Prie Peterso tilto 99348 Rusnė

• trečiadienis11–22

Prie Peterso tilto 99348 Rusnė

Apie verslą

Restoranas ir svečių namai Rusnėje - Prie Peterso tilto | Restoranas ant upės kranto Rusnėje. Rusnė - miestelis Šilutės rajone, Rusnės saloje, Nemuno deltos regioniniame parke.

Kontaktai

Inga
21.02.2024
Prie Peterso tilto
Įstaiga save pozicionuoja kaip restoraną, tad tokio lygio klientas ir tikisi. Keista restorane sėdinėti nuo vienos kėdės ant kitos, bandant rasti patogią ir suvokti kad jų visų spyruoklės remiasi į tam tikrą vietą"
Melvinas Shor
14.02.2024
Prie Peterso tilto
Maistas labai vidutiniskas, o bulviniu blynu teko laukti 40 min, salotu taip ir nesugebejo pagaminti per valanda. Saltibarsciai atnesti per 20min.... o kavine pustuste..
Radvilė Šidlauskaitė
08.02.2024
Prie Peterso tilto
Atvykom į restoraną su draugu pavalgyti, tai padaryti mums pavyko, nes porcijos, nors ir atrodė mažos, buvo tikrai sotu, skanu ir estetiška. Tačiau, pradėję atimti balus iš dešimties dėl tam tikrų minusų, liko tik penki. Taigi, užsisakėme makaronus su krevetėmis ir pirmą balą atėmėme už tai, kad krevetės buvo pusiau nuluptos. Du balus atėmėm už pilną skraidančių musių ne tik aplink mus, bet ir aplink maistą. Balą atėmėm už tai, kad pralaukus 10 minučių nesilaukėme meniu, teko eiti pasiimti patiems. Minus vienas ir už tai, kad norėdama užsisakyti sidro Sumersby, nežinojau, ar jis bus obuolių ar kriaušių skonio. Tiksliau, minus balas už netikslumus meniu.Skanaus atvykstantiems, pasiruoškit purškalą nuo vabzdžių ;)
Mantas Stankevic
31.01.2024
Prie Peterso tilto
Maisto patiekimas gražus,bet tik tiek. Skonis apgailėtinas,tiksliau išvis be skonio. Lankausi tikrai nemažai kartu,bet vis nusiviliu. Gaila išleistų pinigų. Nusipirkit prieskonių ir druskos. Manau virėjai turėtų suvokti,kad maista reikėtų pagardinti ,o ne tik iškepti ir dėti į lėkštę ;) Kaskart manau,kad atrasiu bent su kažkokiu skoniu patiekalą,bet visad nusiviliu.
Edgaras Nagornas
19.01.2024
Prie Peterso tilto
Maistas - šaldyti pusgaminiai, aptarnavimas siaubingas.Šaltibarščių reikėjo laukti 20min.Karsta sriuba pasirodė greiciau nei šaltibarščiai.Salotu reikėjo laukti 40min.Karstus patiekalus atnešė prieš šaltus.Padavėjai ignoravo. 3 kartus reikėjo klausti kur mūsų patiekalai. Atsiprašymo iš kolektyvo neišgirdome.
Gediminas K
03.12.2023
Prie Peterso tilto
Nelauktai bloga patirtis (matyt vertėjo paskaityti atsiliepimus) - po nakvynės čia, namo grįžom peršalę ir sirgdami. Užsisakėm kambarius telefonu, tikėdamiesi, kad restorano svečių namų apartamentai prilygs restoranui, bet tai buvo veikiau studentiška nakvynė.Atvažiavom 4 žmonių šeima (du suaugę, paauglys ir vaikas) vienos balandžio vidurio dienos vakare, sušalę, sušlapę (gavom lietaus) pavargę po ilgos kelionės, bet - iš anksto rezervavęsi kambarius.Įžengus susidarė įspūdis, kad atidarėm sezoną - kambaryje nebuvo net paprasčiausių indų (šaukštų, puodelių), nei elementariausių patogumų, prieinamų bet kurioje kaimo turizmo sodyboje.Blogiausia du dalykai.1) kambariuose buvo šalta - išjungtas šildymas, antklodės plonos – o mes atvažiavom jau peršalę ir sušlapę. Visą naktį visi pradrebėjom (antklodžių daugiau nebuvo, šildymo įjungti nepavyko ir nesiprašysi vidury nakties (atvažiavom vakare po kelionės per visą Lietuvą). Kitą dieną buvom pusgyviai, du iš šeimos namo grįžo jau sirgdami, su temperatūra.Viešbutis sutaupė kambarių apšildymui mūsų sveikatos sąskaita.2) dušas, jei jį galima taip pavadinti. Įrengtas palėpėje, po stogu, tad tiesiai stovėti jame neįmanoma, turi būti persikreipęs ar susikūprinęs.Dar blogiau – kad net atsargiai maudantis – pusė vandens liejasi ant grindų, o dušo kambarys/tualetas iškart virsta didele bala. Tad eidamas į tualetą – po ja braidžioji. Atsisėdus ant klozeto - kojos maloniai mirksta šaltam vandeny.Visa kita – kad mašiną reikia palikti už keliasdešimt metrų nuo namo ir susinešioti daiktus per kelis kartus (nurodyta, jog parkuotis galima prie pat), kad krantinėje nuolat stūgavo išgėrę žvejai ir vietos stikliuko mėgėjai – tik nereikšmingos smulkmenos.Nors šiaip į akis dar krito daug smulkių nesutvarkytų gedimų – lūžusios spintos rankenėlės, nulūžusi vonios veidrodžio lentynėlė, į vidų įlūžęs vonios kambario jungtukas, persikreipęs ventiliatorius ir t.t. – žodžiu viskas lengvai nutriušę, it kokiam gerai nudrengtam bendrabutyje.Restorano nesiimsiu vertinti, gal ten ir gerai, gal ir skanu, bet ten pat esantiems svečių namams ir vienos žvaigždės per daug.Sumokėję 70 eurų už nakvynę, dar visą kitą savaitę gydėmės peršalimą.
Emiliukas Kisel
19.11.2023
Prie Peterso tilto
Gera vieta, kambariai, kurių dar nematėme. Vieta gana nuostabi, vasarą galima apžiūrėti Rusnės namą ir mėgautis nuostabiu saulėlydžiu. Paslauga gana gera. Su maistu yra platus pasirinkimas.Gėrimai geri, yra plati kokteilių ir vasarinių šaltų gėrimų kolekcija.
Jurgita Bertašiūtė
18.11.2023
Prie Peterso tilto
Labai skanus maistas, gražus maisto pateikimas, malonus aptarnavimas!
Gabriele Gudauskaitė
17.11.2023
Prie Peterso tilto
Labai malonus aptarnavimas, merginos tiesiog super! Maistas labai skanus, vykstame ne pirma kartą ir nei karto nenusivylėme!