Trasalis - Trakai resort & SPA Gedimino g. 26, 21001 Trakai

Idalija Sestokaite
13.02.2024
Trasalis - Trakai resort & SPA
Vestuvių proga gavome dovaną - nakvynę viešbutyje + vakarienė + pusryčiai + 30 min masažas kiekvienam + baseinas/pirtys + druskų kambarys + soliariumas 10 min kiekvienam. Kupono vertė 122 eur, galioja VISOMIS dienomis.Visų pirma bandant rasti vietą kuriam nors šeštadieniui, žinoma jie PILNAI užimti.. tenka atsiprašyti iš darbo pirmadienio pusdieniui ir atvykti sekmadienį.Kambario būklė tokia, kur kiekvienas save gerbiantis viešbutis neleistų jame nakvoti savo svečiams (pridedu nuotraukas):- pagalvės užvalkalas visiškai suplyšęs (paskambinus į administraciją, buvo pasakyta atnešti jiems ir pasiimti naują)- kilimas atbrizgęs- užuolaidos aptaškytos nesuprasi kuo ir akivaizdu, kad jau labai seniai- dušo kabina apipelijusi- lovos užtiesalas dėmėtas ir su kvapuDruskų kambarys - ok. Bet ar jame gali būti kažkas apskritai negerai? Nebent nebūtų druskos.Masažas - pusę velnio, nepersistengiant.Vakarienė - tokiems kaip mes “su noriunoriunoriu.lt” kuponu atneša atskirą lapą - pasirinkimui paprastos 2 rūšių salotos ir 2 karšti patiekalai su mėsa. “Mes nevalgome mėsos”. Ačiū dievui su administratorės palaiminimu pagamina makaronus su sūriu.Baseinas ir pirtys - viskas ok, išskyrus tvarką persirengimo patalpose - tiek plaukų, vandens ir purvo tokio tipo įstaigoje nesame matę. Visuomet tokiose vietose sukiojasi valantis žmogus ir palaiko tvarką bent minimaliai, deja - ne čia.Miegojome pakankamai gerai - lovos plačios, o ir kambarys pasitaikė tylus.Pusryčiai - labai vidutiniški, bet po vakar ir nebesitikėjome nieko.Nerekomenduojame šios vietos - kaip ir kiti žmonės panašiuose komentaruose - labai gaila, kad įstaigai “vienodai” dėl to - akivaizdu, kad niekas situacijos netaiso ir pelėsių nevalo.
Martynas
03.02.2024
Trasalis - Trakai resort & SPA
Apsistojom nakčiai, dvivietis kambarys - dvi sustumtos lovos, kilimas visur purvinas (dėmės neapsakomo dydžio, niekad nebandyta valyti), vonios kambarys patenkinamas. Paprašėme pakeisti kambarį, tačiau kito kambario būklė buvo ne ką geresnė - kilimai tragiški, baisu basomis vaikščioti, už lango atkibusi lenta kabojo, televizorius senas - beveik nieko nerodo (nors mums ir nebuvo reikalingas - tik dėl fono grįžus vakare), spintelės - rankenos ant vieno varžto laikėsi. Apžiūrėjus dar vieną kambarį (atrakintą) situacija tokia pat. Kambariui priklauso 2 maži ir 2 dideli rankšluosčiai - radome tik mažus, pasiteiravus kada bus dideli teigė, kad nežino, kai išsiskalbs. Nuvykus į vandens parką sužavėjo darbuotojos - iš gailesčio davė 2 savo rankšluosčius, atsisakė nuomos pinigų. Vandens parkas - skrumnokas, pilną vaikų, kelios burbulinės vonios ir labai mažos, baseino normalaus plaukti nėra, pirtys 4, tačiau viena iš jų neveikė. Aplinka pusėtina, bet pabuvus 1,5 val. labai atsibodo, nėra vietos, net kur atsisėsti (keli gultai). Turėjome gauti roller shape" procedūrą ar pan.
Gintarė Kreivienė
18.12.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
Su vyru įsigijome kuponą į viešbutį Trasalis vienai nakčiai, su vandens parku, pusryčiais ir pietūs arba vakarienė pasirinktinai. Visų pirma norėčiau paminėti, kad įsiregistravimas vėlus tik nuo 15h valandos, o išsiregistravimas iki 11h. Atvykus į viešbutį, gavome kambarį pirmame aukšte. Įėjus į kambarį vaizdas iškart nuvylė, didžiausi juodi pelėsiai vonios kambaryje, duše. Patalynė gal ir skalbta, bet pilna neiškios kilmės dėmių, svetimų plaukų, o pakėlus čiužinį išvis baisu, visas čiužinys buvo kažkuom supiltas, rudos spalvos su dėmėmis. Kambarys seniai remonto nematęs, grindys purvinos, kampuose matėsi dulkių. Vietomis atsilupęs parketas, o ant lubų juodo pelėsio žymės. Vonios kambaryje padėta rankšluosčiai, dušo gelis kartu su šampūnu, muiliukų, yra plauku džiovintuvas. Vandens pramogos patiko, druskų kambarys ir limfodrenažinis masažas taip pat patiko. Maistas skanus, pusryčiai švediškas stalas, pakankamai gausūs. Antrą kartą negrįžtumėm.
Mindaugas Butkus
15.12.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
Apsistojome VIP kambariuose, iš pat pradžių - apsidžiaugėme, tačiau kuo toliau, tuo labiau pradėjome nusivilti. Kambariai šalti, nešildomi, paprašius oro šildytuvo - negavome, nes tiesiog - jie jų neturi. Miegojome ir drebėjome tiesiogine to žodžio prasme, kad net teko šildyti patalpą plaukų džiovintuvu :)))). Kambariai purvini, nevalyti, pilna visur dulkių. Ryte atėjus pusryčiauti, šiek tiek pagerėjo nuotaiką, kaip 3 žvaigždučių viešbūčio asortimentu likau patenkintas. Atėjus pietauti, aptarnaujantysis personalas, matomai nėra matęs patiekalų kaip atrodo, nes ką paklausi- to negausi. Arba nežino, arba tyli ir nieko nesako. Nieko nesakau, galnaujokas. Pietų maistas ypač tailandietiškas troškinys - tragedija. Rytiniai ryžiai su vištiena :))) absurdas! dar skaitosi restoranas! Apie vakariene išvis patyliu. personalas - tikra ta žodžio prasme ****istai :) purvini stalai, negatyvi aplinka, kaip laidojimo rūmuose, bent muzika būtų pagyvinus atmosferą. Administratūroje, žmones tokie patys, vieni gurkšnoja alutį vakarais, kiti meluoja ir teigia kad 16 valandą ateis ir sutvarkys mūsų kambarį , nes jis taip ir buvo netvarkytas dvi paras. Esu pasibaisėjęs. Kaltas ne viešbutis, ojo valdymo organai, kurie tarsi per prievartą tenais dirba. Linkiu kad visas šias problemas išpręstumėte, nerekomenduočiau šio viešbūčio.
Lina Janciulyte
14.12.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
Atvykau čia su kuponu - nesijaučiu prasčiau nei mokantys pilną kainą. Kambarys pakankamai tvarkingas, pusryčių pasirinkimas ne iš plačiausių produktų, bet pavalgyti galima, vakarienė irgi nebuvo prasta - dviejų rūšių užkandis (salotos), keturi karštieji patiekalai (kiauliena, vištiena ir pasirinkimai vaikams). Vandens zona stebuklo nėra, gal šiek tiek vesokas vanduo jakuzzi, bet tiek suaugę (pirtys, jakuzzi), tiek vaikai (trys nusileidimo kalneliai, bangų baseinas, vaikų baseinas) turi veiklos. Konkrečiai mano atveju priklausė hamam arba masažas, deja, tačiau nespejau iš anksčiau rezervuoti laiko, todėl atvykus jau negalėjau pasinaudoti procedūromis, tačiau administratorė mielai pakeitė į visai kitą procedūrą. Bendrai paėmus galbūt antrą kartą ir neatvyksiu bet paslaugų kokybe tenkino.
Klaudijus Būgas
11.12.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
UŽDARYTANuvykome personalo nebuvo teko eti į valgykla paklausti ar dirba pasimetusi pasakė kat ne
Roberta V.
05.12.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
Išbandžius kelis Lietuvos spa centrus, šitas pasirodė labiausiai nudėvėtas". Užsisakėm dvi nakvynes šeimai su vaiku iki 3m. Tik atvykus maloni administratorė patvirtino
Kamile Martinaityte
02.12.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
Trūksta švaros, daug kur kolidoriuose ir laiptinėse nedega apšvietimas, baseino zonoje trūksta apšvietimo, nejauku. Maistas vakarienės metu buvo valgyklos lygio, o ir pavalgyti sočiai tikrai nebuvo įmanoma. Aptarnaujantis personalas nemalonus, susiraukęs, nesistengia nieko išsamiau paaiškinti (pvz. Palydėjo iki soliariumo kambario durų ir paliko, nepaaiškinusi net kaip juo naudotis). Patiko masažas pas vyriškį, šauniai atliktas. Kambarys verslo klasės, tačiau primena 90'uosius metus, chalatai tragiški, net nesinorėjo jų dėvėti. Kambaryje šalta. Tai trumpai tiek :)
Birutė Songailė
27.11.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
Sveiki,3 DIENŲ POILSIU SU SPA MALONUMAIS „TRASALYJE“ likome nusivylę.Kambarys tiesiog baisus:- Kiliminė danga nevalyta, pilna dėmių;- Kambaryje ir vonios kampuose matyti pelėsis;- Patalynė suplyšusi, pagalvės lovoje tokios mažos, kad miegi lyg visai be pagalvės;- Vonios čiaupas veikia netinkamai, purškia vandenį, neįmanoma neapsitaškyti besiprausiant;- Nėra chalatų ir šlepečių.Prašėme kambarį pakeisti į švaresnį ir tvarkingesnį, tačiau buvo pasakyta, kad viskas jau yra užimta.SPA paslaugos buvo patenkinamos:- Druskų kambarys – viskas tvarkoje (tik buvo labai keista sėdėti jame su kasdieniais rūbais, nes chalatų neturėjome);- Negyvosios jūros baseinas – plytelės pabyrėjusios, druskos pagailėta;- Masažai buvo trumpi, bet tikrai geri, negalime skųstis;- Baseine chloro labai daug, tačiau bendras įspūdis neblogas, pramogų užteko.Maistas patenkinamas:- Pusryčiais likome patenkinti. Neturėjome specialių poreikių, tad tikrai radome, ką pavalgyti, nieko netrūko;- Vakarienė buvo skani ir soti.Viešbučio personalas nuvylė, nes nepasivargino pasiūlyti geresnio kambario. Be to, sulaukėme akibrokšto antrą dieną, kai ta pati administratorė, kuri mus įregistravo ankstesnį vakarą, skambino į viešbučio kambarį, o paskui pati atėjo į kambarį mūsų paklausti, ar mes užsiregistravome vienai nakvynei, ar dviem. Jeigu mūsų nebūtų kambaryje, ar administratorė tik tada būtų patikrinusi duomenis sistemoje ir radusi reikalingą informaciją, ar būtų iškrausčiusi mūsų daiktus ir iškvietusi kambarinę paruošti kambarį kitiems gyventojams? Turiu pažymėti, kad įsiregistruojant buvo prašoma užpildyti lapelį ir būtinai visą jame prašomą informaciją, t.y. įskaitant ir atvykimo bei išvykimo laiką, bei mobilaus telefono numerį.Nerekomenduojame ilsėtis šiame viešbutyje.
Diana Musket
22.11.2023
Trasalis - Trakai resort & SPA
Čiau jau senai ne trasalis. Tai slaugos namai.