Lietuvos paštas H. Manto g. 7, 92128 Klaipėda

Lietuvos paštas





111 Apžvalgos
  • ketvirtadienis09–18
  • penktadienis09–18
  • šeštadienis09–14
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis09–18
  • antradienis09–18
  • trečiadienis09–18




Lietuvos paštas H. Manto g. 7, 92128 Klaipėda




Apie verslą

Lietuvos paštas |

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
+37070055400
H. Manto g. 7, 92128 Klaipėda

Darbo valandos

  • ketvirtadienis09–18
  • penktadienis09–18
  • šeštadienis09–14
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis09–18
  • antradienis09–18
  • trečiadienis09–18

Savybės

  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Pasiėmimas parduotuvėje
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
  • Pristatymas




Rekomenduojamos apžvalgos

Tomas
26.01.2024
Lietuvos paštas
Darbuotojos šiame pašte matyt proto invalidės - piktos, nesisveikina, užsiima papildoma veikla (žaidžia su savo asmeniniais prirašytais lapeliais ir nekreipia dėmesio į priėjusį klientą) ir dar mane mandruoliu išvadino, vien dėl to, kad savo vardo nepasakiau žodžiu (nes karantinas, buvau su kauke), o tiesiog jai parodžiau pasą, kad pasiskaitytų pati (nes neprivalau prie aplinkinių žmonių garsiai sakyti joms savo vardo, pavardės ar namų adreso). Tai tokia nepatenkinta liko (matyt senmergė, seniai braukti gavus). Be to, kokio velnio klientai turi šalti ir stovėt lauke, jei mes visi esame ir privalome būti su kaukėmis karantino apsaugai?! Tegul pačios tada lauke dirba, jei jau taip nesiskaito su savo klientais!
Jurgita O
23.01.2024
Lietuvos paštas
Protingai padaryta jog išsiunčami ir gaunami siuntiniai yra skirtingose patalpose, todėl nereikia stoveti vienoje bendroje eilėje. Greitas aptarnavimas. Tik ikyreja kaskarta siulydami tuos ziurnalus ar knygeles isigyti.
Tomas Pikturna
02.01.2024
Lietuvos paštas
Vertinsiu bendrai, kaip paslaugas ir patį pastatą. Paslaugos seniau būdavo prastesnės, bet paskutiniu metu priekaištų neturiu. Pats pastatas - vat toks ir turėtų būti pašto pastatas, erdvė. Gaila, kad išsikrausto. Tad kas dar norite pasižìūrėti, atsisveikinti su pašto grožiu - pats laikas.
Kristina Cicinė
21.11.2023
Lietuvos paštas
Sveiki, šiandien atvykus į pašta išsiusti siuntos sužinojau, kad netinkamai ja supakavau. Aptarnavo moteris blondine prie lango dirbo. Ji nelabai norėjo priimti siuntos, del blogo supakavimo. Bet paaiškinus, kad pirma kart siunciu toki dideli siuntini ir tiesiog nezinojau, kaip ji tinkamai supakuot. Tai ji po to sake, kad pades supakuot viska ir gales išsiust. Mano mazametis vaikas belaukdamas pradejo zystibir verkti, tai konsultante pasiule knygute kuria veliau isigijau ir dave pazaist bukleta vaikui, kad man butu lengviau laukt.Labai malonis toks aptarnavimas kai zmogus rado iseiti ir neisvare is pasto, kad blogai supakuota. Is jos puses tai labai profesionalu aptarnaujant klientus. Aciu jai labai ir toliau linkiu tokio grazaus bendravimo su klientais.
Renata Kvietkienė
20.11.2023
Lietuvos paštas
H.Manto pašto skyriuje dirba nuostabios darbuotojos. Visada pasitinka ir išlydi su šypsena
Žilvinas P.
18.11.2023
Lietuvos paštas
Iš toli įspūdingas pastatas, kuriame kadaise buvo įsikūręs Klaipėdos Radiofonas, iš arti - renovacijos ir ekstra remonto reikalaujantys griuvėsiai. Šalia niekur nematyti dviračio stovėjimo ar prirakinimo punktų, į vidų nėra kaip įvažiuoti neįgaliajam. Kaip turistui - dėl architektūros gal ir verta užsukti, kaip gyventojui norinčiam pasinaudoti pašto paslaugomis - venkite šios vietos iš tolo, gyvos" ir itin ilgos eilės kaip sovietmečiu."
Agne Sandaraite
18.11.2023
Lietuvos paštas
Nekultūringas ir nemandagus darbuotojų aptarnavimas. Visų pirmą net negavau žinutės, kad yra atėjusi siunta. Darbuotoja su piktu ir nemandagiu balsu paskambinusi ir pasakiusi, kad šiandien atvykčiau pasiimti siuntos, nes kitaip jos nebegausiu. Nuvažiavusi, pasakiau, kad man skambino, jog yra atėjusi siunta, tai ji prašė manęs siuntos numerio, kurio man niekas nepasakė. Darbuotojai bandžiau aiškinti, kad man skambino ir jokio numerio nepasakė. Tai jos bandė ieškoti ir pasakė, kad siuntos nėra. Sakau, kaip taip gali būti, jei man skambino. Tada paklausė vardo, dar karta nuėjo paieškoti ir jau rado. Darbuotojai skenuojant siunta aš prašiau man paaiškinti, kodėl taip atsitiko, kad negavau jokios informacijos žinute, kad yra siunta. Ji tiesiog stovėjo ir tylėjo. Aš paklausiau dar kartą ir paprašiu paaiškinti. Tada ji man pasakė gal išvis nebenoriu siuntos ir paliksiu ją pašte. Pasakiau, kad siuntą pasiimsiu, tačiau vistiek norėčiau paaiškinimo, o tada ji man leptelėjo, kad neturi man ką pasakyti ir kad pasiimčiau siuntą ir eičiau lauk. Ir svarbiausia, kad aš tikrai ramiai ir gražiai bei kultūringai su jomis šnekėjau, bandžiau išsiaiškinti buvusią situaciją, kad daugiau taip nepasikartotų, taučiau likau apšaukta, apkaltinta ir labai nusivylusi tokių žmonių nemotyvuotu darbu…H. Manto g. 7, Klaipėda.
K V
17.11.2023
Lietuvos paštas
Pats blogiausias pašto akyrius Klaipėdoje. VISADA, net jei salėj 2 žmonės yra EILĖ. Jeigu daugiau negu 2 žmonės, laukimas išsitęs iki begalės. Kam reikia laikyti tiek langelių ir darbuotojų, jei dirba geriausiu atveju dvi darbuotojos? Gal tiesiog moteriškėms reikia pasūlyti sėkmės ir išleisti į užtarnautą poilsį?

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

H. Manto g. 7, 92128 Klaipėda
Lietuvos paštas