Kintai Tvenkinių g. 6, 99360 Povilai

• trečiadienisUždaryta

Kintai Tvenkinių g. 6, 99360 Povilai

Apie verslą

UAB Kintai – verslas įkvėptas vandens | Lietuva | Žuvies auginimas ir perdirbimas · Restoranas ir Viešbutis · Žvejyba · Įžuvinimas · Keltas Šilutė-Nida · Laivų nuoma. Tai – unikalios vietovės ir išskirtinių gamtos sąlygų įkvėptas verslas, įsikūręs Nemuno deltos regioniniame parke, ant Minijos upės kranto.

Kontaktai

Evelina Čiurlionė
19.02.2024
Kintai
Norėjome išbandyti, kiek neįprastą nakvynę- baržoje :) kambarys nedidelis jaukus, 3 atskiros vienvietės lovos, bet nesudarė dėlto jokių bėdų :) vieta labai graži, o pusryčiai tikrai nustebino! Kokybės ir kainos santykis 10 iš 10! Labai malonus personalas! Didžiausios rekomendacijos. :)
Grazvyda Zube
04.02.2024
Kintai
Žmonių buvo nedaug, laukėm žuvienės ilgai, užkandžius atnešė po sriubos, neskanu... palyginus brangu...nerekomenduoju
Valdas Dzedaravicius
02.02.2024
Kintai
Puikiai papietavome! Skani žuvienė! Labai graži aplinka. Patogu priplaukti su kateriu.
Foexy
24.01.2024
Kintai
Vieta graži, maistas visai niekao, tačiau aptarnavimas tragiškas , meniu laukėme pusę valandos, gerimų laukėme valandą , maisto laukėme 2 valandas ir sulaukę jau gavome šaltą sriubą ir vėsų kepsnį
Kestutis Mikalonis
05.01.2024
Kintai
Kambariais nesinaudojome, nes buvome kempinge. Bet labai maloniai aptarnavo ir net prieš užsidarymą likus 10min. Mus maloniai priėmė ir skaniai pavalgydino. Tirai didelis ačiū. Ir rekomenduoju.
Aistė Lacė
22.11.2023
Kintai
Skoninga ir jauki aplinka. Mums atvykus buvo aptarnaujama didelė žmonių grupė, todėl teko palaukti, kol užsakymas buvo priimtas, tačiau aptarnavimas buvo malonus ir maisto sulaukėme tikrai greit. Patiekiama šviežia žuvis (išskyrus starkį), maisto patiekimas labai estetiškas. Vienintelis minusas, kad žuvyje šiek tiek jautėsi dumblo skonis (citrina padėjo jį numalšinti). Valgėme eršketą ir karpį.
Juratė Beniušienė
22.11.2023
Kintai
Šiuo metu ten labai gražu,ramu,miela.Maistas nuostabus.
v p
21.11.2023
Kintai
Vieta pabūti nuostabi. Ramu, jauku, švaru, žaidimu aikštelė, restoranas, vieta pažvejoti. Nevalgėme, atvykom tik pažvejoti.
Roman Lukasevic
19.11.2023
Kintai
Maista vertinu lb gerai: skanu ir malonu.Nakvynes patirtis ribota.