Coral Travel Lithuania Ozo g. 18, 08243 Vilnius

Deividas Ibelhauptas
19.02.2024
Coral Travel Lithuania
Pirkom kelionę per Coral Travel. Rekomendavo viešbutį 5 žvaigždučių Turkijoje Side Royal Paradise, sake nera jokių nusiskundimų ar neigiamų atsiliepimų. Nuvažiavus sužinojome, kad tai 4 žvaigždučių viešbutis, neduočiau 3 žvaigždučių. Atsiliepimai tragiški, kambariai tvarkomi paskubom, po lova dulkių sluoksnis, galimai nevalyta nuo rekonstrukcijos. Dušas apipelijas. Vestibiulyje vakare prieš vakarienę pilna dumų, koridoriuje smirda kanalizacija.
Sigita Makarevičiūtė
04.02.2024
Coral Travel Lithuania
Keliavome į Tunisą. Dėl kelionės nuo oro uosto iki viešbučio ir atgal nebuvo problemų, autobusai pakenčiami, į ekskursijas net negalvojome vykti su coral travel dėl daug nusiskundimų iš artimos aplinkos, bet supratau, kad skundimaisi buvo ne be reikalo. Vykstant iš oro uosto iki viešbučio, gidė daugiausiai pasakojo rusų kalba, kuri esant visiems žinomoms aplinkybėms apskritai neturi būti vartojama, angliškai papasakojo keliais sakiniais, rusiškai gal puse valandos kalbėjo, nors autobuse buvo mažiausiai 80% žmonių, kurie anglų kalbą supranta, todėl daugima liko nieko nesupratę. Taip vyksta ir ekskursijos, ilgiausia yra į saharos dykumą (2 dienos) ir pažįstamiems ji buvo sugadinta, nes angliškai informacijos buvo minimaliai, o rusiškai papasakota istorija, įdomūs faktai ir pan. Plius, autobusuose nebuvo oro kondicionieriaus, o lauke 50 laipsnių :)Bendravimas nemandagus, akys vartomos visada kada paklausdavome ko nors angliškai. Blogiausia agentūra su kuria teko susidurti, gal net geriau patiems organizuotis, nei naudotis šios agentūros paslaugomis vien dėl rusų kalbos, neskaitant kitų minusų.
Pavel A
03.02.2024
Coral Travel Lithuania
Mūsų atveju viskas buvo gerai, apart pačio kelionės organizatoriaus darbo. Viešbutis, miestas — viskas super, apart to, kad mus VIENUS PALIKO oro uoste, į skambučius ir žinutės neatsakė, visa kelionės laiką ignoravo, apie išvažiavimo laiką nepranešė. Jokio atvežimo, teisinės vertėjo pagalbos ir puses visko, kas pažymėta sutartyje :DVisa komunikacija (pusantros žinutės ir du sakiniai) bus vykdoma rusų kalba, kas jau suteikia tam tikrą supratimą apie patį organizatorių.
Augustė Glumbakaitė
25.01.2024
Coral Travel Lithuania
Nerekomenduočiau šios agentūros, nors bendravimas iki kelionės pirkimo buvo malonus, tačiau atskridus į norimą šalį nusivyliau Coral Travel gidais. Reikiamos info nepateikia, staiga pameta" mūsų viešbučio lapus
Valdemaras Meilunas
18.01.2024
Coral Travel Lithuania
Tunisas.4star viesbutis. Trumpai tariant tragedija. Pirma diena atskridus,jau norejosi dingti is ten. Maistas tragiskas,kaip ir kambariai. Per 7dienas atostogu,tik susigadinom skrandzius ir daugiau nieko. Pateiktos foto tinklapyje neatitinka realybes.
Tatjana Frolenkova
28.12.2023
Coral Travel Lithuania
Nedečiau nei vienos žvaigždės!!! tai kambaris su vaizdu i švabra!!! ne ne ir dar karta ne. išdaužičiau snuki tai bobai kuri laaaabai siule ta viešbuti!
Eduardas Grincenko
25.12.2023
Coral Travel Lithuania
Norėčiau padėkoti companijai už aukščiausio lygio aptarnavimą!Už supratimą,ir suteikta pagalba ekstremalioje situacijoje.Ilsimės Turkijoje su Coral Travel.Pati pirma diena musu poilsio Side kurorte prasidėjo gaisrai.Pastoviai buvo juntamas kvapas degėsių ir byrėjo iš dangaus pelenai.Mes ir dar keletą šeimų su vaikais paprašėme perkėlimo i saugesnė vieta,i kita viešbutį.Musu prašymas buvo išgirstas.Ir viešbutis buvo parinktas Beleke,netgi geresnis nei buvom prieš tai Side kurorte.Taip pat didelis ačiu už nuoširduma ir rupesti musu gidei Sonatai!!! Viska suorganizavo ir viskuom pasirupino!Dar karta ačiū CORAL TRAVEL! 10 BALU!02.08.2021EDUARDAS G.
Miglė Beniušienė
04.12.2023
Coral Travel Lithuania
Pasirinkome Coral travel organizuojamą kelionę į šalia Antalijos esantį Rixos Beldibi viešbutį. Dar prieš kelionę gavome žinutę, kad buvome atrinkti skristi verslo klase. Skrydis puikus - visur pirmi, vietos daug. Kiekvienas gavome ausines ir žiūrėjome pasirinktus filmus , vaikai - filmukus. Dar puikus maistas ir aptarnavimas viso skrydžio metu! Kelionė iki viešbučio buvo sklandi. Keliavome balandžio pradžioje, tad karšta dar nebuvo. Viešbutis Rixos Beldibi - tikrai geras. Personalas labai paslaugus. Kambariai erdvūs ir modernūs. Tik mes truputi primokėjome už vaizdą į jūrą. Atostogų pradžioje buvo labai nedaug žmonių, atrodė, kad visas personalas rūpinasi tik mumis! Kadangi Turkams dar “ ne sezonas” ir žmonių buvo nedaug , dar vyko pasiruošimo darbai. Modernus ir erdvus vaikų kambarys atsidarė tik paskutinę mūsų atostogų dieną :( Buvo tik vienas a la carte restoranas - bet tikrai labai puikus! Bet manau, kad gavome labai aukštos klasės viešbutį už gerą kainą!
Karolina Bu
29.11.2023
Coral Travel Lithuania
Nepatiko keliauti su kelionių agentūra Coral Travel. Absoliučiai nesirūpina savo klientais, nepateikė laiko, kada autobusas atvyks pasiimti keleivių į oro uostą. Dieną prieš skrydį 18h žinute nurodytai atsakingai vadybininkei išsiuntemė užklausą dėl paėmimo laiko, tačiau iki pat vėlaus vakaro atsakymo nesulaukėme. Skambinome visais nurodytais numeriais, tačiau mūsų vadybininkė Dovilė išjungė telefoną, vietoje vienos žinutės su nurodytu laiku. 24val dirbantis numeris iš Coral Travel agentūros taip pat neatsiliepė, tad vidurnaktį dar vis nepavykus sužinoti paėmimo laiko, pagaliau gavome informaciją iš viešbučio administracijos ir galėjome likusias kelias valandas prieš paėmimą į skrydį užmerkti akis. Taip pat autobuse nepasitinka Coral Travel atstovai nei nurodo oro uoste, kur eiti, priešingai nei kitose agentūrose. :)
Inga Tiunaitienė
20.11.2023
Coral Travel Lithuania
Nepatiko tai,kad kelionių organizatorius leido sau savavališkai pakeisti atgalinio skrydžio laiką, parinkdamas klientui visiškai nepalankias sąlygas, t.y. iš patogaus vakarinio laiko buvo pakeista į ankstyvą rytmetį, tokiu būdu buvo atimta pusė dienos, kurią dar buvo galima praleisti atostogaujant bei nustatytas varginantis (vykstant pusnakčiais) grįžimo laikas.Geriausi atsiliepimai apie gidą Michailą Kretoje:šaunus, įdomus, mylintis savo darbą gidas. Pasakoja įsijautęs,su meile savo darbui. Tikrai patiko!