Kempingas Slėnyje Slėnio g. 1, 21102 Trakai

Vytautas Ramanauskas
21.02.2024
Kempingas Slėnyje
Kempingas tikrai geras. Vietos palapinei užtektinai, dušai - tuoletai tvarkingi, yra karštas vanduo. Teritorijoje yra virtuvėle, nedidelis ežero paplūdymys, krepšinio aikštelė, kavinukė. Kainos geros, rekomenduoju keliaujantiems su palapine.
Rasa C
21.01.2024
Kempingas Slėnyje
Nuostabaus grožio vieta ir puiki lokacija!Labai gaila, kad nameliai užgyventi"
Giedre Kryževičienė
18.12.2023
Kempingas Slėnyje
Tobula vieta praleisti savaitgalį. Puiki aplinka, graži teritorija, tvarkingi kambariai. Mūsų kompanija turėjome kambarius kotedžo tipo. Tai buvo tobula, nes turėjome vos ne atskirą kiemelį , kuriame sėdėjome, grilinome, klausėmės muzikos. Niekas netrukdė ir mes niekam netrukdėm. Pirtelė pliaže super, pats paplūdimys irgi super, turėjome laisvus gultus, mėgavomės Galvės ežero grožybėmis. Tinkama vieta vaikučiams, šeimoms ir ieškantiems ramaus poilsio. Vasarą tikrai dar sugrįšime ir visiems rekomenduosime. Ačiū šeimininkams.
Vaida STANKŪNIENĖ
16.12.2023
Kempingas Slėnyje
Slėnis puikus, palapinėms ir kemperiams vietos visada yra. Ramu. Tiek kad iki paplūdimio jau turi nueiti, jei su kemperiuku. Bet tvarkinga, ramu, gausu vandens pramogų.
Elžbieta Ratiuk
10.12.2023
Kempingas Slėnyje
Idilisko pliazo vaizdas tik nuotraukoj. Realybej klykiantys vaikai, visur patiesti pledukai, ismetyti zaislai, gultai kietos lentos). Gaila isleistu pinigu (6eur uz zmogu ir 5eur uz automobilio statyma net ne teritorijoj)
Pavel Baranovski
08.12.2023
Kempingas Slėnyje
Atvažiuojame ten nusileisti valtį. Šiuo metu nuvaziavimas visas isdrastytas. Buvome visiškai užklimpe. Laukėme kitos mašinos kad mus ištrauktų. Va tokia negera patirtis.
R S
02.12.2023
Kempingas Slėnyje
Vaikams visada smagu. Kaip ir suaugusiems. Tiesa Lido style maistas pavirto deja tik picerija. Jokiu salotu ar didelio pasirinkimo, bet maistas valgomas
Arturas
30.11.2023
Kempingas Slėnyje
Labai graži vieta, žuvingas ir skaidrus ežeras, vieta ramiam poilsiui, kai kuriose vietose matosi trakų pilis. Švarus kempingas, ramūs poilsiautojai. Nepatiko, kad kempingo vietoje ryte vyko vaikų būriavimo varžybos, žmonių antplūdis truputį sutrukdė poilsį, bet nebuvo labai blogai