TUI poilsinių kelionių pasiūlymai - TravelPool Konstitucijos pr. 15, 08200 Vilnius

22 Apžvalgos

Sigitas Ss
12.02.2024
TUI poilsinių kelionių pasiūlymai - TravelPool
Lektuvas i Sharm el sheikh vėluoja. Iš TUI info nera jokios...
Vitale Vlk
21.01.2024
TUI poilsinių kelionių pasiūlymai - TravelPool
Pirmą kartą keliavome su TUI ir likome labai patenkinti. Skaitėme atsiliepimus (tik po to, kai jau turėjome užsisakę kelionę, nes jei būtume paskaitę prieš, tikrai nepirktume) ir kelionės laukėme su nerimu, nes daug prastų atsiliepimų radome. Bet, tikriausiai, mes ta tauta, kuri kas blogai rėkiame garsiai, o apie gerus dalykus pamirštame labai greit... Ypatingai dėkingi puikioms gidėms Simonai ir Gabrielei (Turkija).
Olga Bond
11.01.2024
TUI poilsinių kelionių pasiūlymai - TravelPool
Neseniai skridau su TUI Baltics i Sharm El Sheikh'a. Pries tai prisiskaiciau daug neigiamu atsilepimu, bet ka daryti- kelione jau nupirkta!Skydis pirmin nevelavo, Egipto oro uoste pasitiko TUI atstove ( kalbanti lietuviskai) nes veliau lydejo atstovas kalbantis angliskai, o viesbuty pastoviai matydavau TUI atstova- rusakalbi, bet pastoviai, online arba is registraturos, galejome susisiekti su gide Erika. Noriu sirdingai padekoti Erikai dar karta, nes iskilo siokia- tokia problemele su viesbucio administracija- viskas buvo isspresta per keleta minuciu su Erikos pagalba!Labai patiko TUI organizuojama pazintine ekskursija po Sharm El Sheikh'a ( turiu su kuo palyginti), super!Tai va, mielieji! Mes visada pasakome kas buvo blogai, o kas gerai- na, tiek to, taip gi ir turi buti... o mums viskas tiko ir patiko! Sekmes, TUI Baltics!
Irina Belousova
23.11.2023
TUI poilsinių kelionių pasiūlymai - TravelPool
Likome labai nepatenkinti sita turizmo agentura. Skridome i Egipta turejome kelione dviems ir dar pirkome viena papildoma bilieta. Skridau su vaiku vienu liektuvu, o vyras su kitu, nes nebuvo vietu. 12.23 paskambinome pasitikslinti ar atgal skrendame su tuo paciu liektuvu, pasake kad taip. Atvykus i oro uosta 12.24 musu nenorejo ileisti, nes vyro nebuvo sarasuose, dvi valandos oro uoste nervu, asaru ir nerimo, nes norejo isskirti seima per Kaledas, o 12.27 vyro gimtadienis, uzsakyta pobuviu sale.... Isskyre seima su asaromis, su dukra nuejome link ilaipinimo vartu ir mums jau lipant i liektuva ileido vyra ir jis atbego pas mus! Tikrai nenoriu pergiventi daugiau tokiu ivykiu, tai nepatariu rinktis sitos agenturos.
Ritos kelionės
21.11.2023
TUI poilsinių kelionių pasiūlymai - TravelPool
Puikūs verslo partneriai :)
Žilvinas Kazlauskas
18.11.2023
TUI poilsinių kelionių pasiūlymai - TravelPool
Likau patenkintas profesionaliu ir operatyviu aptarnavimu ! Rekomenduoju !Paskutinės minutės kelionės nesudomino, bet teko pasinaudoti poilsinės kelionės į Turkiją pasiūlymu, kuris buvo ne tik itin patrauklia kaina, bet ir išties pateisino mano lūkesčius.