandykit spręst problemą, nes dabar tai buvo grūbus, arogantiškas bendravimas, beto telefonu atsiliepė iš kokio penkto skambučio...
Aurelija Zubačiovienė
17.11.2023
Feel
Nerekomenduoju užsisakinėti. Labai prasta komunikacija... grąžinimo procesas- panašu vien kliento rūpestis: už grąžinimo išlaidas moki pats, informacijos nepateikia jokios, pasiteiravus, kaip grąžinimas vyksta toliau- šabloninis atsakymas ir nežinia... nei prekės, nei pinigų.

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Perkūnkiemio g. 19-154, 12120 Vilnius
Feel