Tele2 Lietuva Upės g. 23, 08106 Vilnius

Tele2 Lietuva





130 Apžvalgos
  • ketvirtadienis08–17
  • penktadienis08–17
  • šeštadienisUždaryta
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis08–17
  • antradienis08–17
  • trečiadienis08–17




Tele2 Lietuva Upės g. 23, 08106 Vilnius




Apie verslą

Populiariausias operatorius Lietuvoje. Jau veikia 5G ryšys! - TELE2 | Mobilusis Ryšys, Internetas, Televizija Ir Dar Daugybė Paslaugų Bei Prekių

Kontaktai

Internetinė svetainė
Skambinkite mums
Upės g. 23, 08106 Vilnius

Darbo valandos

  • ketvirtadienis08–17
  • penktadienis08–17
  • šeštadienisUždaryta
  • sekmadienisUždaryta
  • pirmadienis08–17
  • antradienis08–17
  • trečiadienis08–17

Savybės

  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems




Rekomenduojamos apžvalgos

Dovidas Nekrašas
16.02.2024
Tele2 Lietuva
Kol gerai, matyt gerai, tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad pinigus susigrąžinti už nekokybišką prekę yra labai sunku. 69 eurus Tele2 Lietuva niekaip negali grąžinti į banko sąskaitą jau virš 1,5 mėn.Apskritai - dėl prekės grąžinimo į saloną reikėjo atvykti 2 kartus - 1 kartą atvežti prekę (normalu), antrą kartą pasirašyti prašymą kad noriu susigrąžinti pinigus, o ne remontuoti prekę (nors šis prašymas buvo pateiktas kartu su brokuota preke) ir dar norėjo, kad atvykčiau trečią kartą pasiimti pinigus - jau atsisakiau, nes nors karantinas nebuvo toks griežtas, jau buvo rekomendacija kuo labiau vengti bereikalingų kontaktų. Ne grynąsias operacijas Tele2 Lietuva atlikti yra ypač sunku - teko atidėti pirminę grąžinimo datą 10-čiai dienų.Tad patys spręskit apie kompanijos gebėjimą paslaugas teikti virtualiai ir inovatyvumą bei sugebėjimą viską atlikti vieno langelio principu (žinau, kad čia yra viešųjų institucijų siekiamybė, bet manau privatus verslas turi vesti į priekį valstybines įstaigas, o ne atvirkščiai).
Mantas Bukelis
12.02.2024
Tele2 Lietuva
Turime rimtų problemu su šiuo tiekėju, ryšio kokybė labai prasta, įmonės veiklai sukelia didelių problemų ir nesutinka nutraukti sutarčių. Jokiam verslui nerekomenduojame turėtų reikalų su šiuo tiekėju, būkite atsargūs pasirinkdami ryšio paslaugų tiekimą.
Darius Petkevičius
19.01.2024
Tele2 Lietuva
Duomenų politikaTuriu mėnesio likutį 200mb duomenų.Prieš išvykdamas iš miesto galvoju pasipildysiu duomenų - pasiimsiu papildomai 2 gb. Pasipildau atsargai ir ką galvojate? Dabar turiu 2 gb.Man kilo klausimas, ar man anuliavo 200 mb ar pardavė vietoj žadėtų 2gb 1,8gb :/ Galvoju, galvoju nors prasmės tame galvojime absoliučiai nėra.Tai tas pats, kas nuvažiuoti į degalinę su 1/4 degalų baku, užsipilti pilną baką kuro ir susimokėti ne už 3/4, o už visą baką!!!!
Nerijus Venckus
16.01.2024
Tele2 Lietuva
Buvo pasirasyta terminuota sutartis, visa iranga grazinta 2 savaites pries sutarties pabaiga. Paklausus konsultanto ar daugiau nieko nereikia buvo pasakyta kad ne.Praejo 7 menesiai nuo sutarties pabaigos. Sulaukiu skambucio is skolu issiekojimo imones - Tele2 reikalauja sumoketi 155 eurus nors 7 visiskai menesius nebuvo naudojamos jokios paslaugos, net iranga grazinta.Tele2 nemato cia problemos ir reikalauja sumoketi sia “skola”.
Ursula
04.01.2024
Tele2 Lietuva
Bandydamas paprašyti išspręsti problemą gauni dar daugiau problemų. Pagalbos darbuotojai rodo 0 kompetencijos ir noro spręsti problemas, dukart lepteli oj as nezinau perduosiu kas zino
Arnoldas Patskočimas
19.12.2023
Tele2 Lietuva
Paduos antstoliams be jokių įspėjimų nei el. paštu, nei registruotu laišku. Apeiti tokias kontoras dideliu ratu, yra žymiai geresnių.
Deivydas Freimutis
10.12.2023
Tele2 Lietuva
Gavau sąskaitą ir pastebėjau didesnę sumą nei įprasta. Peržiūrėjęs saskaitos išklotonę pamačiau, kad buvo skambinta į užsienį mano draugui. Nepatingėjau išsiaiškinti, susisiekiau su tuo žmogumi ir ką manot? Nei mano, nei jo skambučių registre nėra tokio pokalbio, būtent tą dieną kaip nurodo išklotinė. Kreipiausi į TELE2 Klaipėdoje, gavau atsakymą, kad jų išklotinė yra tesinga. Taigi likau kvailio vietoje, prirašot prie sąskaitų ką norit ir kiek norit. Prarandate mano pasitikėjimą, gerai bent tas, kad suma buvo nedidelė, bet ateityje pasibaigus mano planui gerai pagalvosiu ar rinksiuosi jūsų paslaugas toliau. Labai neprofesionalu.
Acacia Home
22.11.2023
Tele2 Lietuva
Labai neorganizuotas klientų aptarnavimas iškilus problemai. Kai pratęsti sutartį, tai sugeba viską super operatyviai ~ įtikinti, paskambinti. O kai koks klausimas, tai atsakinėja dešimt žmonių į tą patį klausimą, kiekvienas vis prašo šimtą kartų patikslinti, ir gali porą savaičių nieko neišspręsti. Rašai vienam darbuotojui ~ atsako jau kitas, ir taip 6 skirtingi nagrinėja tavo klausimą, kol užmiršta, koks jis buvo. Patys darbuotojai nesusigaudo, kas pas juos ne taip ir atjungia tau paslaugas, kol pats klientas neišsprendi problemos. Pirmą kartą matau tokį neefektyvumą, jau pradeda lygintis į ESO. Taisykitės.
Jolanta Siaurusevičiūtė
21.11.2023
Tele2 Lietuva
Klaikus aptarnavimas... Konsultantai visiškai nekompetetingi.Patikslinimas: buvo siekiama pasikeisti sim kortelę dėl mobilaus parašo. Kauno Akropolio vadybininkas tą daryti atsisakė, dėl įskilusios asmens tapatybės kortelės (būtent įskilusios, o ne nulūžusios, ji vientisa, skilusi nereikšmingoje vietoje., t.y. ne per nuotrauką, pavardę, ar asmens kodą), paaiškinus, kad su šia ATK , tokios pačios būklės ir buvo išsiimta ankstesnė sim kortelė ir, kad ji yra nuskanuota sistemoje, pasiūlius dar vairuotojo pažymėjimą, šis variantas vadybininkui netiko. Buvo parašytas užklausimas per mano tele2 dėl šios situacijos, ji išspręsta nebuvo, tiksliau tai buvo pažadėta susisiekti išsiaiškinus, taip per 2 savaites ir nesusisiekė. Norint nutraukti sutartį ir paaiškinus dėl ko, telefonu buvo pasiūlyta eiti į kitą saloną ir ieškoti kompetetingesnio konsultanto...Nesate vienintelis mobiliojo ryšio tiekėjas Lietuvoje, dėl kurio norėtųsi bėgioti per visus Kauno salonus, ieškant adekvataus konsultanto...
Aurimas Ban
19.11.2023
Tele2 Lietuva
Teko pabendrauti su vadybininkais dėl nekokybiško ryšio problemų, tai didesnės arogansijos ir neprofesionalumo dar reiktų paieškoti. Tikrai nerekomenduoju!

Pridėti atsiliepimą

Žemėlapis

Upės g. 23, 08106 Vilnius
Tele2 Lietuva