Maurizio's Italian Food Didžioji g. 19a, 01128 Vilnius

• trečiadienis12–22

Maurizio's Italian Food Didžioji g. 19a, 01128 Vilnius

Apie verslą

Maurizio's Pizzeria | Vilnius | Maurizio's Pizzeria, Vilnius, Lithuania. 2.9K likes · 38 talking about this · 1,121 were here. Fines quality Italian pizzas

Kontaktai

Kotryna Cicėnaitė
14.02.2024
Maurizio's Italian Food
Gera vieta, skanus maistas, dažnai čia apsilankome, tačiau šįvakar padavėja užmiršo virtuvei pateikti mūsų užsakymą, tad sedėjome valandą laiko ir pamačius, kad klientams, atėjusiems vėliau nei mes, nešami užsakymai, pasiteiravome, kiek dar liko laukti. Padavėja pasakė, kad užmiršo mūsų užsakymą. Labai nemaloni patirtis, nesulaukėme atsiprašymo, pasiūlė palaukti 5 minutes ir pasivaišinti desertukais, tačiau nenorėjome ilgiau laukti. Teko ieškotis kitos vietos, kur praleisti vakarą.
Cult of Beauty
09.02.2024
Maurizio's Italian Food
Kiekvieną penktadienį einame kur nors vakarienės. Šį kartą pasirinkome šią piceriją. Pirmą kartą valgiau Lietuvoje tokias skanias picas. Tikrai verta dėmesio.Personalas jaunas, bet dirba puikiai, operatyviai ir kompetetingai. Puikios anglų kalbos žinios.Tikrai verta dar kartą pakartoti
DienosPietus lt
22.01.2024
Maurizio's Italian Food
Picerijos interjeras ryškus, pilnas Itališkų detalių ir labai jaukus! Priminė pačioje Italijoje lankytus nedidelius ir neturistinius šeimos restoranėlius! Aptarnaujantis personalas santūrus ir malonus! Restorane gaminamas autentiškas Itališkas maistas - Romos stiliaus picos, įvairūs makaronų patiekalai, salotos, užkandžiai, vietoje kepama Itališka duona ir žinoma desertai. Mes pietums išsirinkome Pizza Parma (9,50 EUR), Pasta Bolognese (9,50 EUR) ir tradicinį Itališką jautienos sultinį su džiovintais Tortellini! Pica, kurią valgėme, tobula - tikrai jokių priekaištų! Traški, skani, geras ingredientų ir tešlos santykis. Pamačius mums pateiktus makaronus su Bolognese padažu, pirma mintis, kuri kilo, buvo - WOW, kokia didelė porcija, tačiau ir skonis tikrai nenuvylė! Jautienos sultinį su Tortellini ragavome pirmą kartą, todėl buvo labai įdomu susipažinti su šiuo patiekalu! Sultinys buvo puikus - sodraus ir gero skonio, o maži Tortellini suteikė jam išskirtinumo ir gero Itališko prieskonio! Puiki vieta papietauti - rekomenduojame! :)
Deimanciukas Deimante
16.01.2024
Maurizio's Italian Food
Pats geriausias itališkas restoranas Vilniuje. Ne pirma karta čia ir tikrai ne paskutinį. Nuostabus maistas , atmosfera bei aptarnavimas
Živilė Strazdaitė - Žielienė
09.01.2024
Maurizio's Italian Food
Mūsų apsilankimo metu kai kurių patiekalų nebuvo, todėl rinkomės iš picų meniu. Šiame restorane picos išsiskiria traškiu pagrindu iš pilnagrūdžių miltų. Kepamos malkomis kūrenamoje krosnyje, o tai yra ir pliusas (jei moki kepti tokia pica nuostabi), ir minusas (jei nemoki kepti tavo svečiai gauna degėsiu). Pica vidutinio dydžio (man šiek tiek per didelė). Iš ragautų desertų labiausiai patiko canoli, tiramisu vidutiniškas, gelato irgi, o vat karšto šokolado porcija ir per didelė, ir nelabai skani.
Laurynas Karaliūnas
31.12.2023
Maurizio's Italian Food
Pirmo vizito metu ši vieta sužavėjo visapusiškai. Vaikams picos buvo geriausios kokias teko ragaut. Teko būti Italijoje du kartus - prieš metus ir šiandiena :)
Tadas K
13.12.2023
Maurizio's Italian Food
Valgyti čia teko tris kartus, o ragauti picų ir daugiau kartų. Verta net iš Kauno atvažiuoti dviračiais iki šio restorano, kaip kad kartą padarėme!Interjeras jaukus ir sukuriantis itališką atmosferą. Tačiau vasarą negalėjome atsisėsti restorano viduje, kai lauke jau formavosi eilės prie užimtų stalelių.Tačiau maistas labai kokybiškas. Ir dar labai greitai paruošiamas ir sotus! Nors Romos stiliaus picos man nėra pačios mėgstamiausios, tačiau picos puikios, vien dėl savito picų pado ir kokybiškų ingredientų. Iš daugumos ragautų picų mėgstamiausia man pica su tunu – kažkas dieviško! Sultingas tunas, nepakartojamas svogūnų, alyvuogių ir pomidorų padažo derinys! Gaila tik, kad šių picų kainos dar išaugo ir kitą kartą, jei tektų apsilankyti, rinkčiausi pigesnes picas...Desertams ragavome cannoli ir tiramisu. Vėlgi, čia tik porą niuansų iki nepriekaištingo vertinimo. Kartą užkliuvo rastas plaukas ant cannoli, kitą kartą – tiramisu trūko stipresnio kavos suteikiamo poskonio, bet, nepaisant to, desertai labai skanūs.Na o gomurį maloniai nuteikė itališki limonadai, kurių būtina paragauti!Kalbant apie padavėjų darbą – vieną kartą apie mūsų užsakytą tiramisu teko priminti iš pažiūros šalto bendravimo padavėjai, tačiau kitą kartą lankantis kita padavėja maloniai atlaisvino staliuką su rezervacijos lentele. Daugiau pastabų apie padavėjų darbą neturiu.Rašau su išlygomis 5/5, nes maisto kokybė čia puiki, tikra Italija Vilniuje, naudojami kokybiški itališki produktai, ir tie keletas niuansų smarkiai nepakeičia vertinimo esmės – normalu, kad kartais pasitaiko smulkių klaidelių. Tačiau vieną kartą šį restoraną aplankantiems jos gali padaryti didelę įtaką. Labiausiai norisi tikėti, kad praėjus vasaros sezonui kainos nukris – tai paskatintų dar vieną apsilankymą šiame restorane, kur picų kainos, lyginant su Italijos restoranais, jau yra didesnės, nei Italijoje.
Andrej
21.11.2023
Maurizio's Italian Food
Labai skanios picos. Prie įėjimo gali tekti pastovėti eilėje. Kainos tikrai adekvačios. Tikrai grįžtume paragauti kitų šio restorano picų. Kam patinka aštriau - picos Nduja ir Diavola tikrai nenuvils. O pagardinti galima itališku aitriųjų papriku padažu.
Neringa Drevinskė
17.11.2023
Maurizio's Italian Food
Iš pradžių įėjus į šurmulį norėjosi suktis atgal, tačiau iš kart pasitiko labai malonus personalas, kuris pakvietė prisėsti. Atsisėdus jaukiai įsiliejome į šurmulį, jautėmės ne triukšme, o kaip didelėje šeimoje. Interjeras labai jaukus ir dėl įvairių detalių pasijautėme, kaip Italijoje. Na o maistas puikus, ragavome picas - Parma ir Tonno. Labai skanios! Ypač nustebino, koks skanus tunas buvo ant Tonno picos. Labai norėjome paragauti dar desertų, bet picos buvo labai sočios, vietos pilve visai nebeliko :) būtinai grįšime!