Guliverio kelionės Šeimyniškių g. 17, 09312 Vilnius

• trečiadienis09–18

Guliverio kelionės Šeimyniškių g. 17, 09312 Vilnius

Apie verslą

Guliverio kelionės | Guliverio kelionės organizuoja keliones autobusu į Europos šalis, keliones lėktuvu į tolimus kraštus, slidinėjimo keliones, teikia autobusų nuomos paslaugas.

Kontaktai

Mindaugas Jačiauskas
07.02.2024
Guliverio kelionės
Iškilo problema dėl pamesto inventoriaus kelionėje ir deja organizatoriai nenorėjo pisiimti atsakomybės . Inventorius buvo iškrautas vairuotojo iš papildomos autobuso bagažinės ir paliktas parkingo aikštelėje.
Jonas Dogelis
05.02.2024
Guliverio kelionės
Naujų METŲ sutikimas Ryga!!!Organizacija siaubinga! Isvykus anksti ryte iš Vilniaus pirmas sustojimas tik pradejus prasyti jau Latvijoje,smulkmena,bet ....Toliau kaip ir neblogai,bet sekančią dieną Jurmaloje kazkas sugalvojo sukeisti autobusų maršrutus .Autobusas kuriuo atvykome ir keliavome po Latviją vaziuoja į Šiaulius ...niekas neinfornavo,turejome persesti į kitą autobusą vykstantį į Vilnių ....gidai kažką sutarė tarpusavyje -mazdaug vienas kitam perduokike...nei zinom kas iš kur...vienu žodžiu su Guliverio kelionem daugiau jokių kelionių !!!!
Antanina Cervokiene
29.01.2024
Guliverio kelionės
Naujametinė kelionė į Paryžių! Nuostabi gidė, kuri suteikė daug informacijos apie lankomus objektus ir šalis, tvarkingi, paslaugūs vairuotojai. Gerai parinkti viešbučiai
denis amaler
25.12.2023
Guliverio kelionės
Viena blogiausiu kelione kuria turejau.1.Gide nekokia mete visus savus ir dariket ka norite laisvas laikas o viešbutis už 20 km iki centro ir lankitinio vietu,baisu,pasimetem ir nepadejo net navigacija,ir dar daug minusu net nenorių rašytiKelione Liuksemburgas-Paryžius-Amsterdamas 04-10-16 dienom
Eivina
16.12.2023
Guliverio kelionės
9 valandas veža susenusiame prasmirdusiame autobuse, sėdynės tragiškai nepatogios, o tokiame kelyje dar ir nėra kur pasikrauti telefono. Kelionės tikslas - didžiausias Europoje vandens parkas, o atvykus paaiškėja, kad būsim vos 4 valandas. Gal bl juokaujat? Nei pusės to parko per tiek neapėjau.Niekad gyvenime nebesinaudosiu tokios “agentūros” paslaugomis ir niekam nerekomenduosiu, nors panašu, kad ilgas gyvavimas jums ir nenusimato.
Loreta Pranckevičiūtė
02.12.2023
Guliverio kelionės
Keliavome su drauge i Praha su folkloro vakaru,tik gryzom,esame labai patenkintos,viskas patiko,ačiū gidei Zanai, taip pat vairuotojams! Tie kas rašo negražius atsiliepimus yra tiesiog nelaimingi žmonės,kurie visame kame nori matyti bloguma,linkiu jiems augti,tobulinti save,nes tokie kvaili parasymai kokie čia įdėti labai apgailėtini ir kelią gailestį. Bukime mandagesni kitu žmoniu atžvilgiu:) visiems geru kelioniu!
Julia Matiusenok
23.11.2023
Guliverio kelionės
Čigonynas, vampyrų karalija ar paslapčių šalis?Apie Rumuniją teko girdėti įvairių gandų. Vieni teigia, jog ji yra „skurdi šalis“, kiti – kad tai „kažkoks čigonynas“, o tretiems atrodo, jog ten „baisūs keliai“. Tačiau ne taip seniai apsilankiusi šioje šalyje, įsitikinau: Rumunija visiškai kitokia. Tai labai gražus, margas ir svetingas kraštas su didinga istorija ir savitomis tradicijoms. O kuo Rumunija pakerėjo mane?Kalnais. Mūsų kelionės metu turėjome galimybę pakilti į vieną iš daugybės viršūnių Fegerašo kalnuose, kur tyvuliavo ledo marška apsivilkęs Balea ežeras. Kadangi ten mus laukė sniegas, galėjome trumpam prisiminti žiemą, nors apačioje buvo pakankamai karšta:)Barsana vienuolyno kompleksu Maramurešo regione. Ten tvyrojo nepaprasta, kone vienuoliška ramybė, lydima žiogų čirškimo. Ši kalnų apsupta vieta – tikra atgaiva nuvargusio keliautojo sielai.Linksmosiomis kapinaitėmis Sapantoje. Šmaikštus rumunų požiūris į mirtį galbūt ne visiems yra priimtinas, bet man – taip. Mėlyna spalva nudažyti mediniai paminklai su linksmais eilėraščiais ir paveiksliukais, parodančiais įvairias mirusiųjų gyvenimo peripetijas, nuteikia minčiai, kad į viską galima žvelgti su humoru. Net jeigu tai yra gyvenimo saulėlydis.Sibiu. Tai jaukus miestas su viduramžiška dvasia. Kadangi atvykome vakare, žmonių jame buvo daug, tačiau visi taip pasiskirstė, kad netrukdė vieni kitiems. Beje, jo namai turi vieną įdomią detalę – viską stebinčias „smalsias akis“:)Be abejo, Rumunija sužavės pilių ir kitokių didingų pastatų mylėtojus. Drakulos pilis, Huniados pilis, Peleš rūmai, Parlamento rūmai... Vieni stebina savo istorija ir legendomis, kiti – erdvumu ir monumentalumu. Man labiausiai patiko ištaigingi Peleš rūmai ir Huniados pilis su vingiuotais koridoriais ir aukštais bokštais.Taip pat norėtųsi pagirti savo pakeleivius ir du vairuotojus Mindaugus:) Mūsų grupė buvo labai pareiginga ir punktuali. Tarp jų sutikau daug kelionių entuziastų ir įdomių pašnekovų. Vairuotojai buvo paslaugūs ir maloniai nusiteikę.Visgi ši turininga ir įdomi kelionė atitiko ne visus mano įsivaizdavimus. Man, kaip gamtos mylėtojai, asmeniškai norėtųsi pamatyti daugiau gamtos objektų nei vienuolynų. Taip pat maniau, kad su Bukareštu pažindinsimės pėsčiomis. Mes juo grožėjomės iš autobuso langų. Bet nesiskundžiu. Vietinis gidas Andrejus, kuris mus lydėjo Parlamento rūmuose, apžvalginės ekskursijos metu rodė visokius įdomius Bukarešto objektus. Pasakojo kiek chaotiškai (kas yra pateisinama, nes Rumunijos sostinė išties milžiniška), bet įdomiai ir įtraukiančiai.Deja, to labai trūko mūsų gidui Sauliui. Patiko, kad jis buvo ramus ir mūsų neskubino, tačiau pasigedau įdomių faktų apie lankomus objektus ir tikslumo. Gidas galėtų labiau sustruktūrinti savo pasakojimą, nes kartais nuklysdavo į atokias temas.Kitas dalykas – rumuniškas vakaras. Šiaip patiko, nes tikrai buvo linksma – geras atsipalaidavimas su nepažįstamais, bet draugiškais pakeleiviais yra nuostabus dalykas. Tačiau tradiciniu jį pavadinčiau tik iš dalies. Vakarėlis vyko erdvioje ir šviesioje „Trattoria Bavaria“ restorano pokylių salėje „Roses Ballroom“. Jo metu mėgavomės jauno liaudiškų šokių ir dainų kolektyvo pasirodymu, šokome ir klausėmės šiuolaikinių rumuniškų (ir ne tik) dainų. Tačiau asmeniškai norėjosi autentiškos aplinkos, tradiciniais instrumentais grojamos muzikos ir tikrų tradicinių rumuniškų patiekalų, o ne sunkiai kramtomo kepsnio su bulvėmis ir labai saldaus deserto:)
Rimvydas Narušis
20.11.2023
Guliverio kelionės
Gdanskas ir Malborkas buvo puiku, nors ir oras nelepino.
Daniele Valiaugaite-Danielequeen
20.11.2023
Guliverio kelionės
Nuostabiausia kelionė autobusu!!! Kelionių vadovė Ilona yra tikra profesionalė savo srityje! Kelionė buvo tobula - nuo važiavimo autobusu iki lankytinų objektų. Kelionių vadovė Ilona labai šiltai visus pasitiko, savo nuostabiu balsu pakerėjo kiekvieną keleivį. Ji išsamiai papasakodavo apie kiekvieną dienos planą, visada buvo galimybė kreiptis dėl įvairių priežasčių! Visiška 100% rekomendacija! Jeigu dar yra abejojančių, net neabejokite, nepasigailėsite!Maršrutas - Praha, Viena, Budapeštas